معرفی و دانلود کتاب جهنم رویایی 2: بازگشت امپراتور جادویی

عکس جلد کتاب جهنم رویایی 2: بازگشت امپراتور جادویی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جهنم رویایی 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جهنم رویایی 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جهنم رویایی 2: بازگشت امپراتور جادویی

کتاب جهنم رویایی 2، نوشته‌ی ساشا صالحی، در ادامه‌ی جلد اول این اثر، فرایند دستیابی به موفقیت را نشان داده و راهکارهای جدیدی برای پیشرفت و رشد فردی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که تحولات مثبت می‌توانند جریان زندگی را عوض کرده و فرد را به موفقیت‌هایی برسانند که حتی در تصورش هم نمی‌گنجد. برای محقق ساختن یک زندگی رویایی در جهنمی که مشکلات برایمان می‌سازند، با این کتاب خواندنی و جذاب همراه باشید.

درباره‌ی کتاب جهنم رویایی 2

موفقیت، حاصل حرکتی مداوم به سمت اهداف و آرزوهاست. به همین خاطر است که ساشا صالحی با کتاب جهنم رویایی 2 بازگشته تا رازهای جدیدی برای دستیابی به موفقیت در اختیار خوانندگان بگذارد. این کتاب که در ادامه‌ی جلد اول این دوگانه نگاشته شده، علاوه‌بر پرداختن به مطالب تازه و راهکارهای جدید، مباحث پیشین را هم به نوع دیگری مطرح کرده و گسترش داده است.

کتاب با صحبت از پذیرش اشتباهات گذشته آغاز می‌شود. به عقیده‌ی نویسنده‌، اشتباهات درس‌های ارزنده‌ای به انسان می‌دهند که موفقیت‌های آتی فرد را تضمین می‌کند. در نتیجه نباید بابت آن‌ها احساس شرمساری کرد؛ چراکه اگر این اشتباهات رخ نداده بودند، دستیابی به جایگاهی برتر هم ممکن نبود.

اگر از این زاویه به خطاها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که اشتباه‌هایمان آنقدرها هم بد نبوده‌اند یا حداقل می‌توان گفت منفعت‌هایی هم داشته‌اند که از نگاه شما پنهان مانده. این کتاب به خوانندگان یاری می‌رساند که از کمبودها، خطاها و دشواری‌های گذشته در راستای بهبود وضعیت فعلی بهره بگیرند. چراکه در پایان، تفاوتی ندارد شما چه تجربیات غم‌انگیزی را پشت سر گذاشته‌اید، مهم این است که در مسیر پیشرفت باشید و اشتباهات را در جهت رشد فردی خود به‌ کار بگیرید.

ساشا صالحی معتقد است که اولین مرحله برای دستیابی به موفقیت، تقویت عزت‌نفس و خودباوری است. افراد باید چنان باور استواری به توانایی‌های خود داشته باشند که هیچ اتفاقی نتواند در آن‌ها تردید ایجاد کند. تنها در چنین شرایطی است که انسان می‌تواند به سمت جلو حرکت کرده و در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. او در ادامه توضیح می‌دهد که اگر افراد خود را لایق جایگاهی والا و موقعیتی دلخواه ندانند، از دیگران هم کمکی ساخته نیست. با این توصیفات می‌توان نتیجه گرفت که میزان دستیابی به موفقیت، با میزان باور به توانایی‌های فرد، ارتباط مستقیم دارد.

ایمان داشتن به توانایی‌های خود از علاقه ناشی می‌شود. از این‌که فرد گذشته را با تمام سختی‌ها پذیرفته باشد و خود را بابت اشتباهات ملامت نکند. در چنین شرایطی تنها باید خود را بابت استقامت و روحیه‌ی شکست‌ناپذیر مورد ستایش قرار داد و آگاه بود که محبت به خویشتن، رشد شخصیت را رقم می‌زند.

کتاب جهنم رویایی 2، با تکرار مباحث و طرح تمرین‌های کاربردی تلاش کرده تا مفاهیم را در ذهن خواننده نهادینه کند و او را در جریان تحولاتی مثبت قرار دهد. انتشارات لیوسا چاپ این اثر روانشناختی را به عهده داشته است.

کتاب جهنم رویایی 2 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب جهنم رویایی 2، به تمام افرادی که خواهان خودسازی و موفقیت‌های شخصی هستند و از تغییر زندگی در جهت مثبت استقبال می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

با ساشا صالحی بیشتر آشنا شویم

ساشا صالحی از نویسندگان فعال در حوزه‌ی روان‌شناسی و موفقیت است. مدرک مستری ان‌ال‌پی و مدرک مهارت‌های زندگی از جهاد دانشگاهی، کارنامه‌ی تحصیلی او را تشکیل می‌دهند. او مقالات بسیاری در حوزه‌ی تخصصی خود منتشر کرده که شمار قابل‌توجهی از آن‌ها در مجله‌ی راز و موفقیت، به چاپ رسیده‌اند. کتاب «سایکو میوزیک» و کتاب «نتورک مارکتینگ یا مهارت‌های زندگی» نمونه‌هایی از بهترین کتاب‌های ساشا صالحی‌اند.

جملات برگزیده کتاب جهنم رویایی 2

  • کاری انجام دهید که ایمانتان را نشان دهد. ایمان بدون عمل می‌میرد. ایمان باید به شکل عادت باشد. دعای واقعی یعنی تدارک و آگاهی و بی‌درنگ اقدام کردن. باید با بی‌درنگ اقدام کردن، ایمان خود را نشان دهید.

  • به‌جای اینکه هر روز بیشتر و بیشتر به خودشناسی و کشف لایه‌های شخصیتی‌ات متمرکز شوی، بهتر است که روی منِ جدیدت متمرکز شوی و من جدیدی خلق کنی.

  • اگر از دایره راحتی خود بیرون نیاییم و تغییر را نپذیریم محکوم به فنا خواهیم بود. اگر جسارت تغییر را پیدا نکنیم باید آماده پذیرش درد و رنج‌های زیادی باشیم.

  • سال‌ها زمان برد تا بفهمم مهم نیست که من (ناخودآگاهم) به چه چیزهایی عادت کرده‌ام یا چه چیزهایی را دوست دارم بلکه مهم این است که چه چیزهایی برایم مفید است و مرا به رویاها و آگاهی و کمال خواهد رساند.

  • نکته‌ی مهم این است که در هرلحظه آنچه که هستید را فدای آنچه که می‌توانید شوید کنید.

در بخشی از کتاب جهنم رویایی 2 می‌خوانیم

بسیاری از اوقات در مشاوره‌هایم فرد مورد نظر می‌پرسد: «اگر رویای خودم را به شما بگویم مسخره‌ام نمی‌کنید؟!» رویاهایی مثل می‌خواهم یک فیلمنامه بنویسم، می‌خواهم یک خانه رویایی در آمریکا داشته باشم یا می‌خواهم به هالیوود بروم و....! من به آن‌ها می‌گویم: «اگر یک چیزی بگویم شما مسخره‌ام نمی‌کنید؟! من رویای گرفتن جایزه اسکار را دارم و مطمئنم آن را به‌دست خواهم آورد.» و او تازه می‌فهمد که دیگرانی هم وجود دارند که مثل او و حتی دیوانه‌وار‌تر از او فکر می‌کنند. مسئله این است که خودمان به آن باور نرسیده‌ایم که قدرت رسیدن به آن رویا را داریم، برای همین نگرانیم که دیگران درباره‌ی رویاهای ما چه فکر می‌کنند.

یک روز به همایش یکی از شرکت‌های نتورک مارکتینگ رفته بودم. بعد از پایان جلسه خیلی از دوستان و لیدرهای قدیم را دیدم که دو سال پیش در شرایط سختی کار می‌کردند و حتی ماشینی زیر پایشان نبود اما حالا بعد از گذشت تنها دو سال از آن زمان، لگسوز و اپتیما سوار بودند. بعضی از آن‌ها حتی دیپلم هم نداشتند، بعضی از آن‌ها پاک‌شده‌های دوره‌های NA بودند که در گذشته به دام اعتیاد گرفتار شده بودند. برای چند روز ذهنم درگیر این سؤال بود که چه می‌شود افرادی با تمام دردهایی که در زندگی کشیده‌اند و نداشتن مدرک دانشگاهی، روانشناسی یا توانایی سخنرانی، این‌چنین خود را لایق نشستن بر پشت فرمان ماشین لگسوز می‌دانند اما پدر من که سی سال کار کرده است و مدارک مختلفی در حوزه‌های ورزش‌های رزمی، گردشگری و جهانگردی، طب سنتی و تولید عسل و غیره دارد، خود را لایق بیش از پراید و حقوق بازنشستگی یک میلیونی نمی‌داند؟!

این مثال شامل میلیون‌ها نفر در دنیا می‌شود که فارغ‌التحصیل بهترین رشته‌ها هستند و مهارت‌های زیادی دارند اما به‌خاطر برنامه‌ریزی ذهنی خانواده و جامعه، خود را لایق بیش از یک میلیون تومان و شغل کارمندی و پراید نمی‌دانند. جواب خود را با کمی اندیشه گرفتم. پاسخ این بود که اگر یک جوجه عقاب یا پروانه‌ای نمی‌تواند پرواز کند دلیلش این نیست که پر پرواز ندارد بلکه خود را لایق پرواز نمی‌داند. بعضی از حیوانات حتی اگر از گرسنگی بمیرند، گوشت پس‌مانده و لاشه‌ی حیوانات دیگر را نمی‌خورند چون خود را لایق بهترین غذاها می‌دانند. این را باور کن که تو همان اشرف مخلوقاتی هستی که خالقت می‌گوید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول. حمله کن
دلنوشته (برگرفته از کتاب «نتورک یا مهارت‌های زندگی»)
امروز می‌میری......
نگرش بامبویی، نگرش کرم ابریشمی (کرم باش و پروانه شو)
تغییر برداشت‌های اشتباه ما از اتفاق‌ها
نیاز شدید؛ از ته خط‌ زندگی‌ات دورشو
خطر کن، با من
صبر عمل‌گرایانه‌ی امپراتور
بخش دوم. ساخت امپراتوری من
تو جوجه اردک زشتی؟
برمودای جذب خواسته
راز‌های میلیون دلاری‌ای که نباید فاش می‌شد
جذب اتفاقات منفی
ایمان و جذب
عبارت تأکیدی را فراموش کن
عشق و اشتیاق دیوانه‌وار
خودت را تکرار نکن
رسالت و رویای امپراتور
تأثیرگذاری مربیان معنوی در مسیر زندگی ما
تمرکز امپراتور. شش ماه ربات باش
بدبخت‌ترین امپراتوران دنیا (3)
استاندارد زندگی‌ات و توقعت از خودت را بالا ببر
دنیای محدود؛ ذهن نامحدود
شکوه امپراتور
رجعت به خویش
گاهی کت‌های قدیمی‌ات را تنت کن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جهنم رویایی 2: بازگشت امپراتور جادویی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات410
زبانفارسی
شابک978-600-340-286-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جهنم رویایی 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جهنم رویایی 2

برای دریافت کتاب جهنم رویایی 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.