معرفی و دانلود کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

عکس جلد کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی
قیمت:
19500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

بسیاری از کسانی که قصد کاهش وزن دارند، با حجم بالایی از اطلاعات و راهکارها مواجه می‌شوند که انتخاب میان آن‌ها دشوار است. خشایار فخریان در کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی برای حل این مشکل، همه‌چیز را درباره‌ی چاقی توضیح می‌دهد و سپس با کمک فرهنگ تغذیه ایرانی، رژیمی قابل دسترسی و آسان پیشنهاد می‌کند.

درباره‌ی کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

تناسب اندام در دهه‌های اخیر تبدیل به یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم جهان شده و حاصل این دغدغه، اختراع رژیم‌های لاغری تازه و بیان حرف‌های جدید و گاه متناقض برای مقابله با این مشکل است. اما عمده‌ی راه‌حل‌ها به شکست منتهی می‌شوند.شاید شما هم تجربه‌ی رژیم‌های ناموفق را داشته باشید. اما چرا موفقیت در زمینه کاهش وزن و لاغری دیر و یا بسیار پرزحمت اتفاق می‌افتد؟ دلایل زیادی برای آن وجود دارد اما دو دلیل بسیار مهم را باید در این دو مورد یافت: ناآگاهی از دلایل چاقی و عدم استفاده از فرهنگ غذایی بومی.

خشایار فخران در کتاب ندامی زیبا با رژیم غذایی به‌خوبی یادآور می‌شود که حل بسیاری از مشکلاتی که در زمینه‌های گوناگون تجربه می‌کنیم، ناشی از عدم شناخت درست آن است! این اتفاق در رابطه با معضل چاقی و اضافه وزن هم رخ می‌دهد. زمانی که به قدر کافی مشکلمان را نشناسیم، ممکن است روش‌های اشتباهی را پیش بگیریم و همین اتفاق ما را از منابع در دسترس و اصولی برای دستیابی هدفمان دور کند. مثال ساده‌ی آن درباره‌ی پیش گرفتن رژیم‌های خارجی این است که امکان دارد متخصصان خارجی یک رژیم خاص را پیشنهاد می‌کنند و در بسیاری از موارد هم تجربه نشان داده که این رژیم غذایی خیلی خوب عمل می‌کند، اما نکته اینجاست که استفاده از آن‌‌ها در ایران هزینه‌ی گزافی دارند و با سبک زندگی بومی و تغذیه‌ای ایرانی متناسب نیستند!

علاوه‌بر این،‌ ناآگاهی از دلایل چاقی نیز مشکل دیگری را برای افراد ایجاد می‌کند؛ عدم دانش کافی می‌تواند باعث روی آوردن فرد، به سمت رژیم‌های دروغین و داروهای خطرناکی شود که تاثیرات منفی آن بر سلامتی‌اش برای مدت‌های طولانی باقی می‌ماند. اما خوشبختانه همه‌ی این مسائل چاره‌ی ساده‌ای دارند: اگر به قدر کافی بدانیم و از علوم تغذیه به اندازه‌ی نیازمان سر در بیاوریم، می‌توانیم پیشنهادات و راه‌کارهای اشتباه را شناسایی کنیم و حتی همان راه‌کارهای درست را هم بنا بر نیاز و شرایط خودمان تغییر دهیم. تنها در این صورت است که می‌توان یک رژیم غذایی را انتا زمان دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب ادامه داد و به محض توقف آن، سریعا همه‌چیز به دوران پیش از رژیم غذایی باز نگردد!

اگر تاکنون دنبال اثری بوده‌اید که کمک کند تا بهترین تصمیم‌ها را درباره‌ی سلامتی خود بگیرید، کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی یک انتخاب عالی و مناسب برای شماست. خشایار فخریان این کتاب را در سال 1384 با کمک انتشارات اندیشه عالم منتشر کرد و در این کتاب، تمام اطلاعاتی را که باید درباره‌ی خوراکی‌ها و علت چاقی و تناسب اندام بدانید به شما توضیح می‌دهد. او راهکارهای عملی مناسبی را برای کاهش وزن پیشنهاد می‌کند که با کمک مواد غذاییِ در دسترس از دل فرهنگ تغذیه ایرانی بیرون می‌آید. بعد از خواندن این کتاب، می‌توانید درک درستی از سلامت‌ جسمی‌تان داشته باشید و به راحتی در هر زمانی برای خودتان یک رژیم غذایی کارساز و قابل انجام طراحی کنید.

کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال تناسب اندام هستند. این کتاب برای مربیان ورزشی و مشاغل مرتبط نیز سودمند خواهد بود.

با خشایار فخریان بیشتر آشنا شویم

خشایار فخریان نویسنده‌ و پزشک ایرانی متولد سال 1353 است. او تاکنون بیش از ده عنوان کتاب در زمینه‌ی سلامت و تناسب اندام برای عموم نوشته است که از میان آن‌ها می‌توانیم به کتاب‌های «پوست من زیبا بمان»، «بیماری‌های زنان»، «گیاهان دارویی»، «آشنایی با ویتامین‌ها»، «همه‌چیز درباره‌ی ایدز»، «دیابت»، «کتاب بزرگ بدنسازی» و «کتاب بزرگ بدنسازی بانوان» اشاره کنیم.

در بخشی از کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی می‌خوانیم

زمانی که روش غذایی خود را تغییر می‌دهیم، حتماً با مسائل بازدارنده‌ و وسوسه‌کننده‌ای برخورد می‌کنیم که حل بعضی از آن‌ها فقط به دست خود شخص است و اگر تصمیم جدی برای رسیدن به هدف داشته باشد، به مرور پس از چند بار شکست و پیروزی، روش مقابله با آن‌ها را می‌یابد، در زیر شایع‌ترین مسائلی که با آن‌ها برخورد خواهیم کرد و راه‌های برخورد با آن‌ها را مرور می‌کنیم.

مهمانی: اگر روزی به مهمانی دعوت شدید، نه صاحبخانه را ناراحت و اذیت کنید و نه خود را. کم‌کالری‌ترین غذای موجود را انتخاب کرده و بدون عذاب وجدان آن روز را از نظر نوع غذا (نه از نظر مقدار!) آزاد در نظر بگیرید و در اولین فرصت به فکر جبران باشید. اگر غذای کم‌کالری روی میز نبود، اشکالی ندارد، در مقدار کمی صرفه‌جویی کنید.

برای خود مقداری که نه صاحبخانه ناراحت شود، نه هر آنچه تا به حال رعایت کرده بودید، از دست برود، غذا بکشید و در صورت امکان مخلفاتی زیادی مانند سالاد و سوپ سبزیجات را قبل و همراه آن میل کنید. اما سراغ تنقلاتی مانند شیرینی‌تر، سوهان، آجیل، چیپس و… نروید، زیرا جبران و سوزاندن کالری‌ها برای‌تان خیلی مشکل خواهد شد. مسافرت: نه خود و نه همسفران خود را اذیت نکنید، هر چه آن‌ها خوردند، شما هم بخورید، اما در «مقدار» دقت بیشتری داشته باشید و فکر خود را در این شرایط نیز مشغول مقدار غذا بنمایید، نه نوع غذا. روشی که در این جا نیز باید داشته باشید، اضافه کردن مخلفات به غذاست تا مقدار کم‌تری از غذاهای پرکالری مصرف شود. در عوض سعی کنید فعالیت بیشتری داشته باشید و در تمامی کارهای کمکی، مانند ظرف‌شستن، تمیز کردن و … سهیم باشید تا لااقل مقداری از کالری اضافی را بسوزانید. در عین حال در مصرف تنقلات هم یک سری محدودیت‌هایی برای خود قائل شوید. در عوض پس از پایان مسافرت فوراً‌ به فکر جبران کالری‌های اضافی باشید.

فهرست مطالب کتاب

چاقی
مواد غذایی اصلی
چه طور وزن کم کنیم؟
مشکلات پیش روی کاهش وزن
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اندیشه عالم
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-964-8892-01-6
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
19500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

Fatima Taraneh
۱۴۰۲/۱/۶
عالیه مخصوصا که کالری تمام مواد غذایی و فعالیت‌ها رو گفته و خیلی راحت میشه کالری روزانه رو محاسبه کرد.
زهرا کردی
۱۴۰۱/۹/۲۰
عالی بود و کم‌حجم که رسیدن به اندام زیبا رو به خوبی توضیح داده
فاطمه ابراهیمی
۱۴۰۲/۱/۲۶
اطلاعات خوب اماکم بود بی نظیرنبود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

برای دریافت کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.