معرفی و دانلود کتاب خاطرات یک کتابفروش

عکس جلد کتاب خاطرات یک کتابفروش
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات یک کتابفروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات یک کتابفروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات یک کتابفروش

روایتی واقعی از زندگی یک کتابفروش در شهری کوچک و دورافتاده... شان بایتل در کتاب خاطرات یک کتابفروش با روایتی خنده‌دار و صمیمی خواننده را با پستی و بلندی‌های این شغل همراه می‌کند و توضیح می‌دهد چرا با وجود سختی‌های بسیار، همچنان مدیریت کتابفروشی را ادامه می‌دهد.

درباره کتاب خاطرات یک کتابفروش:

شان بایتل سی و یک ساله بود که «فروشگاه کتاب» را خرید. او در ابتدای کتاب خاطرات یک کتابفروش (The diary of a bookseller) توضیح می‌دهد که قرار بود یک کتاب‌فروش شود، صاحب بهترین شغل دنیا که به او فرصت می‌داد روی صندلی راحتی بنشیند، پا روی پا بیندازد و همان‌طور که کتابی قدیمی و نایاب را مطالعه می‌کند از گرمای شومینه و منظره برفی اسکاتلند لذت ببرد. این چشم‌انداز می‌تواند حتی افراد بی‌علاقه به مطالعه را فریب دهد، اما صبر کنید. بایتل حقیقت‌هایی را برای گفتن دارد که حتی نمی‌توانید آن‌ها را حدس بزنید.

اولین واقعیت شوکه‌کننده مشتری‌ها هستند. بعضی از آن‌ها برای قیمت کمتر چانه می‌زنند، عده‌ای همیشه درباره نویسنده سؤال‌های شخصی می‌پرسند، گروهی می‌خواهند بدانند چرا این مکان سرویس بهداشتی ندارد، هر از گاهی چند نفر پیدا می‌شوند که از کتابفروش می‌پرسند همسرشان چه ساعتی آنجا را ترک کرده و بعضی‌ها هم فراموش می‌کنند باقی مانده ساندویچشان را از قفسه کتاب بردارند.

حالا به همه این مشکلات کارمندهای پاره‌وقت و عجیب‌وغریب را هم اضافه کنید. چه اتفاقی می‌افتد اگر کارمند شما فراموش کند سفارش‌ها را در زمان تعیین شده تحویل دهد، یا از آن بدتر با برچسب‌های اشتباه روی قفسه بچسباند؟ شاید راهی برای همه این چالش‌ها داشته باشید، اما مطمئنید که با روشن نکردن سیستم گرمایشی در فصل زمستان می‌توانید کنار بیایید؟ از این‌ها گذشته، با سایت‌های فروش آنلاین کتاب چه می‌کنید؟

کتاب خاطرات یک کتابفروش اثری طنزآمیز است که قطعاً ارزش زمانی که برای مطالعه آن صرف می‌کنید را دارد. ماجرای زندگی این کتابفروش در ویگتون، شهری کوچک در اسکاتلند می‌گذرد. تنها ماجرای ویگتون معمولاً در کتاب‌های جدیدی است که بایتل اگر بین سؤال‌های عجیب مشتریان فرصتی پیدا کند آن‌ها را ورق می‌زند، اما این موضوع نباید شما را ناامید کند. نگاه تیزبین نویسنده و مهارتش در بیان محترمانه انواع کنایه‌ها، خیلی زود شرایط را تغییر می‌دهد و شهر را زیر و رو می‌کند...

نکوداشت‌های کتاب خاطرات یک کتابفروش:

- یکی از بهترین خاطراتی که از کتاب‌فروش ها خواندم! (نیویورک‌تایمز)
- داستانی سرگرم‌کننده و درعین‌حال آموزنده! اگر قصد دارید کتاب‌فروش شوید اول این کتاب را بخوانید! (دیلی‌میل)

کتاب خاطرات یک کتابفروش مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این اتوبیوگرافی جذاب به تمام علاقه‌مندان به کتاب، طرفداران داستان‌های واقعی و همین‌طور افرادی که تصمیم دارند کتاب‌فروشی را به‌عنوان شغل خود انتخاب کنند پیشنهاد می‌شود.

درباره شان بایتل بیشتر بدانیم:

شان بایتل (Shaun Bythell) صاحب بزرگترین کتاب‌فروشی دست دوم در اسکاتلند و همچنین یکی از برگزارکنندگان جشنواره کتاب ویگتون است. او کتاب های خاطرات یک کتابفروش و اعترافات یک کتابفروش را درباره حرفه خود نوشته که هر دو توجه خوانندگان بسیاری را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده‌اند.

در بخشی از کتاب خاطرات یک کتابفروش می‌خوانیم:

بیش‌ترِ معامله‌های کتاب این‌طور شروع می‌شوند که غریبه‌ای تماس می‌گیرد و توضیح می‌دهد که فردی از نزدیکانش اخیراً درگذشته است و او هم وظیفه دارد تکلیف کتاب‌هایش را معلوم کند. قابل‌درک است که اغلب هنوز اندوهگین‌اند، اما تقریباً غیرممکن است که ما درگیرِ اندوهشان نشویم، حتی اگر شده کمی.

با مرور کتاب‌های شخصِ متوفی، می‌توان به شناختی از خود شخص، علایقش و تا حدودی هم شخصیتش رسید. حالا حتی وقتی به دیدار دوستانم هم می‌روم، هرجا که قفسه‌های کتاب را ببینم، به سمتشان کشیده می‌شوم؛ به‌ویژه به سمت هر کتابی که با بقیه‌ی کتاب‌های قفسه همخوانی نداشته باشد، چراکه ممکن است همان کتاب چیزی در مورد دوستانم فاش کند که نمی‌دانم.

قفسه‌ی کتابِ خودم هم همین است؛ میان داستان‌های معاصر و کتاب‌های مربوط به هنر و تاریخ اسکاتلند که طبقه‌ها را پر کرده‌اند، می‌توان جلدی از کتاب‌های اصطلاحات عامیانه‌ی یدیش و قاشق‌های مجموعه‌ای رایش سوم را دید؛ اولی را از آنا و دومی را از دوستم، مایک، هدیه گرفته‌ام.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات یک کتابفروش
نویسنده
مترجمنازنین فیروزی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-622-2540-21-0
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاطرات یک کتابفروش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات یک کتابفروش

برای دریافت کتاب خاطرات یک کتابفروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.