معرفی و دانلود کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

عکس جلد کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

سرنا دایر و پدرش، دکتر وین دایر در کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! 10 راز رسیدن به آرامش درونی و موفقیت را در کنار یکدیگر مرور می‌کنند. سرنا در این اثر، درس‌های مهمی را که از پدرش فراگرفته و تجربه‌هایی که از زندگی در کنار او به دست آورده، بازگو می‌کند. این کتاب آموزه‌های وین دایر در مورد زندگی، عشق و معنویت است.

درباره‌ی کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

وین دایر (Wayne Dyer) نویسنده و سخنران افسانه‌ای، در سال 1990 در یک برنامه‌ی استرالیایی شرکت کرده بود. مجری از او پرسید برای فرزندانش چه میراثی باقی می‌گذارد که بعدها از آن یاد کنند. این سؤال دایر را به فکر فروبرد. او هشت فرزند داشت و به همه‌ی آن‌ها عشق می‌ورزید. در نتیجه تصمیم گرفت کتابی بنویسد و در آن اصولی را که با آن‌ها، به‌عنوان معلم و پدر، زندگی کرده بود، تشریح کند. این کتاب که «10 راز موفقیت و آرامش درون» نام گرفت، حاصل یک‌عمر تلاش و مطالعه‌ی او بود و از آثار تأثیرگذار وین دایر شد. اما او پیش از هر چیز این کتاب را خطاب به بچه‌هایش نوشته بود تا بدانند که در زندگی باید چه اصولی را پیش بگیرند و چه‌کارهایی انجام بدهند تا موفق شده و به آرامش دست یابند. سال‌ها بعد، یکی از دخترهای او، سرنا دایر (Serena Dyer) کتابی در ستایش پدرش و شیوه‌ی معلمی او نوشت. کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! (Don't Die with Your Music Still in You) از یک سو ادامه‌ی کتاب 10 راز موفقیت و آرامش درونی و از سوی دیگر، پاسخی به آموزه‌های پدر بود. سرنا سعی کرد در این اثر تمام درس‌هایی را که از پدرش آموخته، مرور کند. او در این کتاب از تجربه‌ی زیستن در کنار معلمی بزرگ و معنوی برایمان می‌گوید.

سرنا دایر در کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! ده رازی را که برای رسیدن به آرامش و موفقیت نیاز است، بازگو می‌کند. در پایان هر فصل، وین دایر نظرش را در مورد دیدگاه دخترش به زندگی، عشق و معنویت افزوده است. رازهای سرنا ترکیبی از تعالیم دینی مسیحیت و اسلام، آموزه‌های بودا و کریشنا و اشعار و تمثیلات حافظ و مولاناست. آنچه سرنا از پدرش در تمام این سال‌ها آموخته این بوده که برای رسیدن به آرامش باید به ندای درون گوش کنیم و خودمان باشیم. به‌جای اینکه به ظواهر و مقیاس‌های مادی توجه کنیم و به مسائل پیش‌پاافتاده اهمیت بدهیم، باید به آنچه اعتقاد داریم عمل نماییم. عنوان کتاب هم بیشتر به همین نکته اشاره دارد: همان زندگی‌ای که برای آن به دنیا آمده‌ای را ادامه بده.

در کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! رابطه‌ی گرم، صمیمانه، آرام و همراه با عشق و احترام بین یک دختر و پدر را می‌توان دید. سرنا دایر فلسفه و زندگی پدرش را می‌ستاید و آن‌ها را با خوانندگانش به اشتراک می‌گذارد. این کتاب را مرجان رزم‌آزما ترجمه و نشر لیوسا به چاپ رسانده است.

کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی برای خودسازی، آرامش درونی و موفقیت هستید، می‌توانید این کتاب را انتخاب و مطالعه کنید.

با سرنا دایر و وین دایر بیشتر آشنا شویم

سرنا دایر، نویسنده، سخنران و بلاگر آمریکایی است. کتاب «تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!» از این نویسنده به چاپ رسیده. او فرزند وین دایر، «پدر انگیزه»، است.

دکتر وین دایر (1940-2015) سخنران انگیزشی و مؤلف کتاب‌های موفقیت بود. او در دهه‌ی 1970 کارش را به‌عنوان مشاور آموزشی مدارس شروع کرد و پس‌ از آن، به دانشگاه رفت. حضور در دانشگاه باعث شد او به‌سوی نویسندگی سوق پیدا کند و اولین کتابش را بنویسد: «نقاط اشتباه شما» که موفقیتی چشمگیر داشت و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تمام تاریخ شد. دایر بر روی خیلی از نویسندگان و سخنرانان بعد از خود تأثیر گذاشته و الگوی آن‌ها بود. او بیست کتاب دیگر هم نوشت که از میان آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: «خویشتن مقدس شما»، «ماندن در مسیر» و «متعادل بودن».

جملات برگزیده کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

  • هدیه‌اى بزرگ‌تر از ابهت فریاد تو هنگام به دنیا آمدن وجود ندارد که بتوانى به کسى بدهى یا از کسى بگیرى. همین دلیل به دنیا آمدنت است و به خاطر همین زنده‌ترین موجود جهان هستى.

  • میزان هوش یعنى همان قدرت تغییر.

  • اگر فقط کمى به دیگران کمک کنى تا هرچه مى‌خواهند به‌دست آورند، پس تو هم مى‌توانى هرچه مى‌خواهى در زندگى به‌دست آورى.

  • در تمام دنیا سکوت پناهگاه است، پایان تمام بحث‌هاى کسل‌کننده و تمام کارهاى احمقانه است، سکوت، مرهم هر غم و غصه است و پس از هر ناامیدى و یأس، سلامى است به بى‌نیازى.

  • به راه رفته نگاه نکن، دیگر قرار نیست از آن راه بروى.

در بخشی از کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! می‌خوانیم

واقعا که گذر زمان باعث التیام زخم‌هاست. والدینم در اوایل جدایى‌شان نمى‌توانستند به هیچ عنوان یکدیگر را تحمل کنند. بعد از یک سال و اندى که از رفتارهاى انتقام‌جویانه و صدمات روحى و سرگردانى و پریشانى‌شان گذشت فکر کردند که دیگر کافى است. متوجه شدند که این جدایى قرار نبود به ضرر ما یا خودشان باشد. در نهایت هم واقعا این‌طور نبود. البته یک‌سرى مشکلات ریز و درشت داشتند ولى درنهایت همچنان خانواده‌اى به‌هم پیوسته هستیم و ایمان دارم که همین‌طور هم باقى مى‌مانیم. از دیگر نکات مثبتى که در این جدایى به‌وجود آمد این بود که پدر سرانجام توانست از روزهاى تیره و تارش کتابى به بازار بدهد به نام قدرت عزم و اراده که تأثیرگذارترین اثر وى در طول پانزده سال بود. نکته دیگر اینکه متوجه شدم که رابطه متفاوتى با پدر بعد از جدایى آن‌ها داشتم که به دلایل متعدد نمى‌توانم آن را توضیح دهم اما نسبت به قبل بسیار بیشتر به هم نزدیک شدیم. همان‌طور که مادر بعد از طلاق به فردى به نام تونى علاقه‌مند شد و با او ازدواج کرد و او اکنون یکى از اعضاى خانواده ما است. درحال‌حاضر پدر و مادر هر روز با هم تلفنى صحبت مى‌کنند و هر بار که پدر به شهر مى‌آید در خانه مادرم و تونى مى‌ماند! والدین من اکنون یک مشارکت روحى و روانى با یکدیگر دارند که بهترین رابطه‌اى است که دو نفر مى‌توانستند داشته باشند.

مى‌توان با بررسى وضعیت خانواده‌ام غصه‌دار شوم اما این کار را نمى‌کنم. تصمیم من این است که حُسن کار را بیابم. حتى قبل از جدایى‌شان به من یاد داده بودند که اگر تصمیم بگیرى که یک اتفاق بد است چون همه مى‌گویند بد است و حتى خودت هم آن را بد مى‌بینى پس به‌طور قطع و یقین آن اتفاق بد خواهد بود. با این وجود اگر تصمیم بگیرى که یک اتفاق بزرگ مانند طلاق، راحت و بى‌دردسر باشد حتما این‌گونه خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

تشکر و قدردانى
مقدمه سِرِنا
مقدمه دکتر وین دایر
1. تا آهنگ درونت هست، وقت مردن نیست!
2. ذهنى باز براى هر عقیده‌اى داشته باشید و دنباله‌رو نباشید
3. چیزى که در وجود خودت نیست نمى‌توانى به کسى ببخشى
4. در پناه سکوت
5. گذشته را رها کن
6. هیچ مشکلى را نمى‌توان با ذهنى حل کرد که خود باعث به وجود آمدن آن مشکل شده است
7. هیچ کینه‌اى موجه و منطقى نیست
8. خود را به گونه‌اى تصور کنید که گویى هم اکنون همان کسى شده‌اید که همیشه آرزو داشتید
9. قدر خدایى بودن را بدانید
10. عقل، افکارى را که باعث ضعف جسم شود، پس مى‌زند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!
نویسنده،
مترجممرجان رزم آزما
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات228
زبانفارسی
شابک978-600-340-114-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

Soheil Azarian Azarian
۱۴۰۲/۲/۱۹
ساده و مفید بود از وین دایر مشخصه که دخترش هم یه نویسنده عالی بشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست!

برای دریافت کتاب تا آهنگ درونت هست وقت مردن نیست! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.