معرفی و دانلود کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش

عکس جلد کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش
قیمت:
۱۳,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش

هلن مورتیمر در کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش کودکان را مخاطب قرار داده و تلاش کرده با آن‌ها از این احساس انسانی، یعنی «آرامش» سخن بگوید؛ احساسی که همه‌ی ما -از کودک و نوجوان گرفته تا میان‌سال و سال‌خورده- به آن نیاز داریم. با مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیریم که چگونه به حس آرامش دست پیدا کنیم. این اثر از مجموعه‌ای به همین نام (حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک) انتخاب شده است.

درباره‌ی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش

برای‌تان پیش آمده از سر و صداهای اطرافتان خسته شوید، بروید یک گوشه بنشینید و دل‌تان بخواهد فقط و فقط در سکوت باشید؟ نیاز به آرامش، از طبیعی‌ترین نیازهای انسانی است. گاهی همه‌ی چیزی که ما به آن نیاز داریم، یک جای آرام و ساکت و دنج است! پس اگر شما هم گاهی دلتان می‌خواهد انگشت اشاره بر بینی‌تان بگذارید و به همه‌ی اطرافیانتان «هیس» بگوید، بدانید که تنها نیستید. هلن مورتیمر (Helen Mortimer) با کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش (Calmness) در کنار شماست تا یاد بگیرید احساس آرامش چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟ و چگونه می‌توانیم احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشیم.

هلن مورتیمر با زبانی ساده و نثری شیوا تکنیک‌های ساده، اما عملی را به شما می‌آموزد. از میان این تمرینات می‌توان به تنفس صحیح اشاره کرد که بدن را به آرامش می‌رساند. علاوه بر این‌ها، شما با مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیرید که گاهی نگران شدن اجتناب‌ناپذیر است. هر چقدر هم تلاش کنید از دستش بگریزید، او درست پشت سر شماست و با گام‌هایی بلند خود را به شما می‌رساند. در نتیجه، نادیده گرفتن نگرانی چه سودی دارد؟ گاهی بهترین کار این است که اجازه دهید او در کنار شما راه برود، تا این‌که سرانجام، راهی برای بهبودش بیابید. هلن مورتیمر در کتاب نامبرده به شما می‌گوید خیلی مهم است که نگرانی‌های خودتان را قایم نکنید. به جای پنهان کردن دل‌واپسی‌ها‌تان، روی چیزهایی که دوست دارید تمرکز کنید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

عمده‌ی تلاش هلن مورتیمر در کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش این بوده تا موضوعات مهمی را با زبانی ساده به مخاطبان کودک خود بیاموزد. دقت او در انتخاب کلمات و عبارت‌ها تحسین‌برانگیز است و با این که این کتاب به طور ویژه برای کودکان نوشته شده، اما هیچ دور از ذهن نیست که بزرگسالان نیز بتوانند از آن لذت و بهره ببرند.

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش نوشته‌ی هلن مورتیمر را انتشارات مهرسا به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

سری کتاب‌ حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک (Big Words for Little People)، یک مجموعه‌ کتاب دوست‌داشتنی به قلم هلن مورتیمر، برای رده‌ی سنی کودکان است. نویسنده در هر مجلد، روی یکی از مفاهیم مهم -از جمله شادی، مهربانی، دوستی و سلامتی- متمرکز شده و تلاش کرده تا آن را با زبانی ساده و نثری شیوا به کودکان آموزش دهد. این آثار، کتاب‌هایی مصور هستند و کریستینا تراپینس تصویرگری آن‌ها را بر عهده داشته است. تصاویر مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک چنان زیبا هستند که باعث می‌شود کودک جذب داستان شده و مفاهیم آن را به خاطر بسپارد. در واقع تصاویر مجموعه‌ی نامبرده از جمله مواردی‌ست که این سری کتاب را از دیگر آثار در حوزه‌ی ادبیات کودک متمایز کرده است. آنچه در ادامه می‌خوانید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل این مجموعه است. گفتنی‌ست همه‌ی آثار نامبرده در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه منتشر شده‌اند:

  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: عشق
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: شادی
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: دوستی
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: مهربانی
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: سلامتی
  • حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: تلاش

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

  • هم من عاشق این کتاب‌ها هستم، و هم پسرهایم! کتاب‌های مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک محتوایی غنی دارند و مفاهیم اساسی زندگی مانند عشق، شادی، شجاعت و سلامتی را به کودکان توضیح می‌دهند. این سری کتاب‌ها به کودکان شما کمک می‌کنند تا از کلمات و واژگان بهتری برای درک و بیان احساسات درونی خود استفاده کند. (Adrian Bethune, Teachappy)
  • مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک، قدرتمند، تعاملی و سرگرم‌کننده است و مجلدهای آن با دقت انتخاب شده‌اند. همچنین زبان آن‌ها متناسب با رده‌ی سنی کودک است. هر یک از این آثار دو بخش دارد: یک واژه‌نامه و یک بخش به نام «ده ایده برای بهره‌مندی بیشتر از این کتاب». واقعاً نکات خوبی را برای صحبت کردن با کوچولوی شما در بر می‌گیرد. (Books Grow Minds)
  • این کتاب‌ها تعاملی، بانمک، و با زبانی مناسب سن کودکان کوچک‌تر هستند. (Homeschooling Abhi)
  • این کتاب‌ها قدرتمند، تعاملی و سرگرم‌کننده هستند و زبانی مناسب برای رده‌ی سنی کودک دارند. جذاب و مهم. (Armadillo Magazine)

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش برای چه کسانی مناسب است؟

هلن مورتیمر کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش را برای کودکان بالای 4 سال به رشته‌ی تحریر درآورده است. علاقه‌مندان به کتاب کودک، والدین و مربیان از دیگر مخاطبان این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش می‌خوانیم

با مهربانی
وقتی با مهربانی حرف می‌زنی و با دقت به حرف‌های دوست‌هایت گوش می‌دهی،‌
احساس آرامش را با همه قسمت می‌کنی.

آرامش
آرامش را می‌توانی در هر جایی احساس کنی.
جاهای آرام را پیدا کنی و به چیزهای آرامش‌بخش فکر کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش
نویسنده
مترجمشیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-7924-76-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش

برای دریافت کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک:‌ آرامش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.