معرفی و دانلود کتاب صد راز برای شناخت زنان

عکس جلد کتاب صد راز برای شناخت زنان
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صد راز برای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صد راز برای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صد راز برای شناخت زنان

کتاب صد راز برای شناخت زنان، نوشته‌ی زویا حجتی، دربردارنده‌ی واقعیاتی مهم درباره‌ی شخصیتِ زنان مختلف است؛ واقعیاتی که آگاهی از آن‌ها، هم برای مردان در جهت ارتباط با زنان مفید خواهد بود، و هم برای زنان، در مسیر خودشناسیِ بیشتر.

درباره کتاب صد راز برای شناخت زنان

زنان موجوداتی پیچیده، حساس، ظریف و چندبعدی‌اند. به نحوی که گاه خودْ نیز از شناخت جزئیات شخصیت خویش، ناتوان‌اند. پیداست که در یک رابطه‌ی عاطفی، هرچه شناخت طرفین از جنس مخالف، و البته، از خویشتن، بیشتر باشد، می‌توان نسبت به دوام و پایداری آن رابطه اطمینان بیشتری در دل احساس کرد. زویا حجتی، نویسنده‌ی آثار روانشناختی، در کتاب صد راز برای شناخت زنان، واقعیاتی را درباره‌ی منش و شخصیت زنانِ مختلف در اختیار شما قرار داده که بی‌شک در صورت توجه به آن‌ها، به شکلی ساده‌تر و البته اصولی‌تر، رابطه‌ی خود با مرد یا زن دلخواهتان را پیش خواهید برد.

چنان‌که نگارنده در ابتدای کتاب صد راز برای شناخت زنان تصریح می‌کند، این اثر، به طور ویژه خطاب به هیچ‌یک از دو جنسِ زن و مرد نوشته نشده است. بلکه روی سخنِ آن، توأمان با مردان و زنان بوده است. مردان از این جهت که در این کتاب با نکاتی مهم و ظریف درباره‌ی شخصیت همسر یا زن دلخواه خود آشنا می‌گردند، می‌توانند از مطالب موجود در اثر بهره بگیرند، و زنان، از این جهت که با مطالعه‌ی این کتاب، به شناختی بهتر و دقیق‌تر از خویشتنِ خویش نائل می‌گردند.

در نگارش کتاب صد راز برای شناخت زنان هم از اصول روانشناختی استفاده شده، و هم آموزه‌های شخصیت‌شناسانه‌ی انسان‌ها بر اساس ماهِ تولدشان، مورد توجه قرار گرفته است.

ویژگی قابل توجه این اثر، ایجاز آن است. کتاب از یکصد بند کوتاه تشکیل شده که مطالعه‌ی آن‌ها شاید سی تا نهایتاً شصت دقیقه از وقت شما را بگیرد. اما مطالبی که در کتاب عرضه شده، بی‌گمان ارزشِ صرف وقتی به مراتب بیش از این‌ها را نیز، دارد.

کتاب صد راز برای شناخت زنان توسط انتشارات اندیشه‌ی عالم روانه‌ی بازار کتاب گشته است. پیشنهاد می‌کنیم که پس از خواندن این اثر، کتابِ دیگر نویسنده، صد راز برای شناخت مردان، را نیز بخوانید.

کتاب صد راز برای شناخت زنان مناسب چه کسانی است؟

مردان و زنانی که به دنبال بهبود روابط خود با جنس مخالف هستند، مخاطبین اولیه‌ی کتاب صد راز برای شناخت زنان از زویا حجتی‌اند.

در بخشی از کتاب صد راز برای شناخت زنان می‌خوانیم

10
زن متولد ماه اول سال باوجود مقاومت و قدرت بسیار، قادر به ایفای کامل نقش یک زن است یعنی فروریختن اشک در موقع لزوم و از طرفی در صورتی که مردی در زندگی‌اش نباشد، می‌توان نقش و وظایف یک مرد را به عهده بگیرد.

11
یک زن وقتی احساس می‌کند که او را دوست دارند و مورد توجه همسرش قرار دارد، به خود می‌بالد.

12
وقتی مرد در برخورد با زن به او احترام می‌گذارد و حق و حقوق خواسته‌ها و نیازهای او را مقدم شمرده و آن‌ها را تأیید می‌کند، زن احساس می‌کند که مورد احترام قرار گرفته است و قطعاً دانسته یا نداسته با تغییر در رفتار و افکار خودش از همسرش تشکر و قدردانی درخور و شایسته‌ای به عمل می‌آورد.

13
زن متولد ماه فروردین در مقابل مشکلات چنان پایداری از خود نشان می‌دهد و چنان خود را بامحیط تطبیق می‌دهد که باورش به راستی مشکل است.

14
معمولاً در یک زن متولد اردیبهشت آن قدر عزت نفس و تسلط به نفس وجود دارد که بتواند به هر نوع خواسته و تمایلی لگام بزند، به این ترتیب او با بسیاری از مشکلات و سختی‌های زندگی کنار خواهد آمد و بسیاری از کاستی‌های شما را درک و تحمل می‌کند.

15
خیلی بر این عقیده نباشید که قدرت، توان جسمانی و روانی‌تان از زنان بیشتر است. تحقیقات جدید نشان می‌دهند که زنان از نظر جسمی و روانی به مراتب تواناتر از مردان‌اند. آن‌ها در تحمل درد نیز گوی سبقت را از مردان ربوده‌اند. در حالی که بسیاری از مردان زیر بار دردهای معمولی تحمل خود را از دست می‌دهند، طوری که اگر قرار بود درد زایمان را مردها تحمل کنند، قطعاً نسل آدمی میلیون‌ها سال قبل برمی‌افتاد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صد راز برای شناخت زنان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اندیشه عالم
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8892-28-8
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صد راز برای شناخت زنان

اسداله عابدی
۱۴۰۲/۲/۲۱
در معرفی کتاب، زیاده روی شده، غیر علمی، غیر واقعی، غیر روان شناسانه، حتی از منابع‌اش هم نگرفته
مهدی گراوند
۱۴۰۲/۳/۲۵
نکات ارزنده‌ای داشت نسبتا هرچند بدون طرح جامع بود
Babak Soofiyani
۱۴۰۲/۱/۶
کتابی که یک دید کلی برای شناختن زن‌ها به شما خواهد داد
سامان دری
۱۴۰۱/۹/۱۱
بسیار عالی و آموزنده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صد راز برای شناخت زنان

برای دریافت کتاب صد راز برای شناخت زنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.