معرفی و دانلود کتاب جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری

عکس جلد کتاب جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جرعه‌های شیرین لاغری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جرعه‌های شیرین لاغری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری

کتاب جرعه‌های شیرین لاغری شامل دستورالعمل‌ آماده‌سازی شصت‌وپنج نوع نوشیدنیِ لاغری و سم‌زداست که توسط ملیسا کاترین، متخصص تغذیه و کارشناس کاهش وزن، ارائه شده است. این کتاب همچنین خواصِ میوه‌ها، دانه‌ها و گیاهان دارویی را به‌طور مجزا ذکر می‌کند تا برای مخاطب امکانِ ترکیبِ مواد و ساختِ نوشیدنی‌های جدید را فراهم آورد.

درباره‌ی کتاب جرعه‌های شیرین لاغری

ذهن و بدن هیچ‌گاه از هم جدا نیستند. کمک به سلامتِ جسم، روح را نیز شفا می‌دهد. کتاب جرعه‌های شیرین لاغری (Sip Yourself Slim) به مخاطبان کمک می‌کند تا رژیمی از نوشیدنی‌های سالم و گیاهی را پیش بگیرند و به اندامی زیباتر و روحی آرام‌تر برسند. ملیسا کاترین (Melissa Kathryn) با معرفیِ 65 نوشیدنی لاغرکننده و سم‌زدا مخاطب را به ایدئال‌هایش می‌رساند.

ملیسا کاترین پوست شفاف و درخشان و ظاهر جوان و زیبای خود را مدیونِ آب نوشیدنِ زیاد و سبک زندگی سالم می‌داند. او در این راهنمای آماده‌سازی نوشیدنی‌ها، از تجربیاتِ فراوان خود به‌عنوان یک متخصص تغذیه و کارشناس کاهش وزن، بهره برده است. ملیسا در هر جرعه از این نوشیدنی‌ها، آنزیم‌های قدرتمند و عناصر شفابخش و تقویت‌کننده‌ی سلامتی را به مخاطبانش هدیه می‌کند. این نوشیدنی‌ها در بسیاری موارد کمک‌کننده هستند؛ از جمله نفخ‌زدایی، لاغری، سم‌زدایی، پاک‌سازی، تقویت ایمنی بدن، کاهش التهاب‌ها و قرمزی پوست، افزایش قدرت مغز، کاهش روند پیری و...

ملیسا کاترین با در نظر گرفتن آب به‌عنوان پایه‌ی نوشیدنی‌ها و اضافه کردن دمنوش‌ها و میوه‌های تازه به آن، کارش را به‌عنوان متخصص تغذیه آغاز می‌کند. کتاب جرعه‌های شیرین لاغری به خوانندگان کمک می‌کند تا سبک زندگی سالمی پیش گیرند و هر لحظه از تجربه‌ی آن لذت ببرند. مخاطبان همچنین علاقه‌مند خواهند شد تا خود به ترکیبِ طعم‌های مختلف دست بزنند و با ترکیبِ موادِ خاص به دستورالعمل‌های متفاوتی برسند که تأثیرات مختلفی بر روی بدنِ آن‌ها خواهد داشت.

معرفی و دانلود کتاب جرعه‌های شیرین لاغری

مطالعات نشان داده‌اند نوشیدن آب به‌طور طبیعی متابولیسم انسان را افزایش می‌دهد و نوشیدن دمنوش میوه‌ها برای کاهش وزن می‌تواند یک راه آسان با هدف افزایش مصرف آب باشد. این‌ نوشیدنی‌ها ساده و ارزان و تقریباً صفرکالری هستند و ذائقه‌های مختلف را پوشش می‌دهند؛ همین ویژگی‌ آن‌ها را به ابزاری قدرتمند برای کاهش وزن و تجربه‌ی سلامتی تبدیل کرده است. دمنوش علاوه بر کاهش وزن، مزایای دیگری نیز دارد. دمنوش گوارش را بهبود می‌بخشد، سموم را از بدن دفع می‌کند، در ارزیابی گرسنگی مؤثر است، مدت زمان بیشتری آدم را سیر نگه می‌دارد، متابولیسم را تسریع می‌کند و به‌طور طبیعی از بین بردن سلول‌های چربی را آسان می‌سازد.

کتاب جرعه‌های شیرین لاغری با معرفیِ خواص هریک از موادِ تشکیل‌دهنده‌ی دمنوش‌ها و نوشیدنی‌ها، این امکان را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا بر اساس ذائقه‌ی خود و در راستای هدفی شخصی، نوشیدنی‌های جدید را آماده‌سازی کند. ملیسا کاترین موادِ تشکیل‌دهنده را در دسته‌های میوه‌ها، دانه‌ها، روغن‌های اسانس، گیاهان دارویی و چای جا می‌دهد. او پس از معرفی خاصیتِ هریک از آن‌ها، سراغ دمنوش‌هایی می‌رود که پیش‌تر امتحانشان کرده و از آن‌ها سود برده است. اولین نوشیدنی را «عشق در ساحل» می‌نامد؛ ترکیبی از آب نارگیل، آب تصفیه‌شده، پرتقال و دانه‌ی انار. او تأثیر این نوشیدنی را دریافت آنتی‌اکسیدان عنوان می‌کند. ملیسا ترکیبِ دو عدد لیموی متوسط را با نصفِ یک خیار و دوازده برگ نعناع نازک، به اضافه‌ی دو قاشق غذاخوری زنجبیل پوست‌کنده، آبِ لاغری می‌نامد. او برای سم‌زدایی و کاهش وزن، مصرفِ روزانه‌ی این نوشیدنی را توصیه می‌کند.

کتاب جرعه‌های شیرین لاغری به همین ترتیب فهرست‌وار، دستورِ 65 نوشیدنی را ارائه می‌دهد. این کتاب به کوشش انتشارات جزیره کتاب و با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به بازار کتاب عرضه شده است.

کتاب جرعه‌های شیرین لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کاهش وزن و افزایش سلامت جسمانی خود هستید، کتاب جرعه‌های شیرین لاغری با ارائه‌ی دستورالعملِ آماده‌سازیِ نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های متنوع، شما را به هدف می‌رساند.

در بخشی از کتاب جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری می‌خوانیم

نابودکننده‌ی هوس‌ها

لیمو - 2 عدد متوسط، نازک برش داده شده
تمشک - 2 فنجان
نعنا - 12 برگ

نکته: هوس‌های خود را با این سم‌زدای شکم له کنید! سبکی، طراوت و خوشمزگی، از جمله تأثیرات آن است. این کودک را به مهمانی بعدی خود ببرید و برای یک تأثیر بزرگ آماده شوید!

درخشش کوبنده

کیوی - 2 عدد متوسط، ورقه‌های نازک و پوست‌کنده
پرتقال - 1 عدد متوسط، با برش‌های نازک
توت‌فرنگی - 1 فنجان، برش داده شده

نکته: این قطعاً مورد علاقه‌ی همه خواهد بود. با این ترکیب همزمان با کاهش وزن درخشان باشید! ویتامین C موجود در این ترکیب پرانرژی و الهام گرفته از مناطق گرمسیری به پوست شما درخشندگی می‌بخشد. در تمام طول روز و هر روز!

فهرست مطالب کتاب

دستورالعمل‌های تهیه‌ی آب تابندگی
فواید دمنوش چیست؟
فواید مواد تشکیل‌دهنده
میوه‌ها
دانه‌ها
افزودنی‌های تقویت‌کننده‌ی سلامت
روغن‌های اسانس
گیاهان دارویی
چای
عشق در ساحل
کبد دوست‌داشتنی
زیبای ساحلی
آب لاغری
نشاط‌آور و تقویت‌کننده
تقویت‌کننده سوخت‌وساز
جوان برای همیشه
پوست شفاف‌تر
آماده شدن برای فرش قرمز
صاف‌کننده‌ی شکم
سبزیجات و ادویه
انرژی‌بخش
سم‌زدایی روزانه
سبزها
نابودکننده‌ی هوس‌ها
درخشش کوبنده
بمب خوشحالی
دلبر جان
خوش‌هیکل و فوق‌العاده
تمشک سیاه کوبنده
پاک‌سازی، آرامش و تمرکز
تمرکز ذهنی
جنون خربزه
تزریق ایمنی بدن
زیباکننده
بازگشت به مسیر
تمیز و پاک
کوکتل قبل از کوکتل
پریدن خماری از سر
ترک سیگار
الهه‌ای در درون
هلن تروی
آژیر عشق
تغییردهنده‌ی بازی
نوشیدنی تابستانی مورد علاقه‌ی من
موج زرشکی
خیال‌انگیز و جذاب
وسوسه‌انگیز
تعطیلات شاد
افسون گیاهی
سبک و دوست‌داشتنی
تقویت‌کننده‌ی انرژی
چربی‌سوز
برای همیشه درخشان
دوست‌داشتنی تابستانه
تسریع‌کننده سوخت‌وساز
فوق‌العاده همیشگی
فنجان نوشیدنی مامانی
قهرمان سالم
سرندیپیتی
آزادی
شگفتی سلامتی
هله‌هوله‌ی سلامتی
چشمه‌ی جوانی
ترکیب شادکامی
روباه سرزنده
تازه کردن و سرزندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جرعه‌های شیرین لاغری: 65 نوشیدنی با طعم شیرین لاغری
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-964-233-498-8
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های آموزش آشپزی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جرعه‌های شیرین لاغری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جرعه‌های شیرین لاغری

برای دریافت کتاب جرعه‌های شیرین لاغری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.