معرفی و دانلود کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا

عکس جلد کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا
قیمت:
۲۹,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا

رمانی هیجان‌انگیز درباره‌ی دختری که با گرگ‌ها زندگی می‌کرد! استیسی اینوهوسا در کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا ماجراجویی‌های دختری را به تصویر می‌کشد که عضوی از قبیله‌ی گرگ‌های سفید قطبی است. او می‌کوشد با کمک آن‌ها از جنگل در برابر دشمنان محافظت کند و در این راه با خطرات بسیاری مواجه می‌شود. این اثر در میان پرفروش‌ترین عناوین نیویورک‌تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا

قهرمانان این داستان عجیب‌ترین ناجیانی هستند که تا به حال دیده‌اید! چشمانتان را ببندید و دختری دوازده ساله را کیلومترها دورتر از اولین جامعه‌ی انسانی و در کنار گرگ‌های قطبی تصور کنید؛ کسی که هر روز برای مراقبت از حیوانات به دل جنگل می‌زند و مزرعه‌ی کوچکی برای پرورش سبزیجات دارد. خانه‌ی استیسی و خانواده‌ی نامتعارفش، در غاری مخفی درون آبشار است اما آن‌ها تمام جنگل را خانه‌ی خود می‌دانند؛ موضوعی که محور وقایع کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا (Wild Rescuers: Guardians of the Taiga) نوشته‌ی استیسی اینوهوسا را تشکیل می‌دهد.

هیچ‌کس نمی‌داند گروهی از خطرناک‌ترین حیوانات دنیا چرا یک دختربچه را به سرپرستی گرفتند ولی دلیلش هرچه بود، این اتفاق افتاد. زمانی که در این کتاب با استیسی ملاقات می‌کنید چهار سال از زندگی او کنار گرگ‌های سفید قطبی می‌گذرد و جایگاه ماده‌ی آلفا را به دست آورده. او که عمیقا دلباخته‌ی خانواده‌‌اش است رابطه‌ی دوستانه‌ای با آن‌ها دارد. ادیسون، یکی از باهوش‌ترین اعضای گله برایش کتاب و روزنامه از دهکده می‌دزدد، بزیل زمان خستگیِ دخترک او را بر پشتش سوار می‌کند، نوآ پای ثابت ماموریت نجات حیوانات است، وینک مانند برادری کوچک دور او می‌چرخد، تاکر با خز ضخیمش از او مقابل سرما محافظت می‌کند و اورست هم مانند پدری واقعی همیشه دنبال استیسی است تا درگیر مسئولیت‌هایی بزرگتر از توانش نشود.

زندگی این جمع عجیب و غریب بی هیچ مشکلی می‌گذشت تا اینکه گله‌ی دیگری از گرگ‌های وحشی پا به تایگا گذاشتند. آن‌ها برخلاف خانواده‌ی استیسی بی‌ملاحظه حیوانات را سلاخی می‌کنند و نمی‌توانند با دخترک ارتباط برقرار کنند. این گروه حتی به قلمروی انسان‌ها هم حمله کردند که باعث شد ساکنان دهکده تصمیم به شکار گرگ‌های جنگل بگیرند. خطر مرگ به دست شکارچیان استیسی و خانواده‌اش را هم تهدید می‌کند، اما دختر می‌کوشد راهی برای نجات خودشان بیابد. آیا او می‌تواند از قبیله‌اش محافظت کند؟ آیا استیسی و گرگ ها برای مواجهه با خطری که در انتظار آن‌هاست آماده هستند؟ برای یافتن جواب از شما دعوت می‌کنیم به دنیای بکر کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا سفر کنید تا از نزدیک به تماشای ماجراجویی‌های این گروه خاص بنشینید.

در پایان باید گفت این اثر با ترجمه‌ی زهرا توفیقی و توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی محافظان حیات وحش

اگر این مجموعه را یکی از بهترین داستان‌های مرتبط با حیات وحش بدانیم غلو نکرده‌ایم. روایت هیجان‌انگیز استیسی اینوهوسا (Stacy Hinojosa) از دختری دوازده ساله که عضوی از قبیله‌ی گرگ‌های سفید قطبی است، هر خواننده‌ی عاشق طبیعتی را سر ذوق می‌آورد. قهرمانان مجموعه‌ی محافظان حیات وحش (Wild Rescuers) محافظت از امنیت دیگر حیوانات را وظیفه‌ی خود می‌دانند و تمام گوشه‌های تایگا را تحت نظر دارند. استیسی و گرگ‌های قبیله‌اش درواقع بهترین ناجیانی هستند که منطقه‌ی تایگا تا امروز به خود دیده ولی مراقبت از دنیای وحشی جنگل همیشه راحت نیست. ورود گروه دیگری از گرگ‌ها، خطر حمله‌ی انسان‌ها، نابودی منابع تغذیه و مشکلات دیگر همواره این خانواده‌ی نامتعارف را تهدید می‌کند. آن‌ها می‌کوشند با توانایی‌های کم‌نظیرشان چالش‌ها را پشت سر بگذارند و در این مسیر اتفاقاتی حماسی رقم می‌زنند ... .

استیسی اینوهوسا تاکنون چهار جلد از مجموعه‌ی محافظان حیات وحش را منتشر کرده که اسامی آن‌ها را در ادامه می‌بینید:

  • نگهبانان تایگا (Guardians of the Taiga)
  • Escape to the Mesa
  • Expedition on the Tundra
  • Sentinels in the Deep Ocean

نکوداشت‌های کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا

  • شروعی عالی برای اولین مجموعه‌ی استیسی اینوهوسا. (Booklist)
  • مطالعه‌ای لذتبخش برای عاشقان حیوانات! (Publishers Weekly)
  • داستانی که با شخصیت‌های جذاب و خطرات متنوعش به سرعت توجه‌تان را جلب می‌کند. (School Library Journal)

کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا مناسب چه کسانی است؟

اگر به حیات وحش، زندگی در طبیعت، ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و داستان‌های فانتزی علاقه‌مندید این کتاب انتخابی عالی برای شماست! اثر پیش‌روی شما برای گروه سنی نوجوان تالیف شده با این وجود بزرگسالان نیز از مطالعه‌ی آن لذت خواهند برد.

با استیسی اینوهوسا بیشتر آشنا شویم

استیسی اینوهوسا (Stacy Hinojosa) یک یوتیوبر و نویسنده‌ی آمریکایی است. او که در اینترنت به اسم StacyPlays نیز شناخته می‌شود ابتدا تجارب خود در را بازی Minecraft با دنبال‌کنندگان کانال یوتیوبش به اشتراک می‌گذاشت و همین موضوع وی را به داستان‌گویی علاقه‌مند کرد. جالب است بدانید استیسی اینوهوسا در زندگی واقعی نیز دلبستگی خاصی به طبیعت وحشی دارد.

در بخشی از کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا می‌خوانیم

قبل از اینکه استیسی حتی آب دهانش را پاک کند؛ اورست، بزیل، نواً و ادیسون از غار بیرون پریده بودند. برای لحظه‌ای بیرون غار منتظر ماندند که زوزه‌ را دوباره بشنوند و بعد از دیدرس استیسی خارج شدند. استیسی به‌طرف وینک برگشت که گیج و مبهوت پلک می‌زد و هنوز خوابِ خواب بود. استیسی با عجله چکمه‌هایش را برداشت و گفت: «تاکر توی دردسر افتاده.» وینک ناگهان به خودش آمد و کنار استیسی خم شد. استیسی که چکمه‌هایش را به پا می‌کرد، گفت: «نه، بدون من برو! من دنبالت می‌آم!» حتی وقت نداشت که بندهای کفشش را ببندد. کیفش را قاپید و دنبال وینک به‌سمت تاریکی شب از غار بیرون دوید.

صدای زوزه احتمالاً از جایی اطراف صخره می‌آمد. وینک به‌ دنبال بقیه‌ی گرگ‌ها به راه افتاد و استیسی هم پابه‌پایش می‌رفت. راه باریکی از غار تا صخره وجود داشت، اما استیسی و گرگ‌ها عمداً آن را همان‌طور دست‌نخورده و سخت رها کرده بودند تا کسی متوجهش نشود، همیشه حواسشان به این بود که آدم‌ها کشفش نکنند. با اینکه ماه کامل بود، استیسی حتی یک ذره هم به‌خوبی گرگ‌ها نمی‌توانست ببیند و تقلا می‌کرد که روی شیب تپه جلوتر برود، بندهای باز چکمه‌اش کنار قوزک پایش ولو بودند.

زوزه‌ی دیگری سکوت را شکست و استیسی روی شاخه‌ای سکندری خورد. وینک متوقف شد، برگشت و به‌طرف او دوید، با چشم‌هایش از او پرسید که حالش خوب است یا نه. استیسی که با بی‌دقتی بندهای کفشش را می‌بست، گفت: «خوبم، ولی دارم کُندت می‌کنم. برو بقیه رو پیدا کن. بهت می‌رسم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا
نویسنده
مترجمزهرا توفیقی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-462862-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا

برای دریافت کتاب محافظان حیات وحش 1: نگهبانان تایگا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.