معرفی و دانلود کتاب تنها راه پیروزی

عکس جلد کتاب تنها راه پیروزی
قیمت:
41000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تنها راه پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تنها راه پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تنها راه پیروزی

کتاب تنها راه پیروزی به قلم جیم لوهر، به شما نشان می‌دهد که پرورش شخصیت چگونه به دستاوردهای والا و کامیابی در کار و زندگی منتهی می‌گردد.

در دنیای پرشتاب امروزی، رسیدن به موفقیت در اولویت زندگی هر فرد قرار گرفته است. اکثر انسان‌ها ساعت‌ها سخت تلاش می‌کنند به امید اینکه به کمک دستاوردهای بی‌نظیرشان زندگی عالی‌ای برای خود بسازند. آن‌ها دست به هر کاری می‌زنند، حتی برای رسیدن به اهداف‌شان اصول اخلاقی را نادیده می‌گیرند تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنند.

اما موفقیت‌هایشان احساس رضایت و شادی پایداری را برایشان به ارمغان نمی‌آورد و مجبور می‌شوند موفقیت‌های بیشتری کسب کنند. چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ تا چه زمانی باید این چرخه رسیدن به موفقیت و احساس نارضایتی وجود داشته باشد؟

از سوی دیگر، پیدا کردن اصلی‌ترین اهداف برای انسان‌ها بسیار مشکل است. شناخت اهداف از ارزش بسزایی برخوردار است. اکثر انسان‌ها به دنبال اهدافی هستند که‌ به خودشان تعلق ندارند و از سمت جامعه به آن‌ها تحمیل ‌شده است. زمانی متوجه اشتباهات‌شان می‌شوند که سال‌های زیادی از عمرشان باقی نمانده و با چشمانی پر از حسرت به گذشته خود نگاه می‌کنند.

به علاوه، اهداف منحصر به‌ فرد هر انسان باید با ارزش‌های اصلی او در یک راستا باشد. چگونه می‌توان اهداف اصلی را انتخاب کرد؟ چه مهارت‌هایی در این زمینه نیاز است؟ والدین، مدیران و مربیان و معلمان چگونه می‌توانند به فردی کمک کنند تا اهدافش را تعیین کند؟ مسیر رسیدن به اهداف چگونه مشخص می‌شود؟

خوشبختانه، جیم لوهر (James E. Loehr) در کتاب تنها راه پیروزی (The only way to win: how building character drives higher achievement and greater fulfilment in business and life) با آوردن مثال‌های ملموس و داستان‌های واقعی از زندگی ورزشکاران مخصوصاً تنیسورها و مدیران موفق به تمام این سؤالات پاسخ می‌دهد.

این کتاب راه حلی واقعی ارائه می‌دهد برای دام موفقی که گریبان‌گیر اکثر مردم در دنیای پراضطراب و سخت‌گیر امروزی شده است. این راه‌ حل بر اساس داستان زندگی افراد مختلف و نتیجۀ تحقیقات است و خواننده را به پرورش شخصیتی بسیار نزدیک می‌کند و او را به دنیای انگیزۀ موفقیت متصل می‌کند؛ البته به شیوه‌ای که نگرش‌های خیره‌ کننده و بسیار کاربردی ایجاد ‌کند.

همانند دنیای ورزش، کارت ‌امتیازهای زیادی در زندگی وجود دارد. بخش اول این کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه کارت‌ امتیازی که جامعه عرضه می‌کند تبدیل به کارت‌ امتیاز بالفعل برای بسیاری از انسان‌ها می‌شود، چرا این اتفاق می‌افتد و چرا احساس پوچی را برای او به یادگار می‌گذارد.

در بخش دوم کتاب نیز چگونگی ایجاد کارت‌ امتیاز شخصی‌تان با جزییات توضیح داده شده و تمرینات مؤثری در این زمینه معرفی شده است. بخش سوم کتاب، راهکارهایی را برای ساخت نقاط قوت شخصیتی که در دنیای تجارت، ورزش و فرزندپروری کاربرد دارد ارائه می‌دهد. بخش چهارم کتاب به شرح داستان تعدادی از افرادی می‌پردازد که به معنای حقیقی موفقیت پی برده‌اند و اینکه چگونه این‌همه تفاوت را با تغییر طرزتفکرشان ایجاد کرده‌اند.

جیم لوهر را بیشتر بشناسیم:

او از جمله روانشناسان مشهور جهانی است که سال‌های زیادی از فعالیت حرفه‌ای‌اش را به بررسی مشکلات مدیران و ورزشکاران موفق پرداخته و راه‌حل‌های مؤثری را در قالب برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی به آن‌ها ارائه داده است. می‌توان گفت که او در زمینۀ روانشناسی موفقیت یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب تنها راه پیروزی می‌خوانیم:

آینده نسبت به زمان حال همیشه وعدۀ شادی و تحقق بیشتری با خود به همراه دارد. اهداف ساختارهایی هستند که آمادگی‌مانرا برای آینده سازمان‌دهی می‌کنند، اما به‌ندرت یا هیچ‌وقت به ما یاد نمی‌دهند که چگونه از اینجا و الآن لذت ببریم. بنابراین تلاش برای رسیدن به هدف، موفقیت و پیروزی این‌گونه معنی می‌شود؛ تا رسیدن به هدف مطلوب باید شادی را به تعویق انداخت یا شادی فقط در تحقق اهداف وجود دارد.

این تعریف بر اساس آیین پیوریتن‌ها است. داستان قدیمی البته داستان کهنی است. به نقش پدر در قطعۀ «گربه در گهواره» سرودۀ هری چاپین فکر کنید. کسی که تمام تمرکزش را بر آینده گذاشته بود و بالاخره موفق شد به خواسته‌هایش برسد. ‌در نهایت، فرصت مناسبی را به دست آورد تا با پسرش خلوت کند اما دیگر پسرش هیچ علاقه‌ای به صحبت کردن با او نداشت و اصلاً نمی‌توانست.

جین اُکلی، (آخرین مدیرعامل شرکت کی‌ام‌پی‌جی، که در شرکتش چندین کارگاه آموزشی برگزار کردم) نیز داستان مشابهی داشت. او این‌قدر درگیر کار بود که از زندگی کردن فاصله گرفته بود تا اینکه به تومور بدخیم مغزی مبتلا شد و پزشکان به او گفتند که فقط چند ماه از زندگی‌اش باقی‌ مانده است. چند نفر از اطرافیان‌تان را می‌شناسید که تمام فکر و ذهن‌شان رسیدن به موفقیت بعدی است؟ پشت سرهم و بدون وقفه؟

همان‌طور که در این کتاب گفتیم افرادی هستند که به آینده زنجیر شده‌اند و با انسان‌هایی که در اطراف‌شان هستند هیچ ارتباطی ندارند؛ زیبایی زندگی و هر آنچه که در حقیقت اهمیت دارد را از دست‌ داده‌اند. ‌ چند نفر را از نزدیک می‌شناسید که این‌گونه زندگی می‌کنند؟ خودتان نیز جزو همین افراد هستید؟

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مقدمه
بخش اول: وعده‌های پوشالیِ موفقیت
فصل 1: زنجیره‌ای از وعده‌های پوشالی
فصل 2: چگونه به اینجا رسیدیم؟
بخش دوم: کارت‌امتیاز جدید برای عملکرد
فصل 3: نیاز به داشتن کارت‌امتیاز جدید
فصل 4: شخصیت به دو شکل نمود پیدا می‌کند
فصل 5: ساختن کارت‌امتیاز منحصربه‌فردتان و پرورش عضلات شخصیت
بخش سوم: شخصیت در عملکرد
فصل 6: فقط به‌عنوان یک شغل نیست
فصل 7: درسی که مدیران کسب‌وکار می‌توانند از ورزش یاد بگیرند
فصل 8: ساختن شخصیت اخلاقی در دیگران: برای مدیران کسب‌وکار، والدین، ​​معلمان و مربیان
بخش چهارم: بازگشت به سمت تلاش برای رسیدن به موفقیت با کارت‌امتیاز جدید
فصل 9: در مسیری متفاوت با موفقیت حرکت نکنید
فصل 10: پیروزی با کارت‌امتیاز جدید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تنها راه پیروزی
نویسنده
مترجمسمیه آشوری
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-622-964175-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
41000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تنها راه پیروزی

فرامرز شاکر
۱۳۹۹/۲/۲۲
کتاب به شیوه خیلی سلیسی ترجمه شده بود و دیدگاه‌های ناشر را به راحتی القاء می‌کرد. با تشکر
rasoul balsini
۱۳۹۹/۱/۱۸
با سلام این کتاب برای کسانی که به آینده فکر میکنند عالی است
نوشین گنجی
۱۳۹۹/۱/۱۲
واقعا کتاب عالی و بسیار اموزنده بود تعریف درست شخصیت رو به ما می‌اموزد
Vahid Sadeghi
۱۳۹۹/۵/۸
کتاب خوب و کاربردی است اما متاسفانه ترجمه روان و ویراستاری خوبی ندارد
نغمه مهدوی
۱۳۹۹/۱/۱۷
به نظرم کتاب جالبی بود واقعا ارزش خرید رو داره
Reza Abbasi
۱۳۹۹/۲/۵
کتاب بی‌نظیری بود
واقعا مفید بود
صدیقه اختری
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
کتابی پر از نکات آموزنده
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب تنها راه پیروزی

برای دریافت کتاب تنها راه پیروزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.