معرفی و دانلود کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان

برای دانلود قانونی کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان

کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان نوشته‌ی برایان تریسی، کلید موفقیت، شادمانی و آرامش زندگی را در دستانتان قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا مسیری را آغاز کنید که به تمام خواسته‌هایتان دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان:

احتمالاً استعداد و توانمندی شما بیشتر از آن چیزی است که در صد سال زندگی بروز می‌دهید. شما هم‌اکنون همه‌ی هوش لازم را دارید. از آن گذشته، می‌توانید هر موضوعی را که لازم است برای رسیدن به اهدافتان یاد بگیرید. می‌توانید به هر چیزی برسید و هر کاری انجام دهید، مگر آنکه خودتان ذهنتان را محدود کنید.

ممکن است در ذهن شما یک سوال همیشگی نقش بسته باشد: «چرا بعضی آدم‌ها از بقیه موفق‌ترند؟» جواب ساده است. موفقیت شما بر اساس کارها و نتایجی که در زندگی کسب کرده‌اید، تعریف می‌شود. شما در سریع‌ترین، متلاطم‌ترین، گسیخته‌ترین و غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین عصر تاریخ بشر زندگی می‌کنید. اغلب اوقات این نوع تغییرات سریع منجر به آشفتگی، عدم قطعیت، ناامنی و بی‌انگیزگی انسان‌ها می‌شود. درنتیجه انسان‌ها از سرعت خود می‌کاهند، بازمی‌ایستند و کارهای اندکی انجام می‌دهند.

هدف اصلی شما در زندگی چیست؟ به گفته‌ی ارسطو پشت هر هدفی یک هدف دیگر است تا اینکه در نهایت به هدف نهایی که شادمانی است برسید. هر کاری که می‌کنید تلاشی موفقیت‌آمیز یا ناموفق برای رسیدن به شادمانی است. در حقیقت می‌توانید میزان موفقیت خود را با درصد اوقاتی که قلباً احساس شادی کرده‌اید، بسنجید. اهمیت شادمانی خیلی بیشتر از ثروت و دیگر دستاوردهای دنیاست؛ خیلی مهم‌تر از همه‌ی پول‌ها و دستاوردهای دیگر. چگونه به شادمانی دست می‌یابید؟ به بیانی ساده، محقق شدن تدریجی اهداف و آرمان‌های ارزشمند، احساس شادی را به دنبال دارد.

برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان (Just Shut Up and Do It)، روش هفت مرحله‌ای ساده، عملی و اثبات ‌شده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانید طی یک بازه‌ی زمانی به چیزهایی دست پیدا کنید که حتی بیشتر از دستاوردهای تمام ‌عمر اکثر مردم باشد. با این اثر شما می‌توانید بزرگ‌ترین مانع موفقیت زندگیتان را بشناسید، مسئولیت‌هایتان را بپذیرید، با شهامت پیش بروید، خواسته‌ی واقعیتان را در زندگی مشخص کنید، تعلل نکنید، در تمام عمر به یادگیری مشغول باشید و در نهایت هرگز تسلیم مشکلات و سختی‌ها نشوید.

کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر هنوز هدف خود را در زندگی پیدا نکرده‌اید یا نمی‌توانید به اهداف و خواسته‌هایتان نزدیک شوید و از زندگی لذت ببرید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم:

او یکی از سخنران‌های حرفه‌ای و مربیان فرهیخته‌ی دنیاست که تاکنون هفتاد کتاب نوشته و در بیشتر از هشتصد برنامه‌ی آموزشی صوتی و تصویری شرکت کرده است. کتاب‌ها و برنامه‌های تریسی به چهل‌ و دو زبان زنده‌ی دنیا ترجمه ‌شده و در بیش از شصت ‌و چهار کشور مورد استفاده قرار گرفته است. او رئیس یک شرکت بین‌المللی به نام خودش در ایالت کالیفرنیای آمریکا است. تریسی در زمینه‌ی امور اجتماعی نیز فعال است و به چندین سازمان غیر انتفاعی مشاوره می‌دهد.

جملات برگزیده کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان:

- مهم نیست چقدر آهسته حرکت می‌کنی، به‌شرط اینکه توقف نکنی.
- متمرکز بمانید، دنبال آرزوهایتان بروید و به‌سوی اهدافتان حرکت کنید.
- بهترین بودن یک هدف غلط است، شما باید موفقیت را با شرایط خودتان بسنجید.
- اگر اراده‌ی من برای پیروزی به‌قدر کافی قوی باشد، شکست هرگز بر من غلبه نخواهد کرد.
- قانون شادمانی این است که هرگز از چیزی که قادر به تغییر آن نیستید ناراحت و خشمگین نشوید.
- شاید بزرگ‌ترین کشف کل تاریخ بشر این است: همان چیزی می‌شوی که بیشتر اوقات به آن فکر می‌کنی.

در بخشی از کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان می‌خوانیم:

علاج تردید و ترس، دانش و مهارت است. هر چه اطلاعات بیشتری راجع به یک موضوع داشته باشید، در توانایی‌تان برای موفقیت کمتر دچار تردید می‌شوید. وقتی درزمینه‌ی یک موضوع خبره می‌شوید، آن‌قدر اعتماد به ‌نفستان بالا می‌رود که خیلی زود حاضر می‌شوید چالش‌های بزرگ و بزرگ‌تری را بپذیرید و کارهای بیشتر و بیشتری در آن زمینه انجام بدهید. علاج ترس، مهارت است. وقتی برای برنامه‌ریزی، آمادگی و تمرین مداوم یک فعالیت وقت گذاشته باشید، درنهایت در عمق وجودتان می‌فهمید که می‌توانید این کار خاص و نهایتاً هر کاری که به ذهنتان برسد را انجام بدهید.

چندین روش معین برای فکر کردن وجود دارد که موجب تمایز افراد برتر از افراد متوسط می‌شود. یک از این روش‌ها تفاوت میان تفکر آگاهانه و تفکر ناآگاهانه است. بسیاری از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می‌شوند ناشی از این است که بدون جمع‌آوری اطلاعات کافی به کاری اقدام می‌کنند. درنتیجه، آن‌ها از یک دسته واقعیت‌های اساسی بی‌خبرند و لذا اشتباه می‌کنند و شکست می‌خورند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: بزرگ‌ترین مانع موفقیت
فصل دوم: مسئولیت زندگی‌ات را بپذیر
فصل سوم: باشهامت پیش‌ برو
فصل چهارم: خواسته‌ی واقعی‌ات را مشخص کن
فصل پنجم: این دست و آن دست نکن
فصل ششم: همه‌ی عمر را به یادگیری بگذران
فصل هفتم: هرگز تسلیم نشو
خلاصه: فرصتِ بزرگ زندگی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان
نویسنده
مترجمسید ناصرالدین گشتائی، سید علیرضا گشتائی، محمدهادی احمدخانی
ناشر چاپیانتشارات آسمان کبود
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات83
زبانفارسی
شابک978-622-6618-18-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان

زهرا شمشیرگرزاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
با سلام و عرض ادب کتاب حرف نزن عمل کن از برایان ترسی واقعا بی نظیر تا الان من هر چی کتاب خوندم در برابر این کتاب هیچ واقعا. تمام نکات رو در همین 83 صفحه بیان کرده دست مریزاد داره یک تشکر هم از مترجم کتاب میکنم که ان قدر روان ترجمه کردن بدترین کتاب مدیریت پولسازی بود ولی احتمالا ترجمه کتاب خوب نبوده. پایدار باشید.
Azita Palizdan
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
ممکنه بعضی مطالب توی کتابهای مختلف بارها و بارها تکرار بشه، ولی این موضوع خالی از لطف نیست، چون این تکرار به نفع ضمیرناخودآگاهمون هست، و نوعی تلقین از زبان نویسنده‌های مختلف برای ماست، و باعث میشه با تکرار به اون مطلب ایمان پیدا کنیم.
Leila Tolooyee
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
خیلی عالی بود، کتابهای برایان تریسی واقعاادموبه هیجان میاره، جوری که توخودش شورزندگی رواحساس میکنه، وکاری میکنه همین الان پاشی سریع به همه‌ی کارات برسی
واقعاممنون ازکتابراه
علیرضا خان
۱۴۰۰/۳/۳۱
خوب و آموزنده و مختصر و مفید بود و برای یک بار خوندن مفیده البته که پایه و اساس تمام کتاب‌هایی در این سبک یک چیزه ولی با گویشی متفاوت. با این حال خوندنش خالی از لطف نیست.
ساناز حاتمی
۱۴۰۲/۱/۸
تمام کتاب‌های برایان تریسی خواننده را به یک زندگی موفق و سرشار تلاش و شادی پیوند می‌دهد... این کتاب مکمل خوبی است برای کتاب‌های انگیزشی... توصیه می‌شود حتما مطالعه بشه. ممنون
AA
۱۴۰۱/۷/۱۰
برای من خوب بود. مختصر و کارآمد.
شاید مطالب توش یه جاهایی تکراری باشه ولی این مدل کتاب‌ها باید چند بار خوانده بشن تا در ناخودآگاه ما ثبت بشه
بهنام هادی
۱۴۰۰/۱/۱۳
مهم نیست چقدرآهسته حرکت میکنی، به شرط اینکه توقف نکنی. چون عادتهااکتسابی هستند. پس میتوان آنهاراترک کرد. وعادتهای مثبت به جای آنهاگذاشت.
بیک
۱۴۰۰/۶/۱
خلاصه تمام مطلب، همون جمله روی جلد کتاب هست، خوندنش فقط انگیزشی هست، واگرنه چیز جدید یا فرمول سری نداره، بخونید، انگیزه میده
Mohammad Aslanpour
۱۴۰۰/۳/۱
این کتاب، الماس ناب است. مطالعه و عمل کنید و آن وقت است که الماس‌های موفقیت‌های مثل باران بر زندگی و کار شما خواهد بارید.
زکریا ناصری
۱۴۰۲/۴/۸
یکی از کتاب‌های عالی برایا تریسی است که باید زیاد بخوانی در عین سادگی پر از تجارب آموزنده است که به همه توصیه میکنم.
مارال قربانی
۱۴۰۲/۲/۲۸
کتاب بی‌نظیر هست توصیه میکنم اگر می‌خواین کاری را شروع کنید ولی دچار اهمال کاری هستین حتما مطالعه کنید
S H
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کتاب‌های برایان تریسی در حوزه موفقیت همیشه جزء بهترین‌ها بوده است. این کتاب نیز بسیار آموزنده و مفید است.
پریسا
۱۴۰۱/۹/۱۱
کتابهای برایان تریسی واقعا عالیه، و در این کتاب به طور شفاف بیان می‌کند راهای رسیدن به اهداف
Ebrahim
۱۴۰۱/۵/۲۴
این کتاب عالیه البته که کتابهای برایان تریسی همشون خوبند اما من فک میکنم این چکیده‌ی کل کتابهاشه...
iliya STR
۱۴۰۰/۴/۱۸
عالی بود من اول دو به شک بودم بخرم یانه ولی الان خیلی راضیم حرف تکراری هم نداره می‌ارزه واقعا
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان

برای دریافت کتاب حرف نزن، عمل کن! 7 گام برای رسیدن به اهدافتان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.