معرفی و دانلود کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم

عکس جلد کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم

ارین ورلی در کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم، شما را با مرزهای تازه‌ای از قلمرو زندگی معنوی آشنا می‌کند. این اثر که از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سایت آمازون است، شما را راهنمایی می‌کند تا باور کنید که بخشی از وجود خداوند هستید و به همین دلیل باید به خودتان عشق بورزید و خود را باور داشته باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم

زندگی برای ما انسان‌ها، همواره مملو از شگفتی‌های توأم با ابهام بوده. همه‌چیز در اطراف ما، در عین زیبا و پرمعنی بودن، فانی است و روزی از بین می‌رود. احتمالاً همین مسئله باعث شده تا انسان به دنبال جواب سوالاتی بنیادین همچون «من واقعاً کی هستم؟»، «چرا به من فرصت زندگی داده شده؟» و «هدف و مأموریتم از زنده بودن چیست؟» برود. برای بسیاری، جواب این سوالات هیچ‌گاه مشخص نشده و این بی‌جواب ماندن، منبع شک و تردیدهای بسیاری در ماهیت وجودی خود و زندگی شده. برخی نیز ادعا می‌کنند به پاسخ این سوال‌ها رسیده‌اند و به همین خاطر، عشق و آرامش درونی فراوانی را در زندگی تجربه می‌کنند. ارین ورلی (Erin Werley) از جمله کسانی است که روزی دچار همین شک و تردید و سرگشتگی بود، ولی تصمیم گرفت به دنبال جوابی برای این سوالات بگردد. این شد که بالأخره، جواب را از جایی که فکرش را نمی‌کرد دریافت کرد؛ صدای درونی‌اش همه چیز را می‌دانست و به همه‌ی سوالات پاسخ می‌داد.

نویسنده‌ی کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم (One Truth, One Law: I Am, I Create) که هم‌اکنون به کتاب شماره‌ی یک سایت آمازون در حوزه‌ی روان‌شناسی فراطبیعی و مدیتیشن تبدیل شده، روزی یک زن معمولی با کوهی از مشکلات بود. در زندگی ارین خیلی از چیزها درست پیش نمی‌رفت؛ او نمی‌دانست از زندگی چه می‌خواهد، نمی‌توانست به درستی از حق خودش دفاع کند و مقابل مشکلات بایستد، احساس آرامش نداشت و حس می‌کرد از زندگی عقب افتاده است. زمانی که ارین تصمیم گرفت برای تغییر این وضعیت کاری کند، شرایط به آرامی شروع به تغییر کرد. او در ابتدا به سراغ کتاب‌های خودیاری رفت بلکه بتواند در میان سطرها و کلمات آن‌ها، خودِ گمشده‌اش را پیدا کند. این تلاش، او را به سمت دوست داشتن خودش سوق داد تا زمانی که احساس کرد صدای درونی‌اش دوباره به وضوح به گوشش می‌رسد و کم‌کم از طریق این صدا می‌تواند بفهمد که از زندگی چه می‌خواهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم

ارین ورلی معتقد بود که خداوند از طریق صدای درونی‌اش با او حرف می‌زند. این اعتقاد از اینجا می‌آمد که او، منبع این صدا را خود واقعی‌اش نمی‌دید و حس می‌کرد که نیرویی فرازمینی از طریق این صدا به سوالاتش پاسخ می‌دهد. او هیچ‌گاه قادر نبود با چنان عشقی با خودش صحبت کند، نمی‌توانست جواب سوالات را با قطعیتِ لحنِ آن صدا به خودش بدهد و زمانی که اجازه می‌داد آن صدا کنترل ذهنش را به دست بگیرد، غرق آرامش می‌شد و انگار دیگر نیازی نبود به دنبال جواب سوالی بگردد؛ صدا پاسخ همه‌چیز را می‌دانست.

حالا ارین ورلی تصمیم گرفته تا آنچه از مکالمه با این صدای درونی یاد گرفته را به شما نیز منتقل کند. او برای این کار، کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم را نوشته که این حقیقت را یادآور شود که شما، جزئی از وجود خداوند هستید و به همین دلیل نقص و بدی در وجودتان جایی ندارد. شما با تکیه بر همین واقعیت و منشأ وجودی‌تان، می‌توانید نمونه‌ی کوچکی از وجود خداوند باشید و همچون او، دست به خلق ایده‌هایتان بزنید. تمام آنچه در جهان فیزیکی یا همان جهان بیرون مشاهده می‌کنید، روزی یک فکر و ایده در ذهن کسی بوده و بعد ساخته شده. این بدین معناست که خداوند می‌خواسته تا از طریق انسان‌ها خلقتش را گسترش دهد.

کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم توسط فاطمه اکیما به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این کتاب بوده و شما آن را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم

  • این کتاب عشق، شادی و آرامش زیادی را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد. (از نظرات کاربران سایت آمازون)
  • تا زمانی که تمامش نکردم نتوانستم آن را زمین بگذارم. (از نظرات کاربران سایت آمازون)

کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که می‌خواهند با مراقبه و کشف صدای درونشان، به آرامش معنوی در زندگی دست پیدا کنند مخاطب این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم می‌شنویم

فیل پرسید: «تو کی هستی؟» صدای درونی جواب داد: «من هستم. احتمالاً من رو خدا می‌نامی یا صدای درونی. در ابتدا در دنیای معنوی تنها چیزی بودم که وجود داشت. جهان فیزیکی وجود نداشت. فقط افکار من وجود داشتند و تمام افکارم بدون واسطه خلق می‌شدند. بعد به دنیای فیزیکی فکر کردم و این دنیا از ذهن من به وجود اومد. من صدای درونی ارین هستم. ارین درست مثل تو از منه. هر انسانی از منه. هر انسانی می‌تونه به من دسترسی داشته باشه. اگه کسی می‌گه می‌تونه چیزی که بیرون از خودشه رو هدایت کنه، به این دلیله که نمی‌فهمه همه از خدا هستند و همه‌ی ما یکی هستیم. نگرانی از اونجایی می‌آد که نمی‌دونی از خدا هستی و همه‌ی فکرهات قدرت آفرینش دارند. خدا همه‌چیزه، و ما همه یکی هستیم. از طریق فکر، تو دنیای فیزیکی چیزی خلق شده. این امکان برای شما هم وجود داره که فکر کنید و بیافرینید. چه بدونید و چه ندونید خود درونی شما از خداست. این تنها حقیقت و تنها قانونه...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
روز اول: صدا
14 دقیقه
روز دوم: محدودیت صفر
17 دقیقه
روز سوم: لذت خالق بودن
9 دقیقه
روز چهارم: تمام پاسخ‌ها در درون هستند
12 دقیقه
روز پنجم: چرا فکر می‌کنید از خدا نیستید
12 دقیقه
روز ششم: با هدف خلق کنید
15 دقیقه
روز هفتم: قربانی‌سازی، قدرت و رنج
10 دقیقه
روز هشتم: تردیدها
10 دقیقه
روز نهم: ارتباط برقرار کردن با صدای درون
6 دقیقه
روز دهم: به خودتان اعتماد کنید
3 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم
نویسنده
مترجمفاطمه اکیما
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم

م ش
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
این کتاب خارق العادست. من کلی کتاب در این زمینه مطالعه کردم و کلی مصاحبه و دوره از اشخاص مختلف از جمله استر هیکس و جو دیسپنزا و... دیدم و کتابهاشون رو مطالعه کردم. اما این کتاب با وجود حجم کمش انگار حسن ختامی بود برای جمع آوری و نتیجه گیری از تمام کتابایی ک در این مسیر هستند. نمیگم این کتاب آخرین ک کتابی هست در این زمینه میخونم چون هرلحظه دید ما در حال بهبود و گسترش هست و هرقدر بیشتر مطالعه کنیم و اطلاعات در زمینه مد نظر دریافت کنیم و به کار بگیریم، چیزهای بیشتری میفهمیم، ولی این کتاب کتابیه که انگار تمام حرف‌ها، قوانین و توضیحات رو به زبان ساده جمع بندی میکنه. حالا که تمومش کردم بازم میخوام از اول بهش گوش کنم و دوباره و دوباره. چون هربار مطمعنم که چیزای بیشتری ازش متوجه میشم.
خیلی "اتفاقی" این کتاب سر راهم قرار گرفت ولی میدونم در این زمان باید سر راهم قرار میگرفته و بابتش واقعا خدا رو شکر میکنم.
صدا و بیان گوینده عالی بود. من کتابای صوتی رو معمولا روی دور تند میذارم چون خیلی آهسته صحبت میکنن ولی این کتاب رو با سرعت عادی گوش کردم و واقعا عالی بود. موسیقی‌هایی که در بعصی بخش‌ها پخش میشد خیلی مناسب بود با حال و هوای کتاب و بهم انگیزه میداد.
و در آخر از تیم شادن پژواک و مجموعه‌ی کتابراه ممنونم برای این کتاب صوتی خارق العاده.
بهار نافذ
۱۴۰۳/۱/۷
به نظرم کتابی فوق العاده است که باید چندین و چند بار شنید و نت برداری کرد. هر کلمه و هر جمله پله پله شنونده را به سوی آگاهی و ادراکی بالاتر سوق میدهد. به جرأت میتوان گفت این که به حضور الهی "من هستم" خوبش پی برده و به نحو احسن در جهت عالیترین خیر خود و دیگران از آن استفاده کرده و جهت ببخشیم رسالت الهی تک تک نور پیشگان است. برای دوستانی که علاقمند به موضوع این کتاب هستند کتاب صوتی "من هستم" نوشته استاد سنت ژرمن را پیشنهاد میکنم. ای حضور الهی 'من هستم "تو را فرا می خوانم برای بهترین پندار و گفتار و کردار" "من نوری هستم که بر تاریکی چیره می گردد" "من وجودی الهی هستم" "من نور هستم" "من برکت و فراوانی همه جا حاضر هستم" "من عشق هستمَ"
آسمان محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
درود. گوش دادن و مطالعه این کتاب یادآور این نکات هست که کنترل ذهن و صحبتهای درونی خودمون رو در دست بگیریم، منفی‌ها رو به مثبت‌ها هدایت کنیم چون تمام افکار ما به واقعیت تبدیل میشوند، به ندای درون خودمون یقین داشته و همیشه به او گوش دهیم که او کسی جز خدا نیست. همه اهداف خلقتمان را میتوانیم از درونمان بشنویم و در راه به تردیدها بگوییم آرام باش! من از خدا هستم و این راه درست است. (کتابی که بعد از محدودیت صفر جو ویتالی لازم به گوش دادن است.)
سیمین نفیسی
۱۴۰۲/۱۲/۹
خوندن این کتاب باعث شد من خدا رو جور دیگه‌ای درک کنم و‌ بشناسم و طرز فکرمو خیلی عوض کرد
با خوندن این کتاب تجربه قشنگی رو به دست آوردم و به من خیلی، خیلی کمک کرد تا نسبت به آرزوها و خواسته هام و جهان هستی دید تازه‌ای پیدا کنم و همه چیزو طور دیگه‌ای ببینم و حس کنم و باعث شد خودمو تغییر بدم و از این
تغییر خیلی خوشحالم..
با صحبت کردن با خدای درونم متوجه شدم رسالت من در این دنیا چیه و چه وظایفی دارم
با سپاس از شما
David
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتابی در سطح معمولی، که البته گوینده خوبی اون رو بازخوانی کرده بود.
کتاب در خصوص تجربیات نویسنده در زمینه گوش دادن و اعتماد به صحبت‌های درونی هر شخص هست. اینکه با تمرین شنیدن صحبت‌های درونی میشه با خداوند ارتباط گرفت و راه زندگی رو پیدا کرد.
به شخصه نکته جدیدی در این کتاب ندیدم.
اسمعیل بهبودى
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
با تشکر از زحمات شما این کتاب ذهن مرا نسبت به زندگى متحول کرد در زمانه اى که به غیر از کلمات منفى و دروغ هاى پى در پى چیز دیگرى عنوان نمیشود این کتاب دید آدم را به زندگى و پیرامون خود را تغیر میدهد
در انتها از همه دست اندر کاران کمال تشکر را دارم ممنون و درود
رویا رحیمی
۱۴۰۲/۱۲/۸
بسیار عالی بود حتی در فیلم چنگیز مغول دیدم زمانی که چنگیز بعد از اسارت فرار میکنه و به کوهی میره و اونجا از خدای درونش و از قدرت درونش میخواد که ان رو به پیروزی و قدرت برسونه و بر قبایل مغول تسلط پیدا کنه و همین شد که او خواست
محسن
۱۴۰۳/۱/۳۱
خیلی کتاب جالب و مفیدی بود عشق کردم حتماً گوش بدید حرف نداره تا حالا از این بعد به دنیا نگاه نکردم خدا همه چی رو دست افکار خودمون سپرده هرچی رو که فکر کنیم برامون اتفاق می‌افته پس مثبت فکر کنید روی اون چیزی رو که دلتون می‌خواد تمرکز کنید
طوباحسینزاده
۱۴۰۳/۱/۵
موقعی این کتاب رو شروع به گوش کردن کردم که به تاریکی رسیدم. یک آن چرخیدم و دیدم نوری که از پشت سرم ساتع میشه از خودمه، پس مسیرم رو به عقب تغییر دادم و از دوباره شروع به خلق کردم، تعریف درستی از خدا بهتون میده، خوندنش رو قطعا توصیه میکنم.
ت ط
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
اگر پیش زمینه قبلی در مورد ذهن آگاهی دارید این کتاب خلاصه ایست از آن چه که از قبل می‌دانید و اگر آشنایی با این موضوع ندارید به نظر من کتاب جذابی برای شما نخواهد بود. علاوه بر این، سرعت پخش صدای گوینده زیاد است
مژده جمدر
۱۴۰۳/۱/۲۸
عالی صدای گوینده و حس خوبی که به وجود آورد جملات همه از کلمات ساده و صریح بود سپاس بیکران از همه واقعا تاثیر گذار بود بهترین قسمت کتاب این بود که پایان هر فصل نکات مهم را بازگو میکرد
نغی معمولی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
سلام ببینید محتوا خوبه موزیک و گوینده هم عالی ولی برای در اختیار داشتن ابزارهای رفتاری و کرداری در زندگی کافی نیست میشه فقط یک قسمتی از زندگی رو با روش‌های این کتاب پیش برد. ممنونم از کتابراه
ناهید اسفندیاری
۱۴۰۲/۱۲/۸
این کتاب توضیح واقعیه من کی هستم هست و جواب خیلی سوال ها مثل این که چه طور به ارزوم برسم. چرا نمیرسم. دیگران کی هستن و غیره هست و خیلی توضیح‌های کامل و روشنی داده
آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۱۲
شنیدن این کتاب به ما یاد آوری می‌کنه که خدا همیشه با ما است و همون ایه معروف از رگ گردن هم به ما نزدکتر است ضمنا چون کتاب بصورت داستان زندگی راوی بیان شده جالب و جذابه
Yalda B
۱۴۰۳/۱/۱۱
نویسنده؛ تقریبا کتابهایی که در همین زمینه هستند، با کلامی روان و ساده و البته خلاصه در این کتاب جمع بندی کرده، خوانش روان و دلچسب لذت کتاب رو افزون‌تر کرده.
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم

برای دریافت کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.