معرفی و دانلود کتاب دوست من کجاست؟

عکس جلد کتاب دوست من کجاست؟
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوست من کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوست من کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوست من کجاست؟

کتاب دوست من کجاست؟ مجموعه‌ای از داستانک‌های مهسا ایمانی همراه با تصاویر و تمرینات بی‌نظیر است که ذیل مجموعه‌‌کتاب‌های گردو از باشگاه مغز کودکان منتشر شده است. در این کتاب، کودک با استفاده از تصاویر موجود، تمرین‌های جذاب و بازی‌گونه‌ای را برای تقویت حافظه و قوه‌ی ادراک خود انجام می‌دهد.

درباره‌ی کتاب دوست من کجاست؟

یکی از الگوهای پرکاربرد در طراحی بازی‌های کودکان، الگوهای همانندیابی است. در این جلد از آثار مجموعه‌ی کتاب‌های گردو، مشابه‌یابی در میان تصاویر گونه‌گون مورد توجه قرار گرفته است؛ به این معنا که در هر صفحه، تعدادی تصویر تعبیه شده و کودک باید با تمرکز و دقت، شکل‌های مشابه را متمایز کند، به خاطر بسپرد و از آن‌ها نام ببرد. این تصاویر به دسته‌های مختلفی نظیر اتومبیل‌ها، خوراکی‌ها، آبزیان، حیوانات، صیفی‌جات و... تقسیم می‌شوند و در هر دسته، تصاویر با تفاوت‌های بسیار کوچک و ظریفی از یکدیگر جدا شده‌اند که دقت بیشتری را از سوی آن‌ها می‌طلبد.

با توجه به اهمیت ادراک به‌عنوان یکی از توانایی‌های شناختی مغز انسان، نیاز است کودک نیز به این توانایی توجه ویژه‌ای داشته باشد و با تمرکز روی آن، بهره‌وری خود را بهبود ببخشد. به‌این‌ترتیب، کودک این توانایی را کسب می‌کند که با استفاده از قوای حسی و ارتباط با دنیای بیرون، محیط را تفسیر کند و این امر منجر به تسهیل ارتباط با جهان بیرون و تقویت حافظه می‌شود. کتاب دوست من کجاست؟ اثر مهسا ایمانی با طراحی بازی ساده‌ای در دل تصاویر، این کارکرد را مورد توجه خود قرار داده است. نکته‌ی مهم درباره‌ی کتاب دوست من کجاست؟ این است که کودکان برای انجام تمارین و بازی‌های ذکرشده در آن به ابزار خاصی نیاز ندارند و می‌توان آن را در هر مکان و موقعیتی انجام داد.

کتاب حاضر به همت نشر مهرسا چاپ و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتاب‌های گردو

هدف مجموعه‌ی کتاب‌های گردو در باشگاه مغز کودکان نشر مهرسا، ارائه‌ی بازی‌ها و تمرین‌هایی ساده و دوست‌داشتنی است تا کودکان از طریق آن‌ها عملکردهای مغز خود را بهبود ببخشند و از ظرفیت‌های آن بهره‌ی بیشتری ببرند. تابه‌حال ده جلد در این مجموعه منتشر شده است در برخی از کتاب‌ها نویسندگان با ذکر یک پرسش اساسی، کودک را به فضای جدیدی دعوت می‌کنند. ازجمله کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های هر عدد چه رنگیه، کدوم منم، غریبه کیه، دوست من کجاست، حالا نوبت کیه و... اشاره کرد. تمرین‌ها و بازی‌های این مجموعه مناسب گروه سنی 3 تا 6 سال در نظر گرفته شده است و هر کدام به حافظه‌ی کاری، حافظه‌ی دیداری-فضایی یا حافظه‌ی معنایی می‌پردازند.

کتاب دوست من کجاست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

این کتاب به‌طور خاص برای گروه سنی 4 سال به بالا تهیه و تدوین شده است. علاوه بر آن مربیان مهدها و پیش‌دبستانی‌ها نیز می‌توانند از تمرین‌های این کتاب در بازی‌های کلاسی خود بهره ببرند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوست من کجاست؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-97-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوست من کجاست؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دوست من کجاست؟

برای دریافت کتاب دوست من کجاست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.