معرفی و دانلود کتاب به دیگران کمک کنیم

عکس جلد کتاب به دیگران کمک کنیم
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به دیگران کمک کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به دیگران کمک کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به دیگران کمک کنیم

کتاب به دیگران کمک کنیم درباره‌ی دو برادر به نام‌های پیتر و رابی است که هر کدام اخلاق متفاوتی دارد. پیتر بیشتر به خواسته‌های خودش توجه می‌کند، درحالی‌که رابی برای دیگران نیز اهمیت قائل است. سرانجام آن دو با هم راهی یک گشت‌و‌گذار تابستانی می‌شوند و همدیگر را گم می‌کنند. باید دید خصوصیت مهربانی رابی و خودخواهی پیتر بر سرنوشتی که پس از گم شدنشان پیدا می‌کنند، چه تأثیری خواهد گذاشت.

درباره‌ی کتاب به دیگران کمک کنیم

پیتر و رابی دو برادر با روحیات متفاوت هستند؛ رابی بسیار فداکار و مهربان و پیتر کمی خودخواه است و چندان اهل کمک کردن به دیگران نیست. روزی آن‌ها با هم به گردش تابستانی می‌روند و کمی بعد از پیاده‌روی در جنگل، همدیگر را گم می‌کنند. سپس ماجراهای جالبی برای آن‌ها رقم می‌خورد که رابی را نسبت به رفتار بی‌تفاوتش با دیگران به فکر فرو می‌برد.

کتاب به دیگران کمک کنیم (‫‭‌Helping Everybody‬) ترجمه‌ی فهیمه رحمتی است که انتشارات عارف کامل آن را منتشر کرده و کودکانی که به داستان‌های تصویری و آموزنده علاقه‌مند هستند، می‌توانند آن را بخوانند و لذت ببرند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب به دیگران کمک کنیم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب راهنمای خوبی برای کودکان 6 تا 12 سال است و به آن‌ها اهمیت کمک به دیگران و نوع‌دوستی را یادآوری می‌کند.

در بخشی از کتاب به دیگران کمک کنیم می‌خوانیم

نزدیکى عصر بود که رابى تصمیم گرفت دوباره حرکت کند. والدین دختر کوچولو به او پیشنهاد دادند که شب را آن‌جا بماند و صبح برود. آن‌ها به او اطمینان دادند که «ما با شما خواهیم آمد تا در پیدا کردن برادر و دوستانت به تو کمک کنیم.» رابى پذیرفت. از طرفی، تاریکى و صداهاى جنگل پیتر را مى‌ترساند. او آرزوى این را داشت که یک نفر به او کمک کند. اما هیچ‌کس در آن محل نبود جز تاریکى و سیاهى جنگل. او احساس سرما و تنهایى مى‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به دیگران کمک کنیم
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-964-8723-87-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به دیگران کمک کنیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب به دیگران کمک کنیم

برای دریافت کتاب به دیگران کمک کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.