معرفی و دانلود کتاب 21 رمز میلیونر شدن

عکس جلد کتاب 21 رمز میلیونر شدن
قیمت:
۲۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 21 رمز میلیونر شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 21 رمز میلیونر شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 21 رمز میلیونر شدن

میلیون‌ها دلار پول! چرا شما صاحب آن نباشید؟ برایان تریسی در کتاب 21 رمز میلیونر شدن، به شما ترفندهایی را می‌آموزد که به کمک آن‌ها می‌توانید در زندگی خود تحولی عظیم به وجود آورید و میلیونر شوید. این اثر از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در ایران به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب 21 رمز میلیونر شدن

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که افراد ثروتمند چگونه توانسته‌اند به چنین جایگاهی برسند؟ کتاب 21 رمز میلیونر شدن (The 21 Success Secrets of Self-Made Millionaires) به شما نشان می‌دهد که آنچه برای رسیدن به این جایگاه لازم است، آموختن 21 رمز کاربردی است. قطعاً می‌توانید به جهان میلیونرها راه پیدا کنید؛ اما لازمه‌ی آن همان چیزی است که برایان تریسی (Brian Tracy) به شما می‌آموزد.

این کتاب در فصل‌هایی با عناوین «رؤیاهای بزرگ در سر بپرورانید»، «همه عمرتان را صرف یادگیری کنید»، «سریع و قابل اطمینان باشید»، «با اشخاص مثبت و خوب رابطه برقرار کنید» و مواردی ازاین‌دست، شما را برای آغاز سفر به سمت ثروتمند شدن مجهز می‌کند.

برایان تریسی که از معروف‌ترین سخنرانان و مشاوران در زمینه‌ی رسیدن به موفقیت فردی است، در این کتاب جزء‌به‌جزء مراحل را برای رسیدن به هدف بررسی کرده است و با ارائه‌ی تمرین‌های عملی، کتاب را از نوشته‌ای خسته‌کننده و خشک، به راهنمایی جامع، مفید و جذاب تبدیل کرده است.

با مطالعه‌ی این کتاب به جهان افراد ثروتمند قدم گذاشته و به اهدافی که در نظر دارید، دست پیدا کنید.

کتاب 21 رمز میلیونر شدن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب تمام کسانی است که قصد دارند در زندگی خود پیشرفت کنند و ثروتمند شوند.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی مشاور موفقیت، سخنران و نویسنده‌ی مشهوری است که در ایران و جهان با اقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شده است. کتاب‌های تریسی عموماً در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت به نگارش درآمده‌اند و می‌توان از میان خیل آثار او به کتاب‌های «قورباغه‌ات را قورت بده»، «رهبری»، «قوانین موفقیت در تجارت و زندگی»، «قدرت برنامه‌ریزی»، «قدرت فکر» و «کیمیاگری در فروش» اشاره کرد.

گفتنی است تریسی علاوه بر آنچه گفته شد به کارهای عملی نیز اشتغال دارد؛ به عنوان مثال او مدیر عامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که در زمینه‌ی مشاوره‌های فردی و شغلی فعالیت دارد. مشاوره به افراد و شرکت‌های بزرگ و ثروتمند نیز از دیگر اشتغالات او به شمار می‌آید.

جملات برگزیده‌ی کتاب 21 رمز میلیونر شدن

- تصورات، مهم‌تر از واقعیت‌ها هستند. (آلبرت اینشتین)

- هیچ چیزی برای ترسیدن وجود ندارد، جز خود ترس. (فرانکلین. دی. روزولت)

- رؤیاهای بزرگ در سر بپرورانید، زیرا فقط رؤیاهای بزرگ می‌توانند قدرت لازم را برای تحرک و فعالیت در انسان به وجود بیاورند. (مارکوس ارلیوس)

- شخصی که هدف مشخصی دارد، حتی در ناهموارترین را‌ه‌ها هم به پیش می‌رود، ولی شخص بدون هدف در هموارترین را‌ه‌ها هم پیشرفتی نخواهد داشت. (توماس کارلایل)

- کار‌تان را انجام دهید، اما نه فقط در حدی که از شما انتظار می‌رود، بلکه آن را کمی بیشتر از حد وظیفه انجام دهید. همین مقدارِکمی که بیش از حد مورد انتظار انجام داده‌اید، بیشتر از بقیۀ کار‌تان ارزش دارد. (دین بریگز)

در بخشی از کتاب 21 رمز میلیونر شدن می‌خوانیم

در دنیای کاری، مزد عالی نصیب کسانی می‌شود که عملکرد عالی داشته باشند. همیشه در ازای عملکرد متوسط، دستمزدی متوسط پرداخت می‌شود و عملکرد ضعیف همواره دستمزد پایین، شکست و نارضایتی به همراه دارد. بنابراین، باید کسب مهارت‌های لازم و یادگیری نکات ظریف مربوط به شغل‌‌تان را به منزلۀ هدفی بزرگ برای خود‌تان در نظر بگیرید تا با رسیدن به این هدف، در کار‌تان به فردی متخصص و ماهر تبدیل شوید.

مجلات مختلف مربوط به کار‌تان، همچنین، آخرین کتاب‌های چاپ‌شده در زمینۀ فعالیت‌‌تان را مطالعه کنید. در دوره‌ها و سمینارهایی که به وسیلۀ متخصصان در رابطه با حوزۀ کاری‌تان برگزار می‌شوند، شرکت کنید. در اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی مرتبط با کار خود عضو شوید و ضمن شرکت در همۀ جلسات، با افراد برجستۀ رشته خود‌تان دوست شوید.

قانون «جمع‌آوری اطلاعات» می‌گوید: «هر کسی بتواند بیشترین اطلاعات را در هر زمینه‌ای جمع‌آوری کند و آن‌ها را به‌ کار ببندد، در مدت اندکی به بالاترین سطح در آن زمینه دست پیدا می‌کند.»

اگر در کار فروشندگی هستید، سعی کنید همواره در مورد فروشندگی و روش‌ها و اصول آن مطالعه کنید. 20 درصد از فروشندگانی که جزء بهترین فروشندگان به شمار می‌آیند، درآمدشان به طور متوسط شانزده برابر دیگران است و درآمد 10 درصد اول حتی بیشتر از این‌هاست.

اگر مدیر هستید و در امور مدیریتی فعالیت می‌کنید، تصمیم بگیرید مدیر ماهر و برجسته‌ای باشید. اگر مدیریت شرکت خصوصی خود را به عهده دارید، سعی کنید با مطالعه در مورد روش‌ها و تکنیک‌های مدیریت و تجارت، هر روز از ایده‌ها و راهکارهای جدید در کار‌تان استفاده کنید. بهترین شدن در کار و تخصص‌‌تان را به عنوان یک هدف مهم برای خود در نظر بگیرید.

یک نکتۀ کوچک، یک ایده و یا یک بینش مختصر می‌تواند نقطۀ عطفی در زندگی کاری شما باشد؛ بنابراین، هرگز از تحقیق، جست‌وجو و یادگیری نکات مربوط به کار‌تان دست برندارید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
قانون علت و معلول
1: رؤیاهای بزرگ در سر بپرورانید!
2: حس هدفمندی را در خود تقویت کنید
3: فکر کنید که شغل آزاد دارید
4: کارهایی را که دوست دارید، انجام دهید
5: به خودتان قول دهید که همیشه در کارها‌تان بهترین باشید
6: بیشتر و سخت‌تر کار کنید
7: همه عمر‌تان را صرف یادگیری کنید
8: اول سهم پس‌انداز‌تان را کنار بگذارید
9: همه نکات مربوط به کار‌تان را یاد بگیرید
10: همه وقت خود را در راه خدمت به دیگران صرف کنید
11: با خود و دیگران کاملاً صادق باشید
12: مهم‌ترین اولویت‌ها‌تان را تعیین کنید و با تمام وجود و با عزم راسخ روی آن‌ها تمرکز کنید
13: سریع و قابل اطمینان باشید
14: برای طی کردن قله‌های پی در پی آماده باشید
15: در هر کاری انضباط فردی داشته باشید
16: خلاقیت و ابتکار ذاتی خود را شکوفا کنید
17: با اشخاص مثبت و خوب رابطه برقرار کنید
18: تا جایی که می‌توانید مراقب سلامت جسمی خود باشید
19: قاطع و اهل عمل باشید
20: هرگز شکست را به منزله یک انتخاب در نظر نگیرید
21: امتحان پشتکار و استقامت را با موفقیت پشت سر بگذارید
نتیجه‌گیری نهایی: موفقیت، قابل پیش‌بینی است
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 21 رمز میلیونر شدن
نویسنده
مترجمفرزانه طهموریان
ناشر چاپیانتشارات اندیشه عالم
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-964-8892-66-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 21 رمز میلیونر شدن

امیرحسین پورمیرزای
۱۴۰۱/۹/۲۳
بهتر از این نمیشه جملات رو نوشت. عالی بود
رضا
۱۴۰۱/۹/۳
روی کاری که میخای تمرکز کن حتما موفق میشی
Ashkan nezami
۱۴۰۱/۹/۲۹
واقعا تو این روزا به دردم خورد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب 21 رمز میلیونر شدن

برای دریافت کتاب 21 رمز میلیونر شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.