معرفی و دانلود کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

عکس جلد کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری
قیمت:
۸۹۰۰۰ ۶۲,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری نوشته‌ی جو پولیتزی و نیوت برت، راهنمایی برای حوزه‌ی جدید و روبه‌رشدِ بازاریابی محتوایی است. این دو نویسنده به‌شکلی ساده و با بهره‌گیری از مثال‌های فراوان نشان می‌دهند چگونه می‌توان با برنامه‌ریزی و بازاریابی مناسب، برای شرکت و محصولات خود مشتریان وفادار پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

قوانین بازاریابی تغییر کرده‌اند. دیگر بازاریابی به شیوه‌ی گذشته، یعنی بازاریابی وقفه‌ای مؤثر واقع نمی‌شود و به جای تبلیغات پر سروصدا و مزاحم، نوع متفاوتی از تبلیغات و بازاریابی را باید به کار گرفت. کتاب خلق محتوا، خلق مشتری (Get Content Get Customers)، نوشته‌ی جو پولیتزی (Joe Pulizzi) و نیوت برت (Newt Barrett)، به شما آموزش می‌دهد چطور می‌توانید با ایجاد محتوایی که به مشتریان‌تان حس خوبی بدهد، فروش محصولات خود را افزایش دهید.

کتاب، با معرفی بازاریابی و نقش آن شروع می‌شود و بیان می‌کند پیشرفت تکنولوژی و ظهور اینترنت، باعث شده‌اند رفتار مشتریان با گذشته تفاوت‌های زیادی داشته باشد و بسیاری از استراتژی‌های سنتی بازاریابی، پاسخگوی نیاز شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها نباشند. مشتریان و مصرف‌کنندگان جدید، دسترسی بسیار بیشتری به اطلاعات دارند و راحت‌تر می‌توانند صحت‌وسقم ادعاهای مطرح‌شده در تبلیغات را بفهمند. سازگاری با این شرایط جدید، تنها با بهره‌گیری از اصول بازاریابی محتوایی ممکن است که به افراد بازاریاب یاد می‌دهد چطور نیازهای مشتریان را درک کنند و سپس این نیازها را به شکلی مرتبط و متقاعدکننده به مشتریان ارائه دهند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

از نظر نویسندگان کتاب خلق محتوا، خلق مشتری، ما هم‌اکنون در میانه‌ی نبرد بازاریابی هستیم. نبردی که شرکت‌های بزرگ و کوچک بر سر جذب هرچه بیشتر مشتریان به راه انداخته‌اند و نتیجه‌ی آن، دور شدن از محتوا و تبلیغات تولید‌شده توسط شرکت‌های رسانه‌ای و حرکت به‌سمت محتوای اختصاصاً تولید‌شده برای مشتریان است. شرکت‌ها و کسب‌وکارهای جدید، می‌دانند باید برخلاف گذشته، محتواهایی را تولید کنند که برای مشتریان، شخصی‌سازی شده باشند و به جای اینکه صرفاً بر اشتراکات و شباهت‌های جمعی آن‌ها تأکید کنند، نگاه بیشتری به تفاوت‌ها و ویژگی‌های فردی مشتریان داشته باشند.

در بازاریابی گذشته یا همان بازاریابی وقفه‌ای، کار بازاریابی شامل این بود که از محصول‌تان به‌شکل غلوآمیزی تعریف کنید و این شیوه از تبلیغات واقعاً هم مؤثر واقع می‌شد؛ اما خریداران و مصرف‌کنندگان جدیدتر نسبت به این تبلیغات مقاوم شده‌اند و دیگر چنین بازاریابی‌ای پاسخگو نیست. در دوره‌ی جدید، اتفاقاً بهتر است خودتان را به خریداران و مشتریان احتمالی معرفی و از مشکلات و راهکارهایی که در کسب‌وکارتان با آن‌ها مواجه بوده‌اید صحبت کنید. این کار باعث خواهد شد رابطه‌ای متفاوت بین شما و مشتریان شکل بگیرد که در نهایت، باعث بیشتر شدن فروش و محبوبیت‌تان خواهد شد.

توصیه‌هایی که جو پولیتزی و نیوت برت در کتاب خلق محتوا، خلق مشتری ارائه می‌دهند، باعث خواهند شد رابطه‌ی بهتری با مشتریان بالقوه‌ی خود برقرار کنید و در کسب‌وکار خود موفقیت بیشتری به دست آورید. این کتاب، توسط سعید زرگریان ترجمه شده و نشر آموخته آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب، به گویندگی میلاد فتوحی و توسط نشر صوتی نوین کتاب گویا در دسترس‌تان قرار گرفته.

نکوداشت‌های کتاب خلق محتوا، خلق مشتری

  • تمامی بازاریابان می‌توانند از این کتاب برای ایجاد رابطه‌ای بهتر با مشتریان بهره ببرند. (دان شولتس، استاد دانشگاه نورث وسترن)

  • نویسندگان این کتاب اثبات می‌کنند راز اصلی یک بازاریابی موفق، نه ساخت یک شعار عالی، که ساخت محتوایی جذاب و مفید است. (روهیت بارگاوا، نویسنده)

  • کتاب خلق محتوا، خلق مشتری، راهنمایی برای بازاریابانی است که می‌خواهند از سنت‌های غیرقابل‌انعطاف گذشته جدا شوند. (گرگ وردینو، استراتژیستِ شرکت Crayon)

کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به بازاریابی و تولید محتوا علاقه‌مندید، شنیدن کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری می‌شنویم

استفان آلندر، سرپرست جهانی ارتباطات برند در نایکی می‌گوید: «می‌خواهیم راهی برای ارتقای تجربه و خدمات پیدا کنیم، نه اینکه دنبال راهی بگردیم تا برای مردم مزاحمت ایجاد کنیم. چگونه می‌توانیم خدمتی ارائه دهیم که مشتری بگوید: «اوووه، واقعاً این کار رو برام راحت‌تر کردین؟»

این حرف آلندر نشان می‌دهد خریداران از بازاریابی وقفه‌ای (آن پیام‌های تبلیغاتی بی‌وقفه‌ای که به صورت چاپی، در رادیو، در تلویزیون و حتی در اینترنت به‌سمت مردم روانه می‌شوند و سرشان فریاد می‌زنند) و هرآنچه می‌کوشد حواس‌شان را از محتوای مدنظرشان پرت کند، نفرتی دارند که روزبه‌روز بیشتر هم می‌شود.

برندهای بزرگ در سراسر دنیا دریافته‌اند که باید طور دیگری برای مشتریان‌شان بازاریابی کنند. نگاهی به هزینه‌های صرف‌شده این امر را اثبات می‌کند. به گزارش نیویورک تایمز: «بنا بر اعلام مؤسسه‌های عصر تبلیغات و تی‌ان‌اس مدیا اینتلیجنس، 25 شرکتی که در پنج سال اخیر بیشترین مبالغ را صرف تبلیغات کرده‌اند، سال گذشته، هزینه‌های صرف‌شده برای رسانه‌های سنتی را 767 میلیون دلار کاهش دادند».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
بخش اول: مواجهه با انقلاب بازاریابی محتوایی - فصل اول: تغییر به سمت بازاریابی محتوایی
37 دقیقه
فصل دوم: شش دلیل برای حرکت کسب‌وکارها به سمت بازاریابی محتوایی
20 دقیقه
بخش دوم: شیوه‌ی اجرای بازاریابی محتوایی - فصل سوم: ایجاد ذهنیت بازاریابی محتوایی و هماهنگی آن در سازمان
33 دقیقه
فصل چهارم: انتخاب محتوای مناسب با توجه به راهبرد
34 دقیقه
فصل پنجم: تولید محتوای فوق‌العاده
38 دقیقه
فصل ششم: جای دادن بازاریابی در بازاریابی محتوایی
4 دقیقه
بخش سوم: از روش باهوش‌ترین بازاریاب‌ها درس بگیریم - فصل هفتم: مروری بر داستان موفق بهترین روش‌ها
17 دقیقه
فصل هشتم: جوشکاری جذاب می‌شود
16 دقیقه
فصل نهم: غول‌های صنعت را از پا در آورید
16 دقیقه
فصل دهم: فهم نسل انفجار و وبلاگ‌نویسی در یک آژانس روابط عمومی
21 دقیقه
فصل یازدهم: وب‌سایتی کم‌خرج در کلاس جهانی برای یک مؤسسه‌ی تراز اول ناسودبر
27 دقیقه
فصل دوازدهم: کارآفرینان فردی
16 دقیقه
فصل سیزدهم: افزایش سود خالص بازاریابی محتوایی در استرالیا
14 دقیقه
فصل چهاردهم: به نرثرن تراست اعتماد کنید
27 دقیقه
فصل پانزدهم: تحکیم روابط با اعضا و جامعه‌ی کاربران
14 دقیقه
فصل شانزدهم: تحکیم روابط با مشتریان، هدف بست بای
19 دقیقه
فصل هفدهم: تسریع مقبولیت یک مفهوم و یک محصول
15 دقیقه
فصل هجدهم: حفظ ارزش محتوا
21 دقیقه
فصل نوزدهم: بازاریاب محتوایی یک بازاریاب محتوایی
17 دقیقه
فصل بیستم: آموزش بازاریابی مؤثر به مشتریان از سوی یک ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار ایمیل
24 دقیقه
فصل بیست و یکم: ساخت برندی جدید و قدرتمند برای مؤسسه‌ی حقوقی بریتانیایی
18 دقیقه
فصل بیست و دوم: عملکرد جهانی، بومی و به‌صرفه
4 دقیقه
بخش چهارم: درس‌ها را به کار ببندید - فصل بیست و سوم: ده درس مهم بازاریابی محتوایی که از فعالان موفق این حوزه می‌آموزیم
27 دقیقه
فصل بیست و چهارم: تدوین راهبرد بازاریابی محتوایی
6 دقیقه
فصل بیست و پنجم: بقای بازاریابی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری
نویسنده،
مترجمسعید زرگریان
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ ۶۲,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

ماهک
۱۴۰۲/۸/۷
کتاب مفیدی بود. آموزش به همراه مثال و ارائه رفرنس.. بخش‌هایی از این کتاب به من ایده‌ها و دید خوبی داد که توی کارم پیاده کردم. خیلی از مطالب و اصطلاحات بود که به گوشم خورده بود ولی خیلی اطلاعات نداشتم درموردش و این کتاب بهم کمک کرد که بفهمم و بیشتر درموردشون سرچ کنم.
ریحانه شیوخی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
به نظرم نمیتونست عملی و قابل اجرا باشه انگار فقط میخواست شرکت‌های بزرگ رو معرفی کنه.
javad javady
۱۴۰۲/۹/۷
تمام چیزی که گفت میدونستم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

برای دریافت کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.