معرفی و دانلود کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور

عکس جلد کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور

کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور، نوشته‌ی ساشا صالحی است و حکم نقشه‌ای را دارد که علاقه‌مندان به تغییر و پیشرفت را هدایت می‌کند. نویسنده در مباحث اولیه‌ی کتاب پیش‌فرض‌های رایج درباره‌ی موفقیت را کنار می‌زند و از زاویه‌ی متفاوتی به ماجرا نگاه می‌کند. او سعی دارد از این طریق خواننده‌ را در مسیر پیشرفت قرار دهد و با تکرار و تمرین، به تحول شخصیت او کمک کند.

درباره‌ی کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور

یکی از سوالات کلیدی روانشناسان این است که اساساً موفقیت چیست و چه کسانی را موفق تلقی می‌کنیم؟ درواقع موفقیت مفهومی نسبی است که متناسب با باورها و اندیشه‌های افراد، شکل می‌گیرد. ساشا صالحی در کتاب جهنم رویایی 1، این موضوع را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و توضیح می‌دهد که موفقیت، تمامی دستاوردها و شکست‌هایی را شامل می‌شود که فرد در مسیر پیشرفت تجربه می‌کند. با چنین تعبیری همه‌ی افراد در مسیر موفقیت قرار دارند؛ چراکه بی‌تردید فرازونشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته‌اند. او همچنین معتقد است که هرگز نباید خود را موفق تلقی کنیم، زیرا این باور مانع رشد بیشتر می‌شود.

شرایط زندگی در دوران کودکی، نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های بزرگسالی دارد. کسانی که به لحاظ فرهنگی یا اقتصادی با محدودیت مواجه بوده‌اند، معمولاً خود را قربانی موقعیت اجتماعی می‌دانند و تصور می‌کنند که این شرایط، اجتناب‌ناپذیر است و امکان تغییر آن وجود ندارد. هویت این دسته از افراد طوری شکل گرفته که همیشه خود را ضعیف می‌پندارند و به این خاطر که ناتوانی خود را پذیرفته‌اند، به‌جای تلاش برای بهبود اوضاع، به زانوی غم بغل کردن اکتفا می‌کنند.

البته تجربیات دوران کودکی می‌تواند به شرایط دیگری هم ختم شود. گاهی افرادی که کودکی سختی داشته‌اند، خود را ناجی خانواده و دنیا می‌دانند و تلاش می‌کنند تا به هر قیمتی، کمبودهای دوران کودکی را جبران کنند. این دسته از افراد، از روحیه‌ای جنگنده با مقاومتی بالا برخوردارند اما باز هم در مسیر موفقیت با چالش مواجه می‌شوند.

کتاب جهنم رویایی 1 به خوانندگان کمک می‌کند تا با گذشته‌ کنار بیایند، ارتباط صلح‌آمیزی با خود برقرار کنند و در نهایت در راستای دستیابی به آرزوها و اهداف خود قدم بردارند. کتاب پیش‌رو مباحث را از ابتدایی‌ترین مراحل آغاز کرده و تا جایی پیش می‌رود که خوانندگان تحولات درونی مورد نظرشان را محقق کنند. این کتاب که در دسته‌ی روان‌شناسی و موفقیت قرار می‌گیرد، به مخاطب آموزش می‌دهد که چگونه از بیان اندیشه‌های خود نترسد و تحت هیچ شرایطی، نسبت‌ به توانایی‌های خود تردید نداشته باشد.

ساشا صالحی، نویسنده‌ی کتاب، مثال‌هایی از زندگی افراد حقیقی ذکر کرده که هرگز ایمان به توانایی‌های خود را از دست نداده‌اند و هویت خود را به‌نحوی بازسازی کرده‌اند که توانا، قادر و موفق باشد. او همچنین توضیح می‌دهد که برخلاف رویکرد بیشتر افراد، جنگیدن با خود و دیگران روش کارآمدی نیست و نمی‌تواند در التیام زخم‌های گذشته و بهبود شرایط کنونی، مؤثر واقع شود. او در ادامه از اهمیت شروع دوباره صحبت می‌کند و توضیح می‌دهد که شکست‌ها، دستاوردهایی برای افراد به‌ همراه دارند که در آینده منجر به موفقیت خواهد شد. کتاب جهنم رویایی 1، توسط انتشارات لیوسا منتشر شده است.

کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب جهنم رویایی 1، به تمام افرادی که خواهان رشد و پیشرفت‌اند و همواره از تغییر استقبال می‌کنند، توصیه می‌شود.

با ساشا صالحی بیشتر آشنا شویم

ساشا صالحی از نویسندگان فعال در حوزه‌ی روان‌شناسی و موفقیت است. مدرک مستری ان‌ال‌پی و مدرک مهارت‌های زندگی از جهاد دانشگاهی، کارنامه‌ی تحصیلی او را تشکیل می‌دهند. او مقالات بسیاری در حوزه‌ی تخصصی خود منتشر کرده که شمار قابل‌توجهی از آن‌ها در مجله‌ی راز و موفقیت، به چاپ رسیده‌اند. کتاب «سایکو میوزیک» و کتاب «نتورک مارکتینگ یا مهارت‌های زندگی» نمونه‌هایی از بهترین کتاب‌های ساشا صالحی‌اند.

جملات برگزیده کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور

  • اگر بتوانم به کسی بگویم تو را دوست دارم، باید توانایی این را هم داشته باشم که بگویم من در وجود تو همه کس را دوست دارم. با تو همه‌ی دنیا را دوست دارم، در تو حتی خودم را دوست دارم.
  • تصمیم‌های ما ریشه‌های تربیتی دارند. تربیت‌های ما (برنامه‌های گرفته شده از محیط)، خود واقعی ما نیستند.
  • آن هنگام که درک کنید هر آنچه در دیگران می‌بینید را در خود دارید، کل دنیای شما دگرگون می‌شود.
  • بزرگ‌ترین اهریمن، خود منم. من یا بهترین دوست خودم هستم یا بدترین دشمن.
  • من از والدین، مربیان و معلمانی که در زندگی‌ام مرا پرورش داده‌اند گله‌مندم. آن‌ها مرا با باورها و نگرش‌هایی تربیت کردند که بعد از سی‌سال متوجه شدم همه آن‌ها دروغی بیش نبودند. و چقدر اشتباه بود، آن‌همه جنگیدن برای توهمی ‌به‌نام موفقیت.

در بخشی از کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور می‌خوانیم

باید ببینیم در زندگی، کجاها به خودمان دروغ گفته‌ایم که موفق نشده‌ایم. کجاها با وجود اینکه راضی به ازدواج، همکاری، شراکت و غیره نبوده‌ایم اما به‌دلیل عدم عزت‌نفس و نداشتن قدرت نه گفتن و یا حتی از سر ترحم، با آن موافقت کرده و انجامش دادیم و باعث شدیم نتیجه‌ای جز سرکوب روح و سرزندگی‌مان نداشته باشد؟ اگر بتوانیم با صداقت عاطفی با خودمان و دیگران روبه‌رو شویم، جذابیت بسیاری پیدا خواهیم کرد. اینکه بتوانیم وقتی چیزی دلخواهمان نیست، به‌راحتی نه بگوییم. حتی اگر این ماییم که نیازمند کمک و مساعدت دیگران هستیم باید به‌گونه‌ای امپراتورانه برخورد کنیم که طرف مقابل حس کند آن‌ها هستند که به حضور ما و توانمندی ما نیازمندند نه اینکه از سرترحم و عجز و ناله‌ی ما اقدام به کمک کنند. شما در وجودتان موهبتی دارید که خداوند متعال به عطیه قرار داده است، و آن روح خود و خداگونگی است. مسئله این است که آن‌قدر در طول زندگی سرکوب شده‌ایم که گاهی خود را پست‌ترین و بیچاره‌ترین فرد روی زمین می‌دانیم چه برسد به خداگونگی.

از خودتان بپرسید کجاهای زندگی به خودتان دروغ گفتید. مسئله‌ی ما این نیست که دیگران با ما صادق نبوده‌اند بلکه این است که در اکثر مواقع ما با خودمان صادق نبوده‌ایم. مثلاً وقتی که کسی را دوست داشتیم و چون نمی‌خواستیم که ناراحت شود به کاری که مخالف ارزش‌های‌مان بوده است تن داده‌ایم و هنوز که هنوز است به خاطر آن کار خودخوری می‌کنیم. پس اولین قدمِ رشد شخصیتی و حس ارزشمندی داشتن، حفظ ارزش‌های شخصی و صداقت با خویشتن است. به شکلی که ابداً به خود و دیگران دروغ احساسی نگوییم. من می‌خواهم خدای درونت را بیدار کنم. می‌خواهم امپراتور درونت که قبل از تولد، تاج اشرف مخلوقات را بر سرش گذاشتند، بیدار کنم و بگویم امروز روز رستاخیز توست. و تو نیاز به کمک و حمایت هیچ بنی بشری، حتی من نداری؛ چون تو اشرف مخلوقاتی؛ چون روحی درونت جریان دارد که اگر به بیداری روحانی برسد مانند خیلی از افرادی که نامشان دراین کتاب آمده، دنیا را تکان خواهی داد.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
رُک و بی‌پرده با امپراتور
برای سفر آماده شو
بخش اول. بازگشت امپراتور
ده نمک
ذهن باز امپراتور
روز رستاخیز
پاکسازی و التیام زخم‌های امپراتور
فرآیند پاکسازی روح و زخم‌های گذشته
شفای روح و کودک درون (از زبان لوییز ال هی)
ژن خوب باش
سایه‌ی امپراتور
اصل استفاده از قدرت سؤال و توافق درونی
راز‌های میلیون دلاری‌ای که نباید فاش می‌شد
مهره‌ی مار
ده دقیقه‌ی زندگی‌ساز
جادوی سپاسگزاری؛ پاکسازی و بهبود شخصی
شفابخشی و شکرگزاری به سبک ریکی
امپراتور لجباز
خودپنداره امپراتور
همه ما معتادان موفقی هستیم
پنج قدم تا حس خوب زندگی
قدرت بگیر. دایره نفوذ
یکبار برای همیشه انتخاب کن
هم‌سُفره‌های امپراتور
قوی‌ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند و امپراتوری ساختند
بخش دوم. غیرت امپراتور
رویارویی با حقیقت
خشمگین باش و غیرتی شو
بمباران افکار و باورهای مثبت
روحیه‌ی بالا و هماهنگی درونی؛ آغاز همکاری ذهن
انگیزه‌های تغییر، انرژی و روحیه‌ی بالا
بدان که توطئه‌ها از کجا آب می‌خورند!
سه معلول یا سه امپراتور؟! 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات268
زبانفارسی
شابک978-600-340-208-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور

برای دریافت کتاب جهنم رویایی 1: بازگشت امپراتور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.