معرفی و دانلود کتاب سایه‌ی من کو؟

عکس جلد کتاب سایه‌ی من کو؟
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سایه‌ی من کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سایه‌ی من کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سایه‌ی من کو؟

کتاب سایه‌ی من کو؟ نوشته‌ی مهسا ایمانی، یکی از جلدهای مجموعه کتاب گردو در نشر مهرسا است. این کتاب نیز در راستای کمک به بهبود عملکردهای مغز در کودکان، تقویت حافظه را محور اصلی خود قرار داده است. نویسنده در این کتاب، از کودکان سه تا چهار سال، دعوت می‌کند، تنها با مداد رنگی و قدرت حافظه‌ی خود به جهان بازی و داستان بیایند.

درباره‌ی کتاب سایه‌ی من کو؟

تابه‌حال به سایه‌هایتان با دقت نگاه کرده‌اید؟ انگار نسخه‌ی دیگری از ما همیشه پابه‌پای ما قدم برمی‌دارد، می‌نشیند و حرکت می‌کند؛ سایه‌ای درست شبیه ما، با همان خطوط ، انحنا و شکستگی‌هایی که در قامتمان داریم. کتاب سایه‌ی من کو؟ از مهسا ایمانی تلاش کرده با استفاده از این شباهت میان سایه‌ها با اشیا یا جانوران یک بازی طراحی کند تا کودکان با کمک آن به تقویت حافظه‌ی خود بپردازند.

حافظه برای انسان از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، ازاین‌رو همواره تلاش می‌کند به‌مثابه‌ی یک عضله به آن بنگرد و با تمرین‌های متفاوت آن را تقویت کند. در این جلد از مجموعه‌کتاب‌های گردو، تصویر به‌عنوان ابزاری در اختیار کودک قرار داده شده تا با استفاده از جزئیات تصویر اصلی و به خاطر سپردن آن‌ها، بتواند همان اطلاعات را در سایه‌ی متناسب با تصویر اصلی بازیابی کند. بزرگسالان می‌توانند در این بازی با کودک همراهی کنند، جمله‌های مربوط به تصویر را برای آنان بخوانند و در حل کردن معمای تصویری، علاوه بر حافظه‌ی تصویری، حافظه‌ی کلامی او را نیز درگیر کنند.

تصاویر پویا، خوش‌رنگ و شاد در کنار زبان ساده و لحن صمیمی جمله‌های کتاب می‌توانند نگاه و حواس کودک را برای دقایقی طولانی تصاحب کنند. کتاب حاضر به‌کوشش نشر مهرسا چاپ و منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب گردو

هدف مجموعه کتاب‌ گردو ارائه‌ی بازی‌ها و تمرین‌های ساده و دوست‌داشتنی است تا کودکان از طریق آن‌ها عملکردهای مغز خود را بهبود ببخشند و از ظرفیت‌های آن بهره‌ی بیشتری ببرند. تابه‌حال ده جلد در این مجموعه منتشر شده است که در برخی از کتاب‌ها نویسندگان با ذکر یک پرسش اساسی، کودک را به فضای جدیدی دعوت می‌کنند. از جمله کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «هر عدد چه رنگیه؟»، «کدوم منم؟»، «غریبه کیه؟»، «دوست من کجاست؟»، «حالا نوبت کیه؟» و... اشاره کرد. تمرین‌ها و بازی‌های این مجموعه مناسب گروه سنی 3 تا 6 سال در نظر گرفته شده است و هر کدام به حافظه‌ی کاری، حافظه‌ی دیداری-فضایی یا حافظه‌ی معنایی می‌پردازند.

کتاب سایه‌ی من کو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر در خانه کودکی در سن 3 تا 6 سال دارید یا در مهدکودک، پیش‌دبستانی یا مؤسسه‌های رشد کودکان مشغول فعالیت هستید و بهره‌مند شدن کودک از ظرفیت‌های مغزی‌اش در اولویت برنامه‌های کاری شماست، این کتاب مناسب‌ترین انتخاب برای شما خواهد بود. علاوه بر این، والدین با استفاده از تمرینات کتاب می‌توانند برای افزایش صمیمیت بین خودشان و فرزندشان و همچنین تقویت هوش کلامی در کنار هوش تصویری و فضایی کودکشان بهره ببرند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سایه‌ی من کو؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-95-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سایه‌ی من کو؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سایه‌ی من کو؟

برای دریافت کتاب سایه‌ی من کو؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.