معرفی و دانلود کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون

عکس جلد کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون

فلورا کید رابطه‌ای غنی و احساسی را در کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون به تصویر می‌کشد. این رمان عاشقانه روایتگرِ داستان زندگی زنی به نام مارگارت است که پس از مرگ مادرش، برای پرستاری از مردی ثروتمند پذیرفته می‌شود و به این منظور به جزیره‌ای در اسکاتلند نقل مکان می‌کند. مارگارت در آن‌جا با پسر بزرگ خانواده، ریچارد، آشنا می‌شود و روند زندگی‌اش دست‌خوش تغییر می‌گردد.

درباره‌ی کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون

کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون (Visit to Rowanbank) رمانی عاشقانه از فلورا کید (Flora Kidd) است. این نویسنده در طول سال‌های 1966 تا 2000 بالغ بر هفتاد رمان عاشقانه به رشته‌ی تحریر درآورده. کتاب حاضر اولین رمانِ اوست که به زبان اول شخص نوشته شده.

ژانر عاشقانه یکی از محبوب‌ترین ژانرها در ادبیات داستانی محسوب می‌شود. رمان عاشقانه معمولاً بر جزئیات احساسات فردی و روابط میان اشخاص تأکید دارد. شاید بسیاری از ما رمان‌های عاشقانه را داستان‌هایی کم‌عمق و کم‌مایه بدانیم؛ اما نباید فراموش کنیم که چهره‌های ادبی بزرگی در طول تاریخ در این ژانر قلم زده و آثار ادبی ماندگاری خلق کرده‌اند؛ چنانچه نمی‌توان از رمان‌های شاخصی مثل بلندی‌های بادگیر، غرور و تعصب، جین ایر و زنان کوچک غافل شد. کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون رمان موفق دیگری در حوزه‌ی ادبیات عاشقانه است که با خلق شخصیت‌های زنده و چندلایه، لذت مطالعه را دوچندان می‌کند.

داستان درباره‌ی زنی به نام مارگارت دان است که برای کار به‌عنوان پرستار خصوصی راهی دهکده‌ای ساحلی در اسکاتلند می‌شود. مرگ مادر مارگارت، انگیزه‌ای است تا او به فکر یافتن کاری جدید در محیطی غیر از بیمارستان، بیفتد. به همین منظور رزومه‌اش را ارسال می‌کند و در هتلی منتظر کریستین، فردِ مصاحبه‌کننده، می‌ماند. مارگارت خودش را زنی معمولی و نه‌چندان زیبا می‌داند و دلیلی برای داشتن اعتمادبه‌نفسِ کافی پیدا نمی‌کند. مارگارت صادقانه از فوت پدرش در تصادف و زندگی با مادرش برای کریستین حرف می‌زند. اما از دست دادن پدر و مادر، تنها فقدانی نیست که مارگارت با آن روبه‌رو است؛ بلکه مردی که قرار ازدواج با او داشت نیز سال پیش در یک سانحه‌ی رانندگی جان خود را از دست داده بوده است.

سپس کریستین وضعیت بیماری معده‌ی شوهرش را برای مارگارت شرح می‌دهد و اضافه می‌کند که به دنبال پرستاری کارآزموده و همراهی خوب برای خودش و شوهرش است. پذیرفته شدن مارگارت در این شغل، منجر به آشنایی او با پسر بزرگ خانواده، ریچارد، می‌شود که در کارخانه‌ی مهندسی پدرش مشغول به کار است. این مقدمه‌ای خوب برای ورود به داستانی عاشقانه است که فلورا کید با قلم جادویی خود به آن رنگ‌وبویی تازه می‌بخشد.

معرفی و دانلود کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون

کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون شاید با ایده‌ای تکراری آغاز شود، اما با جلو رفتن داستان و آشنایی مخاطب با شخصیت‌ها، داستانی منحصربه‌فرد از ماجرایی عاشقانه به تصویر درمی‌آید که طرفدارانِ رمان‌های عاشقانه را به نحوی مطلوب خشنود می‌سازد. انتشارات لیوسا این رمان را با ترجمه‌ی عطیه رفیعی منتشر کرده است.

کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال رمانی خواندنی در ژانر عاشقانه هستید، کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون می‌خوانیم

در بعدازظهرى درخشان و آفتابى در ماه ژوئن، به راسل رسیدم؛ شهرى کوچک در گالووى در قسمتى از اسکاتلند که در شمال فرث قرار داشت. من تنها فردى بودم که از قطار پیاده شدم. لحظه‌اى بى‌حرکت ایستادم و مشتاقانه هواى پاک کوهستانى را استشمام کردم. سپس به دور و اطرافم نگریستم تا ببینم آیا کسى به‌دنبالم آمده است یا نه. سکوى ایستگاه زیر نور خورشید داغ، خلوت و پر از گرد و خاک بود. درحالى‌که چمدانم را برمى‌داشتم، به طرف در خروجى حرکت کردم و توجهم به باغ زیبا و تمیز ایستگاه جلب شد که با رزهاى قرمز و زرد مى‌درخشید. مسئول کنترل بلیت به‌دقت مرا نگریست و سپس با صدایى کلفت و لهجه‌ى اسکاتلندى گفت: «حتماً شما دوشیزه دان هستید؟»

«بله.»

«آقاى مورل بیرون منتظر شما است.»

از این حرف او بسیار تعجب کردم. خیال نمى‌کردم آقاى مورل آن‌قدر حالش خوب باشد که بتواند دنبال من بیاید. خانم مورل در نامه‌اى که براى راهنمایى من در این مسافرت فرستاده بود، گفته بود که آقاى مورل دوباره بسترى شده است و او هم نمى‌تواند شوهرش را تنها بگذارد ولى کسى را خواهد فرستاد، ولى مشخص نکرده بود که آن فرد چه کسى خواهد بود.

بیرون ایستگاه خودم را در خیابانى پهن با ردیفى درخت یافتم. در حدود بیست متر آن طرف‌تر زیر سایه‌ى شاخه‌هاى آویزان یک درخت، خودروى طویل سیاه‌رنگى پارک کرده بود و در کنار آن مردى بلندقد با هیئتى مردانه، بى‌صبرانه قدم مى‌زد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بر فراز تپه‌های کرکتون
نویسنده
مترجمعطیه رفیعی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-964-8759-74-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون

F.Molaei
۱۴۰۲/۱۲/۸
کتاب خوبی بود، ترجمه بد نبود، داستان یک جوری خلاصه شده بود، مثل این که می‌خواستن خیلی سریع تمامش کنند، در کنارش سانسور هم که کار خودش رو می‌کنه، با تمام این چیزها برای یکبار خوندن بد نیست.
ماندانا کویری
۱۴۰۲/۸/۲
بسیار لذت بردم. تصورم از ابتدای شروع رمان این بود که پایان همیشه غمگین باشه ولی خوشبختانه این یکی بنا به خواسته‌ام تمام شد.
maryam nazemi
۱۴۰۲/۸/۱۷
یک کتاب کلاسبک عاشقانه که البته مسیر اصلی در رسیدن به عشق را حفظ حریم شخصی می‌داند
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون

برای دریافت کتاب بر فراز تپه‌های کرکتون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.