معرفی و دانلود کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید

عکس جلد کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید

کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید نوشته‌ی لاری اندرسون، شما را با 50 نفر از شگفت‌انگیزترین معلمان موفق در تاریخ بشر آشنا می‌کند.

لاری اندرسون (Larry Anderson) از هر کدام این معلم‌‌ها، درسی قدرتمند درباره‌ی زندگی آموخته است که در کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید (Wisdom to Live Your magic)، آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذارد.

بخشی از این کتاب درباره‌ی درس‌هایی مربوط به زندگی معنادار است. با این وجود بیشتر به این نکته می‌پردازد که چگونه درس زندگی را هر کجا که کشف کردید بپذیرید، آن را با توجه به شرایط زندگی خودتان درک کنید، با رؤیاها و اهدافتان ارتباط دهید و از آن در جهت بهبود زندگیتان استفاده نمایید.

نویسنده‌ی این اثر برای مدت بیش از 40 سال، یعنی از زمانی که 19 ساله بوده، یک دفترچه‌ی یادداشت وقایع روزانه داشته است. این دفترچه‌ها گاهی ارزان قیمت بوده‌اند، گاهی جلد چرمی داشته‌اند، ولی اغلب دفترچه‌های کوچکی هستند که در جیبش قرارشان می‌دهد.

به منظور پاسخ به این پرسش که «چگونه رؤیاهایش را به واقعیت تبدیل کرده؟» پنج بار دفترچه‌ی وقایع روزانه‌اش را مرور نموده و فرایند یافتن پاسخ این پرسش ده سال به طول انجامیده است. در پایان، پاسخ این سؤال از سه بخش تشکیل می‌شود: الهام، خرد و حکمت و سفر. این سه عامل با هم می‌توانند به شما نشان دهند که چگونه به زندگیتان معنا ببخشید.

دریافت پیام‌های موجود در این اثر یا درس‌هایی که از معلمان خواهید آموخت، زمان‌بر است. سال‌ها طول می‌کشد تا در مورد اینکه چه کسی هستید، اعتماد به نفس پیدا کنید، چه برسد به اینکه بخواهید درک کنید تبدیل به چه انسان‌هایی خواهید شد. بنابراین صبور باشید.

جملات برگزیده‌ی کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید:

- اعتماد پایه و اساس تمام رابطه‌های پایدار است.
- تنها به دلیل زمان‌بر بودن، هرگز از رؤیایتان دست برندارید.
- پایان دادن به سفر خوب است؛‌ ولی پایان سفر مهم است.
- طوفان باعث می‌شود درختان ریشه‌هایشان را عمیق‌تر کنند.
- یکی از بهترین راه‌های به بردگی گرفتن یک شخص، این است که وی را از آموزش بی‌بهره گردانیم.

در بخشی از کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید می‌خوانیم:

هنگامی که در دهه بیست سالگی قرار داشتم، یک آونگ نیوتن خریدم – مکانیسمی شامل پنج گوی استیل که با همدیگر تماس پیدا می‌کنند، به طوریکه هرکدام از گوی‌ها توسط دو سیم که به شکل وی لاتین (V) هستند، از یک قاب آویزان شده‌اند. هنگامی که چهار گوی فلزی جلویی را عقب می‌کشید، یکی را باقی می‌گذارید و سپس آن‌ها را آزاد می‌کنید، هنگامی که چهار گوی با گوی ساکن برخورد می‌کند، سه تا از گوی‌های اصلی در حرکت به سمت جلو به گوی ساکن می‌پیوندند. این بدان معناست که چهار گوی مجدداً به حرکت در می‌آیند، ولی این بار یکی از چهار گوی اصلی، ساکن باقی می‌ماند. این تمرین با سه (هنگامی که سه گوی را آزاد می‌کنید، پس ازتماس، سه تا از گوی‌ها به نوسان در خواهند آمد)، دو و یک گوی کار می‌کند. به عبارت دیگر برای هر عملی، عکس‌العملی برابر و در خلاف جهت وجود دارد.

آونگ نیوتن من برای مدت چهار سال روی میزم قرار داشت. کاربرد علمی قانون حرکت که توسط این دستگاه ثابت می‌شد نبود که من را فریفت، بلکه کاربردهای متافیزیکی و معنوی آن بر من تأثیر گذاشت. در حقیقت همین پیام را می‌توان از دیدگاه معنوی در انجیل، غلاطیان 6:7 یافت: «فریب نخورید؛ خداوند را به سخره نگیرید: زیرا که آدمی هر چه بکارد همان را درو خواهد کرد.» این پیام تحت عنوان قانون علت و معلول نیز بیان شده است، و پایه و اساس اصل کارما است. از نظر بنده، آونگ نیوتن کمترین چیزی را که ثابت می‌کند این است که اصل کارما در حقیقت وجود دارد.

با وجود آونگ نیوتن که همواره در دسترس است، در طول سالیان متقاعد شدم افکاری که در موردشان اندیشیده‌ام (بذرهایی که در ذهنم کاشته‌ام)، انتخاب‌هایی که انجام داده‌ام و اقداماتی که اتخاذ کرده‌ام، همگی نتایجی دربرداشته‌اند. این عمل‌ها هستند که باعث بوجود آمدن عکس‌العمل‌ها می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
آلبرت انیشتین
آلبرت آلیس
آنایس نین
ارسطو
بنجامین فرانکلین
بیل گیتس
گوزن سیاه
کنفوسیوس
دیل کارنگی
دین اورنیش
دالی پارتون
ارل نایتینگل
النور روزولت
ارنست همینگوی
جرج لوکاس
جرج واشنگتن
جرج برنارد شاو
هنری دیوید ثورو
اسحاق نیوتن
جیمز آلن
جف بزوس
یوهان ولفگانگ فون گوته
جوزف کمپبل
جبران خلیل جبران
لائو تزو
لئو تولستوی
لئو ناردو داوینچی
مارکوس اورلیوس
مارک تواین
مارتین لوترکینگ جونیور
میکل آنژ
مهاتما گاندی
مادر ترزا
دکتر محمد یونس
ناپلئون هیل
اپرا وینفری
اسکار وایلد
پرل اس. باک
رالف والدو امرسون
ریچارد باخ
رودیارد کیپلینگ
سقراط
استیو جابز
سان تزو
تئودور روزولت
توماس ادیسون
ویکتور فرانکل
وارن بافت
ویلیام شکسپیر
سر وینستون چرچیل
ختم کلام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید
نویسنده
مترجمسمیرا شعاعی
ناشر چاپیانتشارات فانوس دنیا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات255
زبانفارسی
شابک978-622-6097-15-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید

سهند _ک
۱۴۰۰/۹/۸
واسه کسایی که فلسفه و هدف و چرایی زندگی براشون مهمه توصیه میکنم بخونن. مطالب جالب و با ارزشی داره
مهسا محمدی
۱۴۰۰/۸/۱۴
کتاب خیلی خوبیه، دید خیلی وسیعی بهتون میده، از دستش ندین 👌
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید

برای دریافت کتاب با خرد به زندگیتان معنا ببخشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.