معرفی و دانلود کتاب با خالق هستی

عکس جلد کتاب با خالق هستی
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با خالق هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با خالق هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با خالق هستی

آیا کسی هست که قلب‌های بی‌قرار ما را آرام کند؟ جی پی واسوانی در کتاب با خالق هستی راه‌هایی برای برقراری ارتباط با پروردگار و جهان هستی پیش روی ما قرار می‌دهد. این اثر بدون اینکه دین یا مذهب خاصی را مدنظر قرار دهد، روش‌هایی برای زندگی بهتر و زیباتر به ما معرفی می‌کند.

درباره کتاب با خالق هستی

جی پی واسوانی (J. P Vaswani) در کتاب حاضر از قلب‌های غمگین و رنج‌دیده صحبت می‌کند؛ از دل‌هایی که پناهشان تنها خداوند است. نویسنده به خوبی با جنس این درد و رنج آشناست و درمان آن را نیز یافته است؛ رو آوردن به خداوند بزرگ که درمان هر دردی در دستان اوست. کتاب با خالق هستی (Steps to Happiness‬) به چرایی رنج بردن ما در زندگی اشاره می‌کند و راه نجات از این دردها را توجه به نعمات و شکرگزاری از خداوند می‌داند. موضوع دیگری که کتاب حاضر به آن می‌پردازد نتیجه‌ی اعمال نیک و بد انسان است، از این رو ما را به نیکی کردن همیشگی در زندگی دعوت می‌کند.

کتاب با خالق هستی رنج انسان را بخش انکارناپذیر زندگی همه‌ی انسان‌ها می‌داند که راه گریزی از آن نیست، بلکه باید حقیقت آن را پذیرفت و راهی برای نجات از آن پیدا کرد. ایمان به خداوند و دعا به درگاه او راهی‌ست که جی پی واسوانی برای نجات از رنج‌ها پیش روی ما می‌گذارد و در هفت فصل به ما رهنمودهایی ارائه می‌دهد که زندگی‌مان را به سوی شادی و خوشبختی هدایت می‌کند. غلبه به ترس و روش مراقبه از دیگر مباحثی است که در این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شویم.

جی پی واسوانی با راهنمایی‌های خود آرامش و شادی را به همه رنجدیدگان جهان هدیه می‌دهد و با مثال‌های گوناگون حضور خداوند بزرگ را در جای جای زندگی به ما نشان می‌دهد. او معتقد است که در زندگی پرتلاطم این روزهای ما که مملو از استرس و تشویش‌های ذهنی است، آرامش را تنها با ارتباط با خالق هستی می‌توان یافت.

زمانی که تمام وجود ما سرشار از عشق باشد چیزی هم جز عشق دریافت نخواهیم کرد؛ چرا که این نگرش انسان‌هاست که چگونگی روبه‌رو شدن با وقایع زندگی را مشخص می‌کند. پس برای تغییر زندگی خود ابتدا باید طرز فکرمان را عوض کنیم. در این راه ارتباط و یاری جستن از خدا بهترین مسیر برای رسیدن به این تحول بزرگ است.

کتاب با خالق هستی در مسیر این تحول راهنما و همراه ما خواهد بود تا با درک نقش معنویت و دعا در زندگی و روش‌های مراقبه و ارتباط با خدا، از رنج‌های زندگی رهایی یابیم و روزهای خود را با آرامش و شادکامی سپری کنیم.

کتاب با خالق هستی مناسب چه کسانی است؟

اگر در زندگی احساس درماندگی دارید و با رنج‌ها و سرخوردگی‌های زیادی روبه‌رو هستید، اگر از همه چیز ناامید شده و راهی برای خوشبختی نمی‌بینید مطالعه‌ی کتاب با خالق هستی را به شما توصیه می‌کنیم.

جی پی واسوانی را بیشتر بشناسیم

جی پی واسوانی در هندوستان چشم به جهان گشود. او به عنوان یکی از آموزگاران برجسته‌ی معنوی هندو شناخته می‌شود که در عرصه سیاسی نیز فعال است؛ یک کرسی از مجلس نمایندگان انگلیس در اختیار اوست و در تالار سخنرانی در سازمان ملل متحد نیز جایگاهی دارد. وی در مرکز سادو واسوانی تدریس می‌کند که شعبه‌های مختلفی در کشور زادگاهش و دیگر کشورها دارد.

جملات برگزیده کتاب با خالق هستی

- کار پلیدی‌ که‌ انجام‌ می‌دهیم‌ با ما می‌ماند و نیکی‌هایی‌ که‌ انجام‌ می‌دهیم‌ به‌ ما باز می‌گردند.

- رنج‌ بخشی‌ از زندگی‌ است‌ و آموزنده‌ است‌. اگر رنج‌ نصیبمان‌ نشود، بهترین‌ درس‌های‌ زندگی‌ را نمی‌آموزیم‌.

- با دعا کردن‌ است‌ که‌ انسان‌ به‌ خدا می‌رسد و خدا به‌ ذهن‌ او راه‌ می‌یابد. انسان‌ محتاج‌ خداست‌، درست‌ همان‌گونه‌ که‌ به‌ آب‌ و هوا نیاز دارد.

- اگر توجه‌ ما بر رنج‌ متمرکز باشد، آنگاه‌ رنجمان‌ بیش‌ از آنچه‌ هست‌ به‌نظر می‌آید. بهتر است‌ در میان‌ رنج‌هایمان‌، نعمت‌ها و داشته‌هایمان‌ را برشماریم‌.

در بخشی از کتاب با خالق هستی می‌خوانیم

به ‌زودی‌ جنگ‌ دوم‌ جهانی‌ آغاز شد و نیروهای‌ آلمان‌ لهستان‌ را اشغال‌ کردند. ترسکی‌ به‌ انگلیس‌ پرواز کرد و آن جا به‌ ارتش‌ آزادی‌خواهان‌ پیوست‌. او مرد شجاعی‌ بود که‌ چندین‌ پایگاه‌ نظامی‌ دشمن‌ را نابود کرد، اما یک‌ روز در حین‌ انجام‌ مأموریت‌ هواپیمایش‌ مورد اصابت‌ حمله‌های‌ دشمن‌ قرار گرفت‌ و سقوط‌ کرد. گروه‌ نجات‌ از راه‌ رسید اما رومن‌ ترسکی‌ در حال‌ مرگ‌ بود. او را به‌ نزدیک‌ترین‌ بیمارستان‌ منتقل‌ کردند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌
فصل‌ اوّل‌: چرا انسان‌های‌ نیک‌، رنج‌ می‌برند؟
فصل‌ دوّم‌: چگونه‌ بر مشکلات‌ غلبه‌ کنیم‌؟
فصل‌ سوّم‌: دعا کردن‌ را به‌ من‌ بیاموز!
فصل‌ چهارم‌: چگونه‌ سعادتمند باشیم‌؟
فصل‌ پنجم‌: چگونه‌ بر ترس‌ غلبه‌ کنیم‌؟
فصل‌ ششم‌: مراقبه‌
فصل‌ هفتم‌: نجواها...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با خالق هستی
نویسنده
مترجمفریبا مقدم
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-964-6516-10-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با خالق هستی

زهرا امیرپناه
۱۴۰۲/۸/۵
عالی به آرامش عجیبی می‌رسی از دغدغه‌های روزمره و اضطراب ترس خلاص میشی
حسین زمانی
۱۴۰۲/۲/۲۴
متن روان وقابل فهمی داره وراز ونیاز با خالق هستی را به بهترین شکل یاد می‌ده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب با خالق هستی

برای دریافت کتاب با خالق هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.