معرفی و دانلود کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند

عکس جلد کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند

همه‌ی کودکان در دوران ساده و پرتلاطم خود، درگیر سوالات و شبهه‌های خاصی درباره زندگی می‌شوند که می‌خواهند پاسخی جامع و قانع‌کننده از بزرگترهایشان بشنوند. خوشبختانه اریک مارشال در کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند بخشی از پرسش‌های کودکان و نگرانی‌هایشان را درباره‌ی آینده، بهشت و جهنم به صورت دو زبانه فارسی - انگلیسی گردآوری کرده است.

درباره‌ی کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند:

در حالی که کودکتان از مدرسه تعطیل‌ شده و شما در حال رساندن او به خانه هستید، در پشت ترافیک سنگینی مانده‌اید و مدام در حال فکر کردن به خیلی از مسائل و مشکلات زندگی‌تان هستید، ناگهان فرزندنتان نگاهی به آسمان می‌کند و می‌گوید: «خدا چرا بر فراز آسمان‌هاست؟ چرا پایین پیش ما نیست؟ چرا خورشید به رنگ زرد است؟ چرا آسمان قرمز نیست؟ چرا ماشین‌ها چهار تا چرخ دارند؟ بچه‌ها اطلاعات، افسانه‌ها، باورها و توضیحات را می‌گیرند، رمزگشایی می‌کنند و بعد به روش خاص خود آن‌ها را پردازش می‌کنند. بعضی وقت‌ها نتیجه این پردازش عجیب و غریب است اما همیشه صادقانه و بی‌ریاست.

دنیای کودکان پر از سؤالات عجیب‌ و غریب در مورد مرگ، زندگی، بهشت، جهنم، دنیا و آینده است. پرسیدنِ سؤالات فلسفی توسط بچه‌ها نه‌ تنها بد نیست، بلکه بخشی از روند رشد کودکان برای سر درآوردن از زندگی محسوب می‌شود. پدر، مادر، مربی و بزرگترها باید بتوانند از راهی درست به این سؤالات پاسخ دهند تا روح بچه‌ها آرام گیرد. کودکان ذاتا فیلسوف به‌ دنیا می‌آیند. دلواپسی‌های آنان در مورد مسائل و سؤال‌هایشان در زندگی ما بزرگترها نیز طنین‌انداز می‌شود. خیلی از پدرها و مادرها می‌گویند که این مرحله، از سخت‌ترین مراحل رشد و زندگی بچه‌هاست و پاسخ به سؤالات بی‌شمار کودکان برای آنان سخت است.

کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند (Kids Talk About Heaven) مجموعه‌ای از سوالات، تصدیق‌ها، شک‌ها و تفکرات بچه‌ها درباره‌ی آینده و بیان نگرانی‌ها و افکار درونی‌شان می‌باشد. در پایان هر متن نام بچه‌ها، متن نوشته‌ی آن‌ها به زبان اصلی و نقاشی کودکانه‌ای متناسب با موضوع نوشته آمده است.

کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب آموزنده به کودکان سنین 8 تا 10 سال توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب درباره بهشت می‌گویند می‌خوانیم:

بروی بالا بهشت است. بیایی پایین جهنم. من اینجا این وسط را دوست دارم.
ارین

.You go up to heaven and down to hell. I like it here in the middle
Erin

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بهشت
سؤال‌های بزرگ و کوچک
متضاد بهشت
فرشته‌ها، شیطان‌ها، آدم‌های معروف
آخرت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند
نویسنده
مترجمبهاره قنادزاده یزدی
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8617-69-6
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند

برای دریافت کتاب بچه‌ها درباره بهشت می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.