معرفی و دانلود کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است

عکس جلد کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است

انسان بدون باور تمام راه‌های موفقیت را به روی خود می‌بندد. جول اوستین در کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است، معجزه‌ی باور و ایمان را به شما نشان می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب، بدون ترس و اضطراب برای دنبال کردن رویاهایتان آماده خواهید شد.

درباره‌ی کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است

مهم‌ترین دست‌آویز انسان در مواجهه با موقعیت‌های مختلف زندگی «باور» است؛ راه نجاتی که می‌تواند با آن از شرایط سخت عبور کند. آدم‌ها با توانایی باور کردن، زندگی و سرنوشت خود را رقم می‌زنند. کسی که به سختی‌ها به چشم گذرگاه‌هایی در مسیر موفقیت نگاه کند، باور و ایمان قلبی به خود و پروردگار را از دست نمی‌دهد. جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است (Believe: Hope Has Your Name on It) به معجره‌ی باور و مفهوم ایمان می‌پردازد.

سرگذشت انسان‌های دیگر و داستان فرازونشیبِ زندگیِ آن‌ها این نکته را ثابت می‌کند که انسان موجودی است که می‌تواند از سخت‌ترین موقعیت‌ها جان سالم به در ببرد. اگر هر یک از ما با وجود تمام نگرانی‌ها و شک‌هایی که در دل داریم، در موقعیتی قرار بگیریم که تمام امید خود را از دست دهیم، آن موقع متوجه می‌شویم که چه قدرتِ باورنکردنی‌ای در وجودمان جرقه می‌زند و راه‌های نجات را به ما نشان می‌دهد؛ این قدرت همان قدرت باور است. معجزه‌ای که جول اوستین بارها و بارها در کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است به آن اشاره می‌کند.

جول اوستین ایمان را راهی برای غلبه بر ترس می‌داند. با ایمان به خداوند از عظمتِ کارِ پیشِ رو دل‌سرد نخواهید شد؛ چراکه خدا را یار و یاور خود خواهید دانست. اما همواره باید این نکته را در ذهن داشته باشید که اگر ایمان قلبی دارید و اوضاع مطابق باورِ شما پیش نمی‌رود، به این معنی نیست که همه‌چیز تمام شده، در این مواقع خدا در حال برنامه‌ریزی بهتری برای شماست. امید چیزی است که روح شما را در جای درست قرار می‌دهد و باعث می‌شود بر چالش‌ها غلبه کنید و به رویای خود برسید. وقتی باور و امید در وجود شما زنده باشد، صدایی همیشگی در درونتان شنیده می‌شود: «همه‌چیز درست خواهد شد.»

روایت سرگذشت کسانی همچون داوود نبی، زکریای نبی و البته، انسان‌های کاملاً معمولی، کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است را بسیار جذاب و خواندنی می‌کند. وعده‌ی دیگری که کتاب باور می‌دهد این است که هیچ‌چیز دائمی نیست؛ نه بدهی، نه بیماری، نه بی‌پولی و نه غم فقدان. دیگران می‌گویند که حل شدن مشکلات سال‌ها زمان می‌برد، اما این دروغی است که نباید فریبش را خورد. خداوند زودتر از آنچه در ذهن دارید کارش را انجام می‌دهد و شما در زمانی که انتظارش را ندارید کسب‌وکارتان را راه می‌اندازید، عشق زندگی‌تان را پیدا می‌کنید و یک بیماری سخت را پشت سر می‌گذارید.

کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان، از سوی انتشارات جزیره‌ی کتاب به چاپ رسیده است.

کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای یافتن امید و ایمان قلبی و دگرگون کردن زندگی‌تان به دنبال کتابی مؤثر می‌گردید، این اثر مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است می‌خوانیم

این کاری است که خانمی که من می‌شناسم انجام داد. او چهار نوه‌ی کوچک دارد که در نهایت مجبور شد آن‌ها را بزرگ کند. او چنین قصدی نداشت، اما اتفاقی برای دخترش افتاد. در ابتدا، کمی دل‌سرد شده بود، نمی‌دانست چگونه قرار است این کار را انجام دهد. سه تا از بچه‌ها در مدرسه‌ی خصوصی بودند که بسیار گران بود و مادربزرگ بودجه‌ی اضافی برای پرداخت شهریه‌ی آن‌ها را نداشت. او می‌توانست از روی ذهنیت برده‌ای دعا کند: "خدایا، این منصفانه نیست. من هرگز نمی‌توانم نوه‌هایم را تأمین کنم. لطفاً فقط به ما کمک کن تا زنده بمانیم." در عوض، جسارت داشت که بزرگ بخواهد. او گفت: "خدایا، من بودجه‌ی لازم برای نگه‌داری نوه‌هایم در مدرسه‌ی خصوصی را ندارم، اما می‌دانم که تو مالک همه‌ی آن‌ها هستی. تو خدای فراوانی هستی و خدایا از تو می‌خواهم که راهی بسازی، حتی اگر نمی‌دانم چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد."

در پایان اولین سال تحصیلی بچه‌ها، مبلغ کمی از شهریه را بدهکار بود، بنابراین برای پرداختش به مدرسه رفت. منشی سوابق او را روی رایانه بررسی کرد و گفت: "نه، تو چیزی بدهکار نیستی. همه چیز پرداخت شده است."

مادربزرگ پاسخ داد: "نمی‌تواند درست باشد." اطلاعیه‌ام همین‌جاست. این می‌گوید که من این مبلغ را بدهکارم."

منشی مانیتور را چرخاند و گفت: "نه خانم. همین‌جا می‌گوید شهریه‌ی هر سه بچه، نه تنها برای بقیه‌ی سال جاری، بلکه تا پایان کلاس هشتم پرداخت شده است." یک اهداکننده‌ی ناشناس قدم برداشته بود و قبض‌ها را برای سال‌های آینده پیش‌پرداخت کرده بود!

خداوند می‌تواند چیزهایی را به وجود بیاورد که شما هرگز نتوانید آن‌ها را به وقوع بپیوندید. او قبلاً در آینده‌ی شما فراوانی قرار داده است.

فهرست مطالب کتاب

قدرت باور کردن
لنگر امید
سال آینده، همین موقع
زیاد بخواه
وارد ناشناخته‌ها شو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-964-233-483-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است

برای دریافت کتاب باور: نامتان بر روی امید حک شده است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.