معرفی و دانلود کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل

عکس جلد کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل

کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل به قلم افسانه بوستانى کاشانى، مفهوم این تکنولوژی را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و به شما نشان می‌دهد که بکارگیری این مفهوم می‌تواند زندگی و آینده‌ی شما را دگرگون کند.

اینکه بدانید حال شما با هدف‌هایتان مرتبط است، نکته‌ی بسیار مهم و قابل توجهی است. اگر حال شما مساعد باشد و در زندگی‌تان احساس خوشبختى کنید، هدف‌هاى بهتری را انتخاب خواهید نمود. بنابراین در همه حال تلاش کنید تا احولات بد خود را به حال خوب تبدیل کنید. هرگز در دورانی که غمگین هستید و حال خوبی ندارید، هدف بزرگی برای خود تعیین نکنید؛ چرا که در این مواقع نمی‌توانید هدف شایسته‌اى را انتخاب کنید و اصولاً انرژى کافى براى حرکت کردن به سمت آن هدف را در خود نمى‌بینید.

افسانه بوستانى کاشانى در کتاب تکنولوژی فکر (The technology of mind) به شما نشان خواهد داد که ساختن زندگى و آینده‌ تنها به دست خود شما امکان‌پذیر است. در دنیاى امروز که انسان همواره با چالش و سختى مواجه می‌شود تنها کسانی می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند که مصمّم، ثابت‌قدم و با دید مثبت به سوی اهدافشان حرکت می‌کنند.

تکنولوژى فکر آخرین دست‌آورد بشر در مورد تحوّل یک انسان محسوب می‌شود. به عبارت بهتر تکنولوژى فکر را می‌توان علم توسعه‌ى انسانى و تحوّل در زندگى انسانى توصیف کرد. مفهومی که به شما یاری می‌دهد تا به موفقیّت و ثروت دست پیدا کنید. در واقع این مفهوم را می‌توان نقطه‌ى شروع تحوّل و نقطه‌ى پایان افسردگى و دل‌مردگى در نظر گرفت و آن را معجزه‌اى دانست که در قرن 21 از جانب خدا در اختیار بشر قرار گرفته است.

جملات برگزیده کتاب تکنولوژی فکر:

- براى بزرگ بودن باید بزرگ اندیشید.
- به جاى ایرادگیرى، چاره‌اندیشى کنید.
- افراد را به گونه‌اى تشویق کنید که تصویر مثبتى در ذهنشان بیافرینند.
- زندگى هدیه‌ى خداوند به شماست و شیوه‌ى زندگى شما، هدیه‌ى شما به خداوند.
- هیچ چیز به خودى خود، خوب یا بد نیست، فکر ما آن را خوب یا بد جلوه‌گر مى‌سازد.
- همیشه فکر مثبت، احساس مثبت مى‌آورد؛ درباره‌ى دیگران مثبت فکر کنید تا احساس خوبى داشته باشید.

در بخشی از کتاب تکنولوژی فکر می‌خوانیم:

عقاب وقتى مى‌خواهد به ارتفاع بالاتر صعود کند، در لبه‌ى صخره‌اى به انتظار یک اتّفاق مى‌نشیند. مى‌دانید این اتّفاق چیست؟ گردبادى که از روبه‌رو مى‌آید! عقاب به محض این‌که آمدن گردباد را حس مى‌کند، بال‌هاى خود را مى‌گشاید و اجازه مى‌دهد تا باد او را با خود بلند کند.

به محض این‌که طوفان قصد مى‌کند عقاب را سرنگون کند، این پرنده‌ى بلندپرواز سر خود را به سوى آسمان بلند مى‌کند و عمود بر طوفان مى‌ایستد و مانند گلوله‌ى توپى به سمت بالا پرتاب مى‌شود. او آن‌قدر با کمک باد مخالف اوج مى‌گیرد تا به ارتفاع موردنظر برسد و آن‌گاه چرخش خود را به سوى قلّه‌ى موردنظر که در بالاترین نقطه‌ى کوهستان است، تغییر مى‌دهد و در آن‌جا مأوا مى‌گزیند.

خوب به شیوه‌ى عقاب براى بالا رفتن دقّت کنید! او منتظر حادثه مى‌ماند؛ حادثه‌اى که به زعم مرغ‌هاى زمینى یک مصیبت و بلاست؛ او منتظر طوفان مى‌نشیند تا از انرژى پنهان در گردباد به نفع خود استفاده کند؛ وقتى طوفان از راه مى‌رسد عقاب به جاى زانوى غم بغل گرفتن و در کنج سنگ‌ها پناه جستن، جشن مى‌گیرد و خود را به بالاترین نقطه‌ى وزش باد مى‌رساند و از آن‌جا سنگین‌ترین ضربات گردباد را به نفع خود به‌کار مى‌گیرد.

عقاب از نیروى مهاجم به نفع خویش استفاده مى‌کند؛ او نه تنها از نیروى مخالف نمى‌هراسد، بلکه منتظر آن نیز مى‌نشیند؛ چرا که مى‌داند این انرژى پنهان در نیروى مخالف است که مى‌تواند او را به فضاى بالاتر پرتاب کند. انرژى اوج به رایگان به کسى داده نمى‌شود. تعداد نیروهاى مخالف در زندگى شما همیشه بیشتر از نیروهاى موافق است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تکنولوژى فکر (خودباورى)
مثبت بیندیشیم
مواظب تفکّر و حرف زدن خود باشید!
قدرت تفکّر منفى
RAS یا سیستم فعّال‌کننده‌ى مشبّک
تغییر نگرش
اسرار انسان‌هاى بزرگ
قانون جذب
اثر دعا در جذب نیروهاى مثبت و کاهش نیروهاى منفى
شهادت آب
تسلّط بر ذهن؛ چگونه افکار خود را کنترل کنیم؟
چرا بعضى روزها خوش‌شانس و بعضى روزها بدشانس هستیم؟!
چگونگى استفاده از افکار منفى
مى‌توانید اعتماد به نفس بالایى داشته باشید
ایمان، اعتقاد و باور
راه‌هاى ایجاد ایمان و باور
قانون خودآگاهى
چگونه اهداف را خلق کنیم؟!
ظرف ایمان و باورمان را بزرگ‌تر کنیم
هفت خصلت افراد موفّق
تا مقصد راهى نیست
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۳۸۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-964-972-051-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل

aref mir93
۱۳۹۹/۶/۲۰
این کتاب بیشتر چکیده‌ای از بهترین کتاب‌های انگیزشی نویسندگان بزرگ جهان در این زمینه است. بخش آخر کتاب تاثیر گذار بود👌👍
sohrab999 rahmani
۱۴۰۲/۳/۵
به من خیلی انگیزه و امید تزریق شد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل

برای دریافت کتاب تکنولوژی فکر: تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.