معرفی و دانلود کتاب اولین پیروزی: شروعی بر پیروزی‌های بیشتر زندگی

عکس جلد کتاب اولین پیروزی: شروعی بر پیروزی‌های بیشتر زندگی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین پیروزی: شروعی بر پیروزی‌های بیشتر زندگی

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای رسیدن به موفقیت و دستیابی به آنچه می‌خواهید توجه به انضباط شخصی است. کتاب اولین پیروزی اثر تی. وای. موشامبی موثرترین تمرین‌ها را برای به‌کارگیری انضباط فردی، برنامه‌ریزی درست و اصولی و همچنین چگونگی عملی کردن آن‌ها را به شما می‌آموزد.

درباره کتاب اولین پیروزی

تی. وای. موشامبی (Tiwayi Mushambi) کتاب اولین پیروزی (The First Victory: The Power Of Self-Discipline) را با این نقل‌قول آغاز می‌کند: «دانستن به‌تنهایی کافی نیست، باید آن را به کار برد. خواستن به‌تنهایی کافی نیست، باید عمل کرد.»

موفقیت چیزی نیست که به همین راحتی‌ها و بدون تلاش به دست بیاید؛ برای همین بهتر است کمی به ذهنتان نظم ببخشید، برنامه‌ریزی کنید و راه و روش‌های انضباط فردی را فرا بگیرید تا به کمک آن یک تکان اساسی به سبک زندگی‌تان بدهید! اگر از موقعیت و جایگاهی که در آن قرار دارید راضی نیستید، بهتر است از جایتان بلند شوید و به سوی هدفتان گام بردارید. به خاطر داشته باشید که حتی در بدترین شرایط هم، برداشتن یک گام کوچک از سکون بهتر است!

تی. وای. موشامبی در کتاب اولین پیروزی به شما یادآوری می‌کند که به‌واسطه‌ی زندگی در عصر اطلاعات، می‌توانید بسیار راحت و به‌کمک چند کلیک و جست‌وجوی ساده‌ی کلیدواژه‌ها، خیل عظیمی از مطالب مختلف را پیدا کنید. اما داشتن اطلاعات به‌تنهایی کافی نیست. موضوع مهم، نحوه‌ی استفاده از این اطلاعات است. بنابراین فکر و عمل باید در راستای هم اجرا شوند تا نتیجه‌ی حاصل از آن‌ها همان نتیجه‌ی مطلوب و ایده‌آل ذهنتان باشد.

چند دقیقه چشمانتان را ببندید و ده سال آینده‌تان را تصور کنید. شخصی که او را تصور کردید، یک فرد موفق است یا شکست‌خورده؟! موفقیت یا شکست شما به تصمیمات حال حاضرتان بستگی دارد. اگر تصمیم بگیرید از امروز انضباط شخصی را یاد گرفته و تغییر را شروع کنید ده سال آینده می‌توانید به تصویری که از خودتان در ذهن دارید، نزدیک‌تر باشید. اما اگر زندگی‌تان را با دریافت اطلاعات پراکنده از انور و آنور و انباشت آن‌ها در ذهن تلف کنید، امکان دستیابی به موفقیت برای شما سخت‌تر خواهد بود.

خود انضباطی یا انضباط شخصی راهی برای کامیابی در زمینه‌های اجتماعی، روابط عاطفی، تغییرات جسمی مثل چاقی و لاغری و حتی اخلاق است. اکثر مشکلات به این دلیل رخ می‌دهند که شما روی اتفاقات زندگی خود کنترل ندارید. پس در هر تصمیم یا گامی که برای زندگی برمی‌دارید، تسلط بر اوضاع و کارها را مد نظر قرار دهید تا هر چه بهتر و موثرتر در مسیر موفقیت گام بردارید.

خواندن این کتاب که با ترجمه‌ی و به همت نشر منتشر شده است، کمک می‌کند شما به همان فرد ایده‌آلی تبدیل شوید که در ذهن دارید و در نهایت شادتر و خوشبخت‌تر زندگی کنید.

نکوداشت‌های کتاب اولین پیروزی

  • یک کتاب عالی، من مدتی طولانی درگیر اتلاف وقت بودم و این کتاب کمک بزرگی به من کرد. (برونو مارینی)
  • کتاب خیلی مفیدی بود باید دوباره آن را بخوانم. درست و مستقیم به اصل مطلب پرداخته بود و آدم را به فکر کردن وا‌می‌داشت. (جرج کی‌یربی)

کتاب اولین پیروزی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی است که می‌خواهند در زندگی خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنند و موفقیت شخصی برسند. همچنین همه‌ی علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری و روانشناسی از خواندن این اثر لذت می‌برند.

با تی. وای. موشامبی بیشتر آشنا شویم

تی وای موشامبی سخنران انگیزشی، نویسنده و مربی و کارآفرین اجتماعی است. موشامبی به‌عنوان عضو و مربی بنگاه اقتصادی آزاد (SIFE) در آفریقا کار می‌کند. وی با بررسی بهبود کیفیت و استانداردهای مربوطه به یاری شهروندان و ارگان‌های مختلف اجتماعی می‌رود تا توانایی‌هایشان را توسعه دهد. این نویسنده در طول سال درمان‌جویان زیادی دارد و معتقد است که اگر اهداف را بر پایه انگیزه‌ای قوی برنامه‌ریزی کند درمان‌جو می‌تواند به اهداف خود برسد و موفق شود. علاوه بر این‌ها به درمان‌جویان اطلاعاتی درباره بالابردن سطح آگاهی و بینش می‌دهد که می‌تواند برایشان مفید باشد. او درحیطه اقتصاد و علوم اجتماعی نیز تبحر خاصی دارد به طوری که مدیران بنگاه‌های مختلف با توجه به توصیه‌های او تصمیمات مهمی می‌گیرند.

جملات برگزیده کتاب اولین پیروزی

- بهترین راه انجام کاری، شروع کردن آنست. (ناشناس)
- کار دشوار، حواس‌پرتی فراوان، زمان کم. (آدام هاکشیل)
- از مانده‌هزینه‌ها پس‌انداز نکنید، از اندوخته‌ها هزینه کنید. (وارن بافت)
- دست‌یافتنی‌های بزرگ، حاصل فداکاری بزرگ است، نه خودپسندی. (ناپلئون هیل)
خوشبختی در تملک بیشتر یا طلا نیست، خوشبختی در روح انسان جای دارد. (دموکریتیس)

در بخشی از کتاب اولین پیروزی: شروعی بر پیروزی‌های بیشتر زندگی می‌خوانیم

انسان حقیقتاً نمی‌تواند دستیابی به موفقیت و پیشرفت را بدون ابراز فداکاری و تلاش عنوان کند. پیشرفت نه خودبه‌خودی به دست می‌آید، نه از روی اجبار، بلکه فداکاری و تلاش لازمه آنست. فداکاری مرزی را بین انسان‌های پیروز و موفق با کسانی که در وهم و خیال بسر می‌برند، تعیین می‌کند. کسانی که فقط آرزوی به دست آوردن چیزی را دارند.

در دنیای امروز انسان‌های کمی پیدا می‌شوند که حاضر باشند حقیقتاً برای تضمین موفقیت و کامیابی خود فداکاری کنند. در قدیم فداکاری نشانه قدرت و اصالت خانوادگی بود، اما امروز با شرایط سیاسی حاکم بر اوضاع زمانه، اگر از کسی خواسته شود که برای موضوعی فداکاری کند، به نظر تقاضایی نامأنوس و غیرقابل قبول جلوه خواهد کرد.

ما نمی خواهیم تا برای زندگی در خانه‌ای بزرگ با اجاره بهایی سنگین فداکاری کنیم. یا این که هر سه سال به خاطر صرفه‌جویی بیشتر در سرمایه‌گذاری مطلوب، یک خودرو مدل بالا خریداری کرده و احیاناً برای خرید آخرین مدل وسیله الکترونیکی باب روز بازار جانفشانی کنیم. نه، ما باید برای همین حالا اقدام کنیم. مهم نیست که چقدر بدهی به بار آورده‌ایم. برای این که ناتوانی ما در تسلط بر تمایل مصرف‌گرایی و مزایای ناشی از فداکاری، ضرر و زیان‌های فراوانی به مسائل اقتصادی و سایر امورات زندگی ما وارد می‌سازد.
وقتی که ما برای خواسته‌هایمان مشخصاً از گزینه‌های آسان استفاده می‌کنیم ممکن است در زمان کوتاهی به خوشی و لذت دسترسی پیدا کنیم، اما این اقدام دردسر و ناراحتی دراز مدتی را برایمان در پی خواهد داشت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: بدترین دشمن شما
فصل دوم: تأخیر وتعلل آفت پیشرفت است.
فصل سوم: مدیریت حواس‌پرتی‌ها
فصل چهارم: انظباط مالی، پس انداز ازطریق ادراک
فصل پنجم: فداکاری
فصل ششم: انگیزش
فصل هفتم: عادات و اعتیاد
اولین پیروزی: انگیزش 365 روزه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین پیروزی: شروعی بر پیروزی‌های بیشتر زندگی
نویسنده
مترجمسید محمدعلی بهروزی
ناشر چاپیانتشارات رسپینا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-964-8559-68-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اولین پیروزی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اولین پیروزی

برای دریافت کتاب اولین پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.