معرفی و دانلود کتاب حالا خوب می‌فهمم: چگونه با هر آنچه آموخته‌ام بهتر زندگی کنم

عکس جلد کتاب حالا خوب می‌فهمم: چگونه با هر آنچه آموخته‌ام بهتر زندگی کنم
قیمت:
62000 تومان - 6.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حالا خوب می‌فهمم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حالا خوب می‌فهمم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حالا خوب می‌فهمم: چگونه با هر آنچه آموخته‌ام بهتر زندگی کنم

هیچ اتفاقی در دنیا تصادفی رخ نمی‌دهد! وین دایر نویسنده‌ی پرفروش و برجسته در کتاب حالا خوب می‌فهمم با شرح اتفاقات زندگی خصوصی خود به شما نشان می‌دهد که حوادث نقشى در این جهان ندارند و هرچه در زندگى شما رخ مى‌دهد با هدف و منظور خاصى است. این اثر فوق‌العاده به شما می‌آموزد چگونه با هر آنچه آموخته‌اید بهتر زندگی کنید.

درباره کتاب حالا خوب می‌فهمم

در اطراف شما منافع و بهره‌هاى گوناگون به‌وفور دیده مى‌شود و کاملاً متعلق به شما خواهند بود، به‌شرط آنکه بخواهید شخصیت خود را از زاویه ذهنى باز محک بزنید و هر چیزى که سر راهتان قرار مى‌گیرد، با دیدگاه روشن‌ترى مورد بررسى قرار دهید.

تمامى شرایط و موقعیت‌هایى که وین دایر در کتاب حالا خوب می‌فهمم (I Can See Clearly Now) به آن اشاره کرده، حقایقى را برایش آشکار کرده که مایل بوده با دیگران نیز در میان بگذارد تا شاید شما هم از لذت نگاه عمیق به زندگى‌تان برخوردار شوید و از این به بعد با چشم بازترى به آن نگاه کنید.

بینش و بصیرت متعالى دایر، او را به این نتیجه رساند که همه ما در جهانى زندگى مى‌کنیم که در پس زمینه زندگى‌مان هوش خاصى قرار نهاده شده و این هوش در هر مخلوقى کاملاً ذاتى و درونى است. این ذهن جهانى در وجود هرکدام از ما به تکامل رسیده است و تنها کارى که بایستى انجام دهیم این است که آن را کشف کنیم و قدرت و تکامل آن را در اختیار بگیریم.

وین دایر (Wayne Dyer) از شما مى‌خواهد که دید خود را به مسائل و موضوعات و اشخاص پیرامون خود کاملاً باز بگذارید و بدون هیچ سد و مانعى به آن‌ها فکر کنید. شما قسمتى از نیروى عظیمى هستید که محل پیدایش و خلق همه موجودات است. حوادث و رویدادهایى که در زندگى‌تان پیش مى‌آید به هیچ عنوان تصادفى و اتفاقى نیست.

به این موضوع اعتقاد کامل داشته باشید که اتفاقات در این جهان تصادفی نیستند زیرا این جهان را پروردگار سبحان آفریده و هرچه در زندگى شما اتفاق می‌افتد با هدف خاصى است زیرا شما نیز قسمتى از این جهان هستید، پس شما هم مى‌توانید همان کارهایى را بکنید که در این کتاب شرح داده است.

هرچه بیشتر نگرش کتاب حالا خوب مى‌فهمم را درک کنید، تفاوت‌ها و تغییرات بیشترى را در تمامى جنبه‌هاى زندگى‌تان مشاهده خواهید کرد. لازم است که به گذشته‌تان با صداقت و روشنگرى بیشترى نگاه کنید و ببینید که چگونه آن غریبه‌ها ناگهان سر راه شما سبز مى‌شدند یا حوادث عجیب و غریب ناگهان چطور پیش مى‌آمدند تا جرئت و شهامت رسیدن به هدفتان را در اختیار شما قرار دهند.

فایده اصلى نگاه به گذشته و تمامى آن لحظات باشکوه رویدادهاى زندگى‌تان و دیدن اینکه چطور دستى نامرئى تمام مدت پشت و پناه شما بوده، در این نیست که تکرار مکررات کنید و باز هم به‌دنبال معانى و مفاهیم پنهان و نهان باشید، بلکه فایده‌اش در این است که شما را بیدار کند تا هرچه بیشتر تبدیل به فرد آگاهى شوید؛ در همین لحظه، همین امروز.

در نکوداشت کتاب حالا خوب می‌فهمم

- برجسته... وین دایر بار دیگر انتظارات طرفدارانش را برآورده کرد... میلیون‌ها خواننده و بیننده از تجربه او بهره برده‌اند و از این نگاه او به زندگی استقبال خواهند کرد. (مجله Retailing Insight)

کتاب حالا خوب می‌فهمم مناسب چه کسانی است؟

اگر خواهان خوشبختی، موفقیت و یک زندگی شاد هستید، مطالعه‌ی کتاب حالا خوب می‌فهمم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با وین دایر بیشتر آشنا شویم

یکی از بزرگترین درمانگران و نویسنده‌ی برخی از آثار پرفروش در زمینه‌ی خودسازی، وین دایر نام دارد. وی در سال 1940 در شهر دیترویت متولد شد و بیشتر کودکی‌اش در پرورشگاه گذشت. وین بعدها به کار تحقیقی در دانشگاه سنت جان پرداخت و در همین ایام برای نخستین بار مطالبی در مجلات و روزنامه‌ها از خود منتشر کرد.

دایر علاقه‌مند به روان‌درمانی بود و به صورت موقت به انجام درمان‌هایی برای مراجعین خصوصی پرداخت و در این بین دریافت که مشکلات بسیاری از افراد بیشتر از آنکه روانی باشد، روحی است. در همین راستا او به تدوین مجموعه‌ای از آموزه‌های درمانی نوین پرداخت و آن را در آثار پرشمار خویش با دیگران به اشتراک گذاشت.

وی در سال 2015، در سن هفتاد و پنج سالگی از دنیا رفت. این کتاب‌ها بخشی از آثار اوست: «زندگیتان را با افکارتان خلق کنید، آرزوهای تحقق یافته، برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد».

جملات برگزیده کتاب حالا خوب می‌فهمم

- تنها دو راه در زندگى وجود دارد. یا همه چیز معجزه است یا اصلاً معجزه‌اى وجود ندارد.
- اگر باور مى‌کردیم هر بار که گلى مى‌شکفد یک معجزه رخ داده، تمام زندگى‌مان دگرگون مى‌شد.
- اگر مى‌دانستى که خداوند تمام مدت در کنار تو است، هرگز نه مى‌ترسیدى و نه شک به دلت راه مى‌دادى.
- ترس و عشق به هر فردى که آن‌ها را باور کند، مسلط مى‌شوند و هرکس بتواند هر روز در زندگى، ترس را از خود دور کند، درس‌هاى بزرگى مى‌آموزد.

در بخشی از کتاب حالا خوب می‌فهمم می‌خوانیم

مطمئن هستم این خواست خداوند بود که آن شب کن کایز و همسرش به خانه ما بیایند. انرژى آن‌شب تا ده سال در وجودم باقى ماند و باعث شد تا کتاب خود مقدس شما را بنویسم. آن شب با مردى روبه‌رو شدم که به‌گونه‌اى زندگى مى‌کرد که خود در کتابش به آن پرداخته بود. اما بیشتر از آنکه در مورد قداست انسان صحبت کنیم، مجذوب رفتار این دو نفر بودم.

کِن کایز اسیر جسمى بى‌نهایت بیمار بود. فلج او چنان پیشرفت کرده بود که نمى‌توانست به‌تنهایى در رختخوابش غلت بزند و به مدت چهل سال با کمک دیگران زندگى مى‌کرد. اما نکته جالب آن‌شب برایم این بود که به‌هیچ‌عنوان برایش اهمیت نداشت چه بلایى سر جسمش آمده است. نه‌تنها باور داشت که ما همگى موجوداتى روحانى و معنوى هستیم و انسان بودن فقط یک حس است که تجربه مى‌کنیم، بلکه با این طرز تفکر زندگى مى‌کرد، زیرا جسم او عملاً از کار افتاده بود.

حالا خوب مى‌فهمم که چه تضادى بین دنیاى درونى و بیرونى ما است. دنیاى درونى بى‌شکل و نامرئى است، هیچ ارتباطى با حواس پنج‌گانه ندارد و کلاً تحت‌تأثیر قلمرو تفکر و تعقل است که شخصا مقدار زیادى از انرژى خویش را مدیون آن هستم.

همواره چه در کتاب‌هایم و چه در سخنرانى‌ها به این موضوع اشاره داشته‌ام که خداوند در وجود همه ما حضور دارد و براى زندگى معنوى بایستى خود را از توهمات جسمى رها سازیم. «آنچه واقعى باشد، هرگز تغییر نمى‌کند.» این جمله را هزاران بار تکرار کرده‌ام.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حالا خوب می‌فهمم: چگونه با هر آنچه آموخته‌ام بهتر زندگی کنم
نویسنده
مترجممرجان رزم آزما
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات408
زبانفارسی
شابک978-600-340-185-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
62000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حالا خوب می‌فهمم

Soheil Azarian Azarian
۱۴۰۲/۲/۱۹
استادوین دایر بهترین روانشناس دنیا
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حالا خوب می‌فهمم

برای دریافت کتاب حالا خوب می‌فهمم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.