معرفی و دانلود کتاب حالا نوبت کیه؟

عکس جلد کتاب حالا نوبت کیه؟
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حالا نوبت کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حالا نوبت کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حالا نوبت کیه؟

کتاب حالا نوبت کیه؟ نوشته مهسا ایمانی، کتابی سرگرم‌کننده و آموزنده است که با طراحی انواع تمرین‌های تحلیلی ساده سعی دارد توانایی‌های مغز کودکان سه سال به بالا را تقویت کرده و ارتقا دهد. انجام تمرین‌های این کتاب به مرور زمان باعث تقویت قوای تحلیل و بررسی کودک شده و در درک بهتر مسائل به او کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب حالا نوبت کیه؟

همان‌طور که تحقیقات نشان داده است، یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت مغز در دوران کودکی انجام تمرینات ساده‌ای همچون رنگ‌آمیزی، حل جداول، مازها، سودوکو و غیره است. این تمرینات باعث تکامل بهتر مغز و اعصاب شده و سبب می‌شود قوای حسی و تصمیم‌گیری کودک در مرور زمان تقویت شود.

کتاب حالا نوبت کیه؟ نوشته‌ی مهسا ایمانی است که مجموعه‌ای از انواع تمرینات تحلیلی را از سطح ساده تا پیشرفته در برمی‌گیرد. این اثر آموزشی در عین سرگرم‌کننده بودن، سبب تقویت هوش و قوه‌ی تحلیل و تصمیم‌گیری کودک می‌شود. یکی از نکات مثبت کتاب حالا نوبت کیه؟ این است که برای حل تمرینات آن نیاز به تجهیزات و وسایل به‌خصوصی یا حضور در مکان خاصی نیست و می‌توان آن‌ها را در گوشی‌های هوشمند یا تبلت و لپ‌تاپ انجام داد.

تمرینات این کتاب، متمرکز بر یافتن تفاوت‌ها و پیدا کردن شباهت‌ها در یک دسته و توانایی تفسیر و تحلیل آن‌هاست. انجام این تمرین‌ها به کودکان کمک می‌کند که توانایی یافتن تفاوت و شباهت و تشخیص آن‌ها،‌ هماهنگی چشم و دست و ... را به دست آورد.

کتاب حالا نوبت کیه؟ به کوشش نشر مهرسا به بازار کتاب‌های آموزشی کودک و نوجوان وارد شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌ گردو

مجموعه کتاب‌ گردو که از سوی نشر مهرسا به چاپ رسیده‌ است، مجموعه‌ای پانزده جلدی است که کتاب‌های این مجموعه غالبا شامل تمریناتی برای تقویت حواس و هوش کودکان هستند. از کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «سایه من کو؟»، «حالا نوبت کیه؟»، «سرزمین وصل کردنی‌ها»، «دوست من کجاست؟»، «هر عدد چه رنگیه»، «کدوم منم؟»، «غریبه کیه؟»، «جاده‌های مارپیچ»، «ببین و بچین» و غیره اشاره کرد. یکی از مزایا این مجموعه این است که کتاب‌ها مستقل از یکدیگرند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به رعایت ترتیب نیست. هر کتاب موضوع به‌خصوصی دارد و بر تقویت یکی از توانایی‌هایی کودک تمرکز می‌کند.

کتاب حالا نوبت کیه؟ برای چه کسانی مناسب است؟

تمریناتی که در کتاب حالا نوبت کیه تالیف و طراحی شده‌اند برای همه‌ی کودکان در رده‌ی سنی 3 تا 6 سال مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حالا نوبت کیه؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7924-02-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حالا نوبت کیه؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حالا نوبت کیه؟

برای دریافت کتاب حالا نوبت کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.