معرفی و دانلود کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید: برنامه تمرینی سریع و آسان با نتیجه حیرت انگیز

برای دانلود قانونی کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید: برنامه تمرینی سریع و آسان با نتیجه حیرت انگیز

کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید، شامل مجموعه‌ای از حرکات ورزشی موثر، با شدت بالاست که در مدت زمان سریع‌تری شما را به تناسب‌اندام مورد نظرتان می‌رسانند. پت سرگوا و ویکتوریا توجیلینا تمرینات این کتاب را بر اساس دانش روز انتخاب و تدوین کرده‌اند؛ تمریناتی که سال‌ها از نظر نتیجه‌بخش بودن مورد آزمون نویسندگان کتاب قرار گرفته‌ و به اصطلاح بارها امتحان خود را پس داده است.

درباره‌ی کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید

شاید گمان کنید همه‌ی برنامه‌هایی که به شما نوید تغییرات زودهنگام با تلاش کمتر را می‌دهند، یا تلاشی سودجویانه برای جذب مخاطب‌اند، یا در حالت خوشبینانه‌تر رویایی بیش نیستند. اما همیشه برای به‌دست آوردن ارزشمندترین چیزها نیازی نیست زمان و انرژی خارق‌العاده‌ای صرف کنیم. گاهی فقط کافی‌ست کمی در پیدا کردن راه‌های میانبر هوشمندی به خرج دهیم. در کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید (High Intensity Fitness Revolution for Men)، نوشته‌ی پت سرکوا (Pete Cerqua) و ویکتوریا توجیلینا (Victoria Toujilina) یک برنامه‌ی تمرینی منسجم برای شما در نظر گرفته شده تا شکل بدنتان را در کمترین زمان تغییر دهید. این‌ها کوتاه‌ترین تمریناتی هستند که سریع‌ترین نتایج را می‌دهند و متناسب با زندگی سریع شما در قرن 21 طراحی شده‌اند. پس از همین حالا می‌توانید به انقلاب تناسب اندام مردان با شدت بالا بپیوندید.

سال‌های متوالی‌ست که در مجلات و روزنامه‌های مختلفی چون نیویورک تایمز وال استریت در مورد مزایای بی‌شمار تمرینات شدید مطالبی نوشته شده و این روش برای افرادی که مایل‌اند زودتر به نتایج مطلوب خود برسند، توصیه شده است. وقتی تمرین ورزشی خود را با شدت پایین انجام می‌دهید، همه‌چیز بسیار ساده‌تر به نظر می‌‌آید. در حالی که در یک برنامه‌ی تمرینی شدید، وقت کمتر و انرژی بیشتری نیاز است، اما درنهایت این روش منجر به تاثیرات پایدارتری روی اندام شما خواهد شد.

در کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید علاوه بر ارائه‌ی تمرینات متنوع، مطالبی پیرامون تغذیه، پاکسازی و برنامه‌های خانگی برای تندرستی مردان گردآوری شده است. این اثر با ترجمه‌ی سولماز بابایی بناب و میترا خادم الشریعه از سوی نشر مبانی منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای همه‌ی مردانی که مایل‌اند در مدت‌زمانی کوتاه به تناسب اندام برسند و از نظر جسمی مشکلی با تمرینات فشرده ندارند، مناسب است.

با پت سرکوا و ویکتوریا توجیلینا بیشتر آشنا شویم

- پیت سرکوا مالک و اداره‌کننده‌ی استودیوی شاخص تناسب اندام 90 ثانیه در شهر نیویورک است. او به‌عنوان یکی از معتبرترین و مورد تقاضاترین مربیان تناسب اندام نیویورک، بیش از بیست سال است که به عنوان یک مربی تناسب اندام برای کاهش وزن دیگران تلاش می‌کند. سرکوا در شهر نیویورک سکونت دارد و یک نویسنده‌ی ورزشی پرفروش است.

- ویکتوریا توجیلینا یک مربی سلامت یکپارچه و متخصص تغذیه است. او فارغ‌التحصیل موسسه پیشرفته تغذیه یکپارچه در نیویورک است و در همین شهر نیز زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید می‌خوانیم

برای اینکه برنامه ورزشی نتیجه‌بخش باشد، دو سازوکار اصلی نیاز دارد: تحریک و بازگشت به حالت اولیه (استراحت). تمام افراد پس از ورزش کردن و تحریک بدن باید به بدن استراحت بدهند تا بتوانند دوباره ورزش کنند و بدن خود را تقویت کنند. مسئله به همین سادگی است. افراط و تفریط در هر کدام باعث خراب شدن تمرین می‌شود. دو حالت زیر را تصور کنید: ۱) یک ساعت تمرین در روز، اما نه به صورت خیلی شدید و ۲) بیست دقیقه تمرین بسیار شدید درهر روز. هیچ کدام ایده‌آل نیستند. در حالت اول، حجم تمرین زیاد است اما شدت آن خیلی زیاد نیست. خود تمرینات به اندازه‌ی کافی به بدن فشار وارد نمی‌کنند و درنتیجه بدن تغییری نمی‌کند. تمرین دوم با شدت بالا است، اما فراوانی آن به قدری است که زمان کافی برای بازیابی و در نتیجه پیشرفت مداوم وجود ندارد. بهترین وضعیت زمانی رخ می‌دهد که تعادل مناسبی بین شدت تمرین و زمان بازیابی مناسب برقرار شود تا از خستگی عضلات جلوگیری شود و پیشرفت به شکل پایدار حاصل شود. در «برنامه تندرستی با شدت بالا» تعادل مناسب بین شدت تمرینات با زمان بازگشت به حالت اولیه برقرار شده است. بدن شما هیچوقت به تمرینات عادت نمی‌کند، و خستگی یا تمرین بیش‌ازحد نیز در این برنامه‌ی تمرینی جایی ندارد.

افزایش شدت تمرین می‌تواند به طرق مختلفی رخ دهد. کاهش سرعت بلند کردن وزنه‌ها تنش بیشتری روی عضلات وارد می‌کند و درنتیجه فشار تمرین را افزایش می‌دهد. انجام ست تا جایی‌که دیگر نتوانید ادامه دهید قطعاً فشار بیشتری درمقایسه با تعداد ست از پیش تعیین شده‌ی حرکت دارد. ۱۰۰ متر دویدن با تمام سرعت سخت‌تر از یک کیلومتر دویدن باسرعت پایین است. بخش بعد، چندین تمرین شدید بسیار موثر را معرفی می‌کند که همه‌ی افراد قادر به انجام دادن آن هستند. از تمرینات خانگی تا تمرینات باشگاهی، از تمرینات هوازی تا تمرینات شکم، هرچه می‌خواهید همین جا هست. بعضی از حرکات ارائه شده، درظاهر باعث افزایش شدت نمی‌شوند، مثل ثابت نگه داشتن یک وزنه (تمرین ایستا)، یا پایین آوردن وزنه نه بلندکردن آن (تمرین معکوس). نحوه‌ی چیدمان این حرکت‌ها در طول تمرین، گرفتن بهترین نتایج از تمرینات هوازی و هماهنگی مناسب با برنامه‌ی زمانی را تعیین می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: این کتاب برای مردان واقعی است
مرد واقعی کیست؟
فصل 1: 10 دلیل برای بهتر بودن تمرینات کوتاه مدت
فصل 2: شروع کار
فصل 3: خط مبنای خود را به دست آورید
فصل 4: برنامههای تندرستی شدید خانگی
فصل 5: تمرینات شدید برای پاها
فصل 6: تمرینات شدید «هل دادنی»
فصل 7: تمرینات شدید «کشیدنی»
فصل 8: استراحت با شدت بالا
فصل 9: تغذیه با شدت بالا
فصل 10: پاکسازی شدت بالا
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید: برنامه تمرینی سریع و آسان با نتیجه حیرت انگیز
نویسنده،
مترجمسولماز بابایی بناب، میترا خادم الشریعه
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-622-95593-1-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید

Saeed Abolhasani
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مختتصر و مفید
بعضی حرکاتش واقعا سخته و تاثیر گذاره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید

برای دریافت کتاب تحولی در تناسب اندام مردان با تمرینات شدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.