معرفی و دانلود کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر

عکس جلد کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر

با وجود افزایش تعداد زنان کارآفرین، همچنان موانع زیادی برای پیشرفت آن‌ها در جهان اقتصاد وجود دارد. کیم کیوساکی به عنوان یک کارآفرین موفق در کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر، مشکلات پیش روی زنان کارآفرین در سراسر جهان را مورد تحلیل قرار داده تا راه‌های کاربردی رفع این مشکلات را به کسانی که قصد ایجاد تغییر در وضعیت کاری و اقتصادی خود دارند ارائه دهد.

درباره کتاب سهم خودت را پرداخت کن دختر:

شمار پیوستن زنان موفق به لیست ثروتمندترین افراد جهان رو به افزایش است. این در حالیست که همچنان در بسیاری از جوامع زنان برای پیشی گرفتن از رقبای اقتصادی خود، در دام کلیشه‌های جنسیتی می‌افتند و در کنار رقابت اقتصادی باید برای مساوات حقوق خود و تغییر دیدگاه افراد، نیز تلاش کنند.

با این وجود زنان در سال‌های اخیر شایستگی‌های خود را در عرصه‌های مالی و اقتصادی ثابت کرده‌اند و با ایده‌های خلاقانه و راهگشا مرزها و محدودیت‌های رشد را درنوردیدند. حضور زنان در میدان‌های شغلی و حرفه‌ای منفعتی چند جانبه داشته و رقابتی سالم، فارغ از تفکرات بسته و متحجرانه را به ارمغان آورده است.

مطالب جمع‌آوری شده در کتاب «سهم خودت را پرداخت کن دختر» با توجه به نیازهای روز بازار و دغدغه‌های زنان کارآفرین گردآوری شده است تا بتواند دید روشنی نسبت به آینده این راه، به مخاطب ارائه کند و با بررسی راهکارهای موجود برای برطرف کردن آن‌ها قدم مثبتی بردارد.

کتاب سهم خودت را پرداخت کن دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

اثر پیش‌رو به زنانی پیشنهاد می‌شود که رویای موفقیت در سر دارند و به حوزه کسب و کار و سرمایه‌گذاری نیز علاقه‌مند هستند.

کیم کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

او همسر رابرت کیوساکی، کارآفرین موفق ژاپنی-آمریکایی است که به همراه یکدیگر چندین شرکت را تاسیس کرده‌اند. کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) فعالیت تجاری خود را در فضای تبلیغات آغاز کرد و کم کم به سوی کارآفرینی رو آورد. او اولین کار خود را در سال 1984 راه‌اندازی کرد و سپس به همراه شوهرش رابرت، چندین شرکت تجاری را بنیان نهادند.

پس از آن، کیم تجربیات مختلفی را پشت سر گذراند و تلاش بیشتری برای سرمایه گذاری و استقلال مالی خود کرد. حتی در این بین کتاب‌های مختلفی را نوشت تا تجربیات خود را به دیگران منتقل کند. آثاری نظیر «بانوی ثروتمند» که با استقبال فراوانی نیز روبه‌رو شد.

در بخشی از کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر می‌خوانیم:

طی 100 سال گذشته پیشرفت خارق‌العاده‌ای برای زنان حاصل شده است و من نمی‌خواهم آن را نادیده بگیرم. با این حال، به طور کلی زنان هنوز فقط 6/81 درصد از درآمد مردان را کسب می‌کنند. زنان همچنان با موضوعات جنسیتی مانند تعادل در کار و تعهدات خانوادگی، موفقیت در کارگاه‌های مردسالار و پایبندی به عقاید و رؤیاهای خود مبارزه می‌کنند.

در سایر کشورهای جهان، شرایط کاری و زندگی زنان بسیار متفاوت است. برخی از برابری‌ تقریبی در ایالات متحده برخوردارند در حالی که دیگران هنوز در نبردی چریکی علیه تبعیض گسترده و خشونت در حال جنگ هستند.

من شخصاً از همه زنانی که پیش از من برای ایجاد تحول در قانون و جامعه که امروز از آن‌ها لذت می‌برم، جنگیده‌اند بسیار سپاسگزارم. آن‌ها فداکاری‌های زیادی کردند، اما مهم‌تر از همه آن‌ها از پذیرفتن شرایط غیرقابل قبول خودداری کردند. آن‌ها جهانی از برابری را تصور می‌کردند که هنوز وجود نداشته است و ذره ذره آن دنیا را بیشتر به واقعیت تبدیل کردند؛ بنابراین اکنون نوبت ما است که به مبارزه ادامه دهیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: آیا زنان می‌توانند همه چیز را داشته باشند؟
فصل 2: چگونه زنان را واقعاً توانمند کنیم؟
فصل 3: بودجۀ خود را بهاری کنید
فصل 4: همۀ سرمایه‌گذاران یک جور نیستند
فصل 5: آیا سرمایه‌گذاری روی کالاها را بررسی کرده‌اید؟
فصل 6: بزرگداشت روز جهانی زن
فصل 7: 5 مزیت ایجاد امنیت شغلی
فصل 8: در مسیر موفقیت، شکست خوردن طبیعی است
فصل 9: افسانه نخبۀ دانشگاهی = موفقیت
فصل 10: مراحلی ساده برای عدم توقف یادگیری
فصل 11: نکاتی امتحان شده و واقعی برای غلبه بر ترس
فصل 12: همیشه اول سهم خود را پرداخت کنید
فصل 13: آیا به مربی یا کوچ نیاز دارید؟
فصل 14: روش‌های بالا بردن اعتماد به نفس زنان در سرمایه‌گذاری
فصل 15: آموزه‌های مالی که هرگز در مدرسه نیاموخته‌اید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر
نویسنده
مترجمآرزو خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-284-158-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر

زهرا فرجی
۱۴۰۲/۱۰/۱
کتابی بسیار خوب... حتما خانم‌ها مطالعه کنند راهکار‌های عالی درزمینه ثرتمند شدن دارد....
کسانی که دائم کار میکنند و همیشه در زندگی شان لنگ هستند.... بسیار کتاب عالیست
الهام علیزاده
۱۴۰۰/۱۲/۷
املاء و ترجمه خیلی ضعیفی داره، بعضی جمله‌ها اصلا فعل ندارند و یا حروف اضافه بیخودی استفاده شده!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر

برای دریافت کتاب اول سهم خودت را پرداخت کن دختر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.