معرفی و دانلود کتاب ببین و بچین

عکس جلد کتاب ببین و بچین
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ببین و بچین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ببین و بچین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ببین و بچین

آیا می‌دانستید مغز ما مثل عضلات دیگرِ بدنمان با تمرین بیشتر قوی‌تر می‌شود؟ مهسا ایمانی در کتاب ببین و بچین در هر صفحه یک تصویر را با داستانکی چند خطی برایتان آورده تا فضاهای خالی آن را حدس بزنید و درست‌ترین گزینه را انتخاب کنید. این کتاب یکی از مجلدهای مجموعه کتاب‌های گردو است.

درباره‌ی کتاب ببین و بچین

می‌توانید مغزتان را به شکل یک عضله‌ی بزرگ تصور کنید که با فکر کردن و انجام ورزش‌های ذهنی پرورش می‌یابد. آن‌وقت مغزتان می‌تواند بهتر کار کند و هربار تشویق می‌شود مسائل بزرگتری را حل نماید.

یکی از راه‌های تقویت مغز انجام بازی‌های فکری مختلف است که می‌تواند برایتان سرگرم‌کننده باشد که خوشبختانه در مجموعه کتاب‌های گردو این امکان برای شما فراهم شده است. مهسا ایمانی در کتاب ببین و بچین با آماده کردن داستانک‌هایی جالب درباره‌ی حیوانات مختلف از شما می‌خواهد بخش‌های خالی تصویر را از بین گزینه‌ها پیدا کنید.

می‌دانید فایده‌ی انجام این کار چیست؟ اینکه می‌توانید رابطه‌ی بین تکه‌های مختلف یک تصویر را پیدا کنید و ببینید یک کل بزرگ چطور از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود. به‌علاوه این موضوع مهارت مغز شما را در شناخت اجزای تصاویر و اشکال مختلف بالا می‌برد.

والدین شما می‌توانند در شروع کمکتان کنند تا با استفاده از رنگ‌ها و شکل‌هایی که در تصویر هست، نزدیک‌ترین گزینه را انتخاب کنید، اما به مرور در پیدا کردن جواب‌ها مهارت پیدا خواهید کرد. شک نداشته باشید که این کار می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد. حتی می‌توانید با دوستان هم‌سن‌وسال‌هایتان انجامش دهید و حدس‌هایتان را با هم مقایسه کنید. پاسخ‌های درست در پایان کتاب آورده شده، اما لطفاً قبل از گفتن پاسخ خودتان، سراغشان نروید.

کتاب ببین و بچین را انتشارات مهرسا منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های کودک گردو

این مجموعه شامل کتاب‌هایی است که برای تقویت انواع هوش در کودکان به نگارش درآمده‌اند. تمام کتاب‌های مجموعه‌ی گردو پر از تمرینات جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان 3 تا 6 ساله هستند و به ارتقای مهارت‌های مغزی ایشان کمک می‌کنند. کتاب‌های «ببین و بگو»، «تصاویر دوقلو» و «بگرد و پیدا کن» از آثار متعلق به این مجموعه به شمار می‌آیند.

کتاب ببین و بچین مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 6 ساله می‌توانند از انجام تمرینات این کتاب لذت ببرند.

در بخشی از کتاب ببین و بچین می‌خوانیم

خانم زرافه می‌خواد با دوربین بزرگش از حیوون‌های جنگل عکس بگیره. می‌تونی قبلش به اون کمک کنی که تکه‌های گمشده‌ی حیوون‌ها رو پیدا کنه؟...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ببین و بچین
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-98-0
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ببین و بچین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ببین و بچین

برای دریافت کتاب ببین و بچین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.