معرفی و دانلود کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن

عکس جلد کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن
قیمت:
۵۵,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن

کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن، از آثار پرفروش سایت آمازون و تألیف جین سینسرو است. این کتاب مجموعه‌ای از جملات انگیزشی را در برمی‌گیرد که تمامی نیروهای فراموش‌شده‌ی شما را فرا می‌خواند و دریچه‌ای جدید را به روی انگیزه‌های درونی‌تان باز می‌کند. عمل کردن به توصیه‌های این کتاب اضطراب را از شما دور نگه می‌دارد، افکارتان را تقویت می‌کند و انگیزه‌تان را بالا می‌برد.

درباره‌ی کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن

بهترین نعمت وجودی هر کسی داشتن انگیزه‌ی نیرومند است. انگیزه همان موتور پیش‌روی به سوی موفقیت به‌شمار می‌رود. برای رسیدن به موفقیت، کافی است از این فرمول پیروی کنید: تصمیم به جلو رفتن تا نقطه‌ی رسیدن به موفقیت. ذوق‌زده شدن آسان است، اما حفظ انگیزه برای ادامه‌ی مسیر و روبه‌رو شدن با چالش‌ها و موانع، کار هر کسی نیست. برای این کار باید به باشگاه تقویت ذهن بروید و عضله‌های موفقیت را تقویت کنید. کارهایی که باید در باشگاه ذهن انجام دهید، عبارتند از: مراقبه، مطالعه‌ی کتاب‌های خودیاری، گوش کردن به سخنرانی‌های افراد توانمند، ورزش کردن، گوش دادن به موسیقی شاد و ...

معرفی و دانلود کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن

کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن (You Are a Badass Every Day: How to Keep Your Motivation Strong)، به قلم جین سینسرو (Jen Sincero)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، حکم مکمل را در باشگاه تقویت ذهن دارد. نویسنده پیشنهاد می‌کند روزی یک صفحه از کتاب را بخوانید. دفترچه یادداشتی هم کنار دستتان داشته باشید و هر نکته‌ی الهام‌بخشی را که به ذهنتان رسید، یادداشت کنید.

کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن با زبانی روان و جملاتی صمیمی، تردیدها و اضطراب‌های بی‌دلیل را از شما دور نگه می‌دارد، ارزشتان را به شما یادآوری می‌کند و برای تقویت انگیزه‌ها و عزم درونی‌تان پیشنهاداتی عرضه می‌کند. تلنگرها و مراقبه‌های این کتاب، تمامی احساسات و انگیزه‌هایی را که در طول زمان از یاد برده‌اید، به شما یادآور می‌شود و مثل راهنمایی برای بیدار نگه‌داشتن انگیزه‌ها و باورهای شما عمل می‌کند.

اگر بعد از هر شکستی، افسرده می‌شوید و انگیزه‌هایتان را از دست می‌دهید، یا حتی گاهی اوقات بدون هیچ دلیلی حالتان بد می‌شود، کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن برای کمک به شما و دوری از تمام افکار و احساسات تردیدآمیز نوشته شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند هنرمند زندگی خودتان باشید!

کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن با عنوان فرعی «برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن!»، از مجموعه‌ی تو کله خر هستی، توسط نفیسه معتکف به زبان فارسی ترجمه شده و به همت انتشارات نسل نواندیش به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی تو کله خر هستی

مجموعه تو کله خر هستی (You Are a Badass)، یک مجموعه کتاب چندجلدی از نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور، جین سینسرو است. این مجموعه از پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های سایت آمازون در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری محسوب می‌شود. جلد اول آن نیز در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. نویسنده در این کتاب‌ها با قلمی طنزآمیز و صمیمانه، داستان‌ها و درس‌های لازم برای رسیدن به ثروت، موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای و بالا بردن انگیزه ارائه می‌کند و توصیه‌ها و تمرینات مفیدی در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.

«تو کله‌خر هستی، برو پیش انگیزه‌ات را حفظ کن» و «تو کله‌خر هستی، برو پیش پولدار می‌شوی» نام دو جلد از این مجموعه است که توسط نفیسه معتکف به فارسی برگردانده و به همت انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن

  • در فهرست صد کتاب پرفروش آمازون در حوزه‌ی خلاقیت
  • کتاب برگزیده‌ی آمازون در زمینه‌ی کتاب‌های غیرداستانی

نکوداشت‌های کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن

  • سینسرو به مردم یاد می‌دهد اعتمادبه‌نفس و توانایی‌هایشان را برای دستیابی به ثروت و موفقیت، از اسارت آزاد کنند. کتاب جدید او استراتژی‌هایی روزانه را برای ادامه دادن و بیدار نگه‌داشتن کله‌خر درونتان ارائه می‌دهد. (Entrepreneur)
  • جین سینسرو در زمینه‌ی همیاری، کله‌خر اعظم است. (Associated Press)

کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به مطالعه‌ی کتاب‌های خودیاری و خودسازی جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن می‌خوانیم

من با فردی دوست بودم که وسواس ذهنی پیدا کرده بود. مثلاً نگران بود که مبادا یک تکه شهاب آسمانی به زمین برخورد کند و در عرض چند دقیقه هم چیز را از هم بپاشد. در ضمن حالش از رفتن به رستوران به‌هم می‌خورد. مثلاً می‌گفت: «تو که خبر نداری موی ابروی چه کسی در غذایت افتاده باشد.» یک بار برای آوردن او از فرودگاه به‌دنبالش رفتم و تمام راه تا خانه شاهد بودم که چقدر وحشت داشت. می‌گفت: «آدم چطور می‌تواند کورکورانه به یک راننده اعتماد کند؟ خدا می‌داند که چه بلایی سر آدم بیاورند.»

با اینکه ما به او می‌گفتیم که دچار ترس بی‌مورد است و گاهی برای اینکه سربه‌سرش بگذاریم جرعه‌ای از نوشابه‌اش را سر می‌کشیدیم و شاهد بودیم که وانمود می‌کند دیگر میلی به خوردن نوشابه ندارد، در اصل دچار فوبیا بود. خیلی چیزها در این جهان وجود دارد که باید از آن ترسید. مثلاً همین معضل صبح‌ها بیرون آمدن از رختخواب را در نظر بگیر که از همه بدتر است. اما چیزهای بی‌شماری هم وجود دارد که حس خوبی در آدم ایجاد می‌کند، و از آنجاکه واقعیت تو بر اساس انتخابت که بر چه موردی تمرکز کنی شکل می‌گیرد، اگر می‌خواهی زندگی لذت‌بخشی داشته باشی باید حواست باشد که بر چه مواردی تمرکز می‌کنی.

من بحث دوستم و وسواس فکری او را پیش کشیدم چون همه‌ی ما کم‌وبیش دچار فوبیا و ترس‌های بی‌مورد هستیم. همه‌ی ما ترس‌ها و باورهایی محدود داریم که به آن‌ها چسبیده‌ایم و از نظرمان واقعی و مهم هستند (من می‌دانم که دوستم تا حدی هم ادا در می‌آورد)، و بیش از حد آن‌ها را جدی گرفته‌ایم. در این مورد فکر کن: وقتی دوست معرکه و قابل ستایش خودت را می‌بینی که نگران است مبادا نامزد نمک‌نشناس و عصا قورت‌داده‌اش او را ترک کند چون می‌ترسد تا ابد تنها بماند، تو زیاد دلت برایش نمی‌سوزد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-220-064-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن

برای دریافت کتاب تو کله خر هستی! برو پیش، انگیزه‌ات را حفظ کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.