معرفی و دانلود کتاب غریبه کیه؟

عکس جلد کتاب غریبه کیه؟
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غریبه کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غریبه کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غریبه کیه؟

شناسایی تفاوت‌های تصاویر یکی از مهم‌ترین تمرینات برای تقویت هوش و حافظه‌ی کودک است. کتاب غریبه کیه؟ شامل مجموعه‌ای از تصاویر متنوع است که کودک باید تفاوت بین آن‌ها را شناسایی کند. مهسا ایمانی سعی کرده است در این کتاب تمریناتی را برای افزایش سطح عملکرد و مهارت‌های شناختی کودکان سه سال به بالا طراحی کند تا کودکان بتوانند همراه با بازی، مهارت و ظرفیت مغزی خود را توسعه دهند.

درباره‌ی کتاب غریبه کیه؟

کودکان در سنین پایین باید یاد بگیرند چگونه با همسالان خود و دیگران ارتباط برقرار کنند و ضمن پذیرش تفاوت‌ها و احترام به آن‌ها، به زندگی در جامعه ادامه دهند. باید توجه داشت، آموزش غیرمستقیم و همراه با بازی می‌تواند مؤثرتر از آموزش مستقیم عمل کند. کتاب‌های آموزشی یکی از ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توان از آن برای افزایش سطح عملکرد و تقویت حافظه‌ و مغز کودکان از آن بهره برد. کتاب‌های آموزشی که تمرین را همگام با بازی و سرگرمی پیش می‌برند به کودکان کمک می‌کنند تا مهارت‌های اجتماعی و عاطفی خود را توسعه دهند، عملکردهای شناختی‌شان را بهبود بخشند و تخیل خود را تقویت کنند.

کتاب‌های تصویری باعث رشد زبانی کودکان و افزایش سواد بصری آن‌ها می‌شوند. به این معنی که کودکان می‌توانند ارتباط بین کلمات و تصاویر را درک کرده و از توانایی و تخیل خود برای درک و تفسیر اطلاعات بصری استفاده کنند. این نوع کتاب‌ها همچنین تفکر انتقادی را در کودکان پرورش می‌دهند. کتاب غریبه کیه؟ با استفاده از تصاویر زیبا و جذاب، همین کارایی را برای کودکان دارد. نویسنده با قرار دادن تصاویر گوناگون در این کتاب از کودکان می‌خواهد تفاوت و اشتراکات را در گروه تصاویر پیدا و مشخص کنند. کودکان می‌توانند زمانی که در جست‌جوی تفاوت تصاویر هستند، از تخیل خود برای داستان‌پردازی هم استفاده کنند.

مهسا ایمانی در کتاب غریبه کیه به دنبال این است که کودکان علاوه بر بازی و سرگرمی، مهارت‌های مهم زندگی را بیاموزند و تمرین کنند. کتاب غریبه کیه؟ تخیل و خلاقیت کودکان را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود کودکان درباره‌ی تفاوت‌های موجود در تصاویر فکر کنند و برای انتخاب خود، استدلال منطقی داشته باشند.

به‌طورکلی، کتاب غریبه کیه؟ بستر ارزشمندی برای رشد شناختی، مهارت‌های فردی و اجتماعی، سواد بصری، تفکر انتقادی، تخیل و هوش هیجانی در کودکان است. کودکان می‌توانند هم‌زمان که از خواندن و دیدن کتاب لذت می‌برند، نکات مهم نهفته در آن را بیاموزند و درونی کنند.

کتاب پیش رو به همت نشر مهرسا چاپ و منتشر شده و اکنون در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه کتاب گردو

هدف مجموعه کتاب‌ گردو ارائه‌ی بازی‌ها و تمرین‌های ساده و دوست‌داشتنی است تا کودکان از طریق آن‌ها عملکردهای مغز خود را بهبود ببخشند و از ظرفیت‌های آن بهره‌ی بیشتری ببرند. تابه‌حال ده جلد در این مجموعه منتشر شده است که در برخی از کتاب‌ها نویسندگان با ذکر یک پرسش اساسی، کودک را به فضای جدیدی دعوت می‌کنند. از جمله کتاب‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «هر عدد چه رنگیه؟»، «کدوم منم؟»، «غریبه کیه؟»، «دوست من کجاست؟»، «حالا نوبت کیه؟» و... اشاره کرد. تمرین‌ها و بازی‌های این مجموعه مناسب گروه سنی 3 تا 6 سال در نظر گرفته شده است و هر کدام به حافظه‌ی کاری، حافظه‌ی دیداری-فضایی یا حافظه‌ی معنایی می‌پردازند.

کتاب غریبه کیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه‌ی این کتاب را به کودکانی در رده سنی 3 تا 6 سال پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غریبه کیه؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-99-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غریبه کیه؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب غریبه کیه؟

برای دریافت کتاب غریبه کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.