معرفی و دانلود کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر

عکس جلد کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر

کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر از چاک پالانیک، یکی از خواندنی‌ترین مجموعه‌های داستان کوتاه است که شما را به قلمرویی مملو از ترس، سیاهی و طنز دعوت می‌کند.

درباره کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر

اثری که پیش رو دارید، ‌توسط یکی از خلاق‌ترین نویسنده‌های معاصر یعنی چاک پالانیک نوشته شده است. کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر (Make Something Up: Stories You Can't Unread) مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک و طنزآلود است. با اینکه هر قصه شخصیت‌ها و سیر داستان متفاوتی دارد، اما همگی در نوآوری به یکدیگر شباهت دارند. برای مثال اولین قصه، «تق تق» درباره پسری است که کنار پدر رو به مرگش نشسته و سعی دارد برای آخرین بار، ‌جوکی خنده‌دار برای او تعریف کند. «اجساد متحرک» نیز روایت جدیدترین مخدری است که در میان جوانان رایج شده و سرنوشت تراژدیکی را برای یکی از بهترین دانش‌آموزان مدرسه رقم می‌زند. قصه «تونل عشق» هم درباره یک ماساژور با قدرت درمانگری است که سعی دارد به مشتریان محتضرش آرامش را هدیه کند.

این داستان‌ها با موضوعاتی عجیب، غیرقابل باور و گاه تخیلی اسباب حیرت شما را فراهم می‌آورند و باعث می‌شوند از خلاقیت نویسنده متعجب شوید. طنز نیز یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر نوشته‌های پالانیک است که گاه به سمت طنز سیاه می‌رود و در نتیجه زبانی نیش‌دار و خشن به داستان‌های او می‌بخشد. این مجموعه با داستان‌های فراموش‌نشدنی و نامتعارف خود، شما را به لرزه می‌اندازد و باعث می‌شود زمان مطالعه، در جستجوی صدایی که شنیدید یا سایه‌ای که از مقابل پنجره رد شده از جا بلند شوید. پس اگر در جستجوی این سبک داستان‌ها هستید، کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر را از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر:

- چاک پالانیک در این اثر اوج توانایی خود را به رخ می‌کشد. (گاردین)
- یکی از سیاه‌ترین و منفردترین ذهن‌ها در ادبیات معاصر. (کراکوس)
- پالانیک برای آنانی می‌نویسد که عاشق نمایش تخیل وحشی و خشمگین، و طنز هنجارشکن هستند. (نیویورک‌تایمز)

کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر مناسب چه کسانی است؟

اگر از مطالعه داستان‌هایی که خواب شبانه را از شما می‌گیرند لذت می‌برید، پس این اثر انتخابی ایده‌آل برای شماست.

با چاک پالانیک بیشتر آشنا شویم:

چاک پالانیک (Chuck Palahniuk) روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی است. شهرت او در زیرپا گذاشتن قوانین سبک و محتوا است که نتیجه آن خلق کتاب‌های درخشانی مانند باشگاه مشت‌زنی بوده است. او با انتشار 19 رمان، در میان نویسندگان پرکار قرار دارد، اما جالب است بدانید او علاوه بر داستان‌نویسی، آثاری متفاوت از جمله کتاب‌های رنگ‌آمیزی کودکان و بزرگسالان، آثار گرافیکی و کتاب‌های غیرداستانی را نیز منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر می‌خوانیم:

سال‌ها قبل، در جهانِ قبل از سرخوردگی‌اش، خانم میمون در جنگل قدم می‌زد و با افاده سخن می‌گفت. بعد از فداکاری‌ها و تلاش‌های بسیار بالاخره مدرسه‌اش را تمام کرد. میمون دوست داشت بزرگ‌نمایی کند، به کلاغ می‌گفت: «به من نگاه کن! حالا من یک مدرک کارشناسی در زمینۀ ارتباطات دارم!» با فخرفروشی به کایوت می‌گفت: «من دوره‌های بسیار باارزش کارآموزی را گذرانده‌ام!» در دنیای قبلی‌اش از شرمساری و شکست خوردن لذت می‌برد. میمون رزومۀ خود را به دپارتمان منابع انسانی شرکت لی‌ولین که بازاریابی تولیدات مواد غذایی را انجام می‌داد می‌برد، و برای خود جولان می‌داد.

میمون تقاضا کرد با موش‌خرمایی که مسئول روابط منابع انسانی بود، حضوری ملاقات کند. با شجاعت رزومۀ خود را جلویش گذاشت و گفت: «به من فرصتی بدهید تا خودم را به شما ثابت کنم. به من یک مأموریت شوالیه‌گونه بدهید.»

این‌گونه بود که میمون، در فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، پشت میز فروش قرار گرفت. تکه‌های مکعبی‌شکل سوسیس را بر خلال‌دندان فروکرده بود و تکه‌هایی از پای سیب را در لیوان‌های کاغذی کوچک قرار داده بود و عرضه می‌کرد. به ‌علاوه، تکه‌های کوچک تافی را هم که در دستمال‌کاغذی پیچیده شده بود می‌فروخت. میمون عطر مورد نظرش را روی گردن نازکش می‌پاشید و گردن نازکش را در معرض پوزۀ گوزن شمالی قرار می‌داد تا آن را ببوید، و گوزن شمالی می‌خرید و می‌خرید. میمون جاذبۀ افسونگری داشت و هنگامی که به گوزن یا پلنگ یا عقاب لبخند می‌زد، آن‌ها نیز سریع لبخندش را پس می‌دادند. هر محصولی را که عرضه می‌کرد می‌خریدند. او به پلنگ، که سیگار نمی‌کشید، سیگار می‌فروخت و گوشت بیف به قوچ می‌فروخت، که اصلاً گوشت‌خوار نبود. آن‌قدر باهوش بود که مرطوب‌کنندۀ دست را به مار، که اصلاً دست نداشت، می‌فروخت.

فهرست مطالب کتاب

داستان هایی که هرگز فراموش نخواهید کرد
ستایش‌ها برای چاک پالانیک
دربارۀ چاک پالانیک
یادداشت مترجم
تق ‌تق
چطور میمون ازدواج کرد، خانه خرید و شادی را در اورلاندو یافت
اجساد متحرک
عاشقانه
ققنوس
تماس سرد
دود
مناجات ‌نامه
برو بیار
جست وجو
تونل عشق
چطور یک کلیمی کریسمس را نجات داد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر
نویسنده
مترجممحمد مومنی
ناشر چاپیانتشارات چترنگ
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-600-8066-49-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر

برای دریافت کتاب تماس سرد و یازده داستان کوتاه دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.