معرفی و دانلود کتاب خال هدف: قدرت تمرکز

عکس جلد کتاب خال هدف: قدرت تمرکز
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خال هدف: قدرت تمرکز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خال هدف: قدرت تمرکز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خال هدف: قدرت تمرکز

کتاب خال هدف: قدرت تمرکز به قلم برایان تریسی یکی از برجسته‌ترین نویسندگان در عرصه‌ی موفقیت، سعی بر این دارد تا به شما نشان دهد که چطور می‌توان با مدیریت ذهن به اهداف و رویاهای بزرگ زندگی خود دست یافت.

ما در استثنایى‌ترین زمان تاریخ بشریت زندگى مى‌کنیم. به رغم نوسانات اقتصادى کوتاه‌ مدت، هرگز سابقه نداشته که افراد بسیار زیادی به اهدافشان برسند.

حقیقت این است که شما توانمندی‌هاى نهفته‌ی زیادی دارید که اگر یک صد بار هم متولد شوید، نمى‌توانید به همه آن‌ها دست یابید. اگر شما از مهارت‌ها و استعدادهای درونی خود استفاده نمایید، توانمندی‌هاى بالقوه بیشترى پیدا مى‌کنید. به مفهومی بهتر، هر چه بیشتر بیاموزید، توان یادگیری بیشترى پیدا مى‌کنید.

به بیان برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب خال هدف: قدرت تمرکز (Bull's-eye: the power of focus) دلیلى وجود ندارد که نتوانید دو برابر آنچه امروز درآمد داشته‌اید را فردا به دست نیاورید. افراد بسیار زیادی در اطرافتان زندگی می‌کنند که با وجود نداشتن استعدادی بیشتر نسبت به شما درآمدی بالا دارند، پس شما نیز مانند خیلی از افراد دیگر می‌توانید به این مهم دست یابید. تنها کافیست راهکارش را یاد بگیرید.

شما همین حالا مى‌توانید به بیش از آنچه تاکنون دست یافته‌اید برسید. براى این کار باید به سه مهارت ذهنى در زندگیتان تجهیز شوید: روشنى، کانون توجه و تمرکز.

باید دقیقا بدانید که کى هستید و چه مى‌خواهید. باید به مهم‌ترین هدف‌ها و فعالیت‌هاى مورد نظرتان توجه کنید و سرانجام با تمام وجود متمرکز عمل کنید تا به هدف‌هایتان برسید. اینها سه اصلى هستند که همه اشخاص موفق در سرتاسر تاریخ به آن توجه کرده‌اند تا بتوانند به اهداف خود تحقق ببخشند.

خوشبختانه هر یک از این مهارت‌ها با شکیبایى و تکرار آموختنى هستند. درست همانطور که مى‌توانید با تلاش و تمرکز عضلات بدن خود را پرورش دهید، مى‌توانید عضلات ذهنى خود را با تکرار مستمر رشد و پرورش دهید.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی، سخنران، استاد و مشاوری با تجربه محسوب می‌شود، که در شرکت بین‌المللی خود عرضه کننده‌ی خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌ی اعتماد به نفس، مدیریت، روانشناسی موفقیت و... است. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب پرفروش قورباغه‌ات را بخور اشاره کرد که شهرتی جهانی دارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب خال هدف: قدرت تمرکز:

- واقعیت این است که تا هدف را نبینید، نمى‌توانید به هدف بزنید.
- هر کودک با مأموریتى خاص خود قدم به این دنیا مى‌گذارد.
- همه ‌چیز قبل از اینکه ساده شود دشوار است.
- تنها زمانى در حقیقت موفق و شاد و خوشبخت مى‌شوید که در کارى به حد عالى برسید.
- توانایى و تمایل شما به مداومت در برابر همه ناملایمات و مشکلات مهمترین تضمین‌ کننده موفقیت نهایى شماست.

در بخشی از کتاب خال هدف: قدرت تمرکز می‌خوانیم:

انسان ذاتاً مى‌خواهد در زندگى خود قصد و هدفى معنى‌دار داشته باشد. همانطور که مارک تواین مى‌نویسد: «مهم‌ترین دو روز شما در زندگى یکى روز تولد شما و دیگرى روزى است که به قصد و هدف خود پى مى‌برید.»

شما از آن جهت به این کره خاکى قدم گذاشته‌اید که با زندگى خود کارى شگفت‌انگیز صورت دهید. آن چه کارى است؟ وین دایر مى‌نویسد: «هر کودک با سفارشات رمز و رازدار به این دنیا مى‌آید.» شما چه سفارشى دارید؟

هرکسى نقش خاصى براى بازى کردن دارد، دلیلى براى زندگى کردن دارد. هر انسان به گونه‌اى طراحى شده که مناسب کارى باشد، به جایى برود. براى کسى کارى بکند.

آبراهام مزلو، روانشناس سرشناس مى‌گوید: «انسان دو گونه نیاز دارد: نیازهاى کمبودى و نیازهاى وجودى.»

نیازهاى کمبودى شامل ترس، تردید، نگرانى و تعارضها و اختلافات فیصله نیافته مى‌شود که انسان را به عقب مى‌برد. او مى‌گوید 98 درصد جمعیت به توانمندیهاى بالقوه خود تحقق نمى‌بخشند زیرا با یک یا چند مورد از این موانع ذهنى روبه‌رو هستند.

نیازهاى وجودى کیفیات اشخاصى است که به خود شکوفایى مى‌رسند کسانى که درباره خود احساسى عالى دارند و با خود عهد بسته‌اند که تا حدى که مى‌توانند به انسان بهترى تبدیل شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: زدن به هدف
فصل یک: قدرت صراحت
فصل دو: قدرت توجه
فصل سه: قدرت قصد و هدف
فصل چهار: قدرت تمرکز
فصل پنج: قدرت عالى بودن
فصل شش: قدرت اشخاص
فصل هفت: قدرت مداومت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خال هدف: قدرت تمرکز
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-118-201-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خال هدف: قدرت تمرکز

Bahman Beiranvand
۱۴۰۰/۳/۱۶
کتاب مختصر و مفیدی دیگری از یکی از بزرگان. کتاب زبان اصلی را هم در کنارش خوندم. ترجمه هم خیلی خوب بود. اگر می‌خواهید سریع انبوهی مطالب ارزشمند را دریابید، آدرسش این کتاب است.
زکریا احمدی
۱۳۹۹/۹/۲۵
میشه گفت بینظیره!!!! با شروع عالیش ترغیبت میکنه به سمت هدفت... شیوه بیان عالیییییییییی😍😍😍
nasrin _s
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
یه یوال داشتم. من هنوز این کتابو نخریدم
تو این کتاب تکنیک تمرکز وجود داره یا نه؟
maryam tavana
۱۴۰۰/۲/۳
کتاب خوبیه مخصوصا این روزها ک رسانه‌های اجتماعی خیلی قدرت تمرکز مارو کم کرده
arman alimolaie
۱۴۰۰/۵/۲۲
زیاد تاثیر گذار نیست
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب خال هدف: قدرت تمرکز

برای دریافت کتاب خال هدف: قدرت تمرکز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.