معرفی و دانلود کتاب خانه‌ای برای تعطیلات

عکس جلد کتاب خانه‌ای برای تعطیلات
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ای برای تعطیلات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه‌ای برای تعطیلات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه‌ای برای تعطیلات

کتاب خانه‌ای برای تعطیلات نوشته‌ی ربکا فیلت داستانی عاشقانه، مرموز و بسیار جذاب است که شما را برای ساعاتی از دنیای واقعی جدا می‌کند.

رمان خانه‌ای برای تعطیلات (The House Swap) از پرفروش‌ترین‌های سال 2018، روایت‌گر زندگی زوجی‌ به نام‌های کارولین و فرانسیس است که پیشنهادی برای تعویض یک هفته‌ای آپارتمان‌شان با خانه‌ای اعیانی در حومه لندن حومه دریافت می‌کنند؛ برای دور شدن از خانه، پسرشان و فشارهایی که رابطه آن‌ها را به مرز بحران کشانده است، آن را قبول می‌کنند.

همانطور که زن و شوهر در تلاش برای حل و فصل مشکلات قدیمی که در رابطه‌شان نفوذ کرده است، هستند، کارولین به آرامی شروع به کشف برخی از نشانه‌های زندگی خودش در این خانه جدید می‌کند. به نظر می‌رسد فردی که خانه را با آن‌ها مبادله کرده، کسی است که کارولین را می‌شناسد، کسی که اسراری را می‌داند که کارولین ناامیدانه سعی در به فراموشی سپردن آن‌ها دارد.

واشنگتن پست (The Washington Post) درباره‌ی این کتاب اثر ربکا فیلت (Rebecca Fleet) می‌گوید: «یک ملودرام جنایی خانوادگی دلپذیر.» همچنین بوک لیست (Booklist) این کتاب را اینگونه معرفی کرده: «خانه‌ای برای تعطیلات خوانندگان را برای کشف عاقبت پیچ و خم‌های داستانی‌اش صفحه به صفحه به دنبال خود می‌کشاند.»

در بخشی از کتاب خانه‌ای برای تعطیلات می‌خوانیم:

هر سه‌شنبه، حال و هوای اداره آرام است؛ تعطیلات آخر هفته تازه تمام شده و تا نوبه بعدی چندین روز مانده. آدم‌ها پشت سر هم قهوه می‌نوشند، روی لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌ها خیمه می‌زنند و با بی‌علاقگی با هم حرف می‌زنند. استفان از اتاق مدیریت مزه می‌پراند و گاهی هم سئوالکی، تا به این فضای مرده روحی بدمد، اما فایده‌ای ندارد. اگر ادارات زبان داشتند، اداره ما می‌گفت که دوست ندارد سه‌شنبه‌ها اینجا باشد.

برای من قضیه فرق می‌کند. به جای اینکه از آخر هفته‌ام در خانه لذت ببرم، باید تحمل‌شان کنم. چرخه‌ای رنج افزا از امید، سرخوردگی، ناامیدی و یأس. بازگشت به کار کیفورم می‌کند. گرچه سعی می‌کنم خوددار باشم، ولی بودن در اینجا مرا لبریز از انرژی می‌کند. مثل اینست که مست باشم با این تفاوت که چیزی جلوی چشمم پیچ و تاب نمی‌خورد. از این‌ها گذشته، دنیای دور و برم به طرز شگفت‌آوری واضح و درخشان است. هر بار نمی‌توانم بیش از چند دقیقه بر کارم تمرکز کنم، با این حال سریع‌تر و مفیدتر از چند سال گذشته از پس‌شان برمی‌آیم. مدام حواسم پرت می‌شود، و می‌دانم هرچه زودتر کارهایم را تمام کنم زمان بیشتری برای فکر کردن به کارل دارم.

علامت پیام‌رسان در پائین صفحه نمایشم چشمک می‌زند. صفحه را باز می‌کنم و دور و برم را می‌پایم تا مطمئن شوم کسی نگاه نمی‌کند. چه روز کسالت باری، اه، فقط بیست دقیقه مانده تا...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه‌ای برای تعطیلات
نویسنده
مترجمطاهره زمانی بهابادی
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات210
زبانفارسی
شابک978-964-374-854-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه‌ای برای تعطیلات

Faezeh Tvgh
۱۳۹۸/۹/۳
داستان بدی نیست... اما ترجمه خوبی نداره و غلط املایی زیاد داره و گاها پارت‌های کتاب که تغییر میکنه و راوی داستان متفاوت میشه آدم گیج میشه چون بخشهای کتاب از هم جدا نشدن متاسفانه... من زیاد راضی نبودم
Zoha Nve
۱۳۹۹/۶/۲۸
امتیاز دادن به این کتاب سخت هست. چون خود داستان رو دوست داشتم اما ترجمه و غلط‌های املایی و ویرایشی خیلیییییی فاحشی داشت. بعضی جملات قشنگی داشت که خیلی دوست داشتم. به نظرم فیلمش هم میتونه جالب باشه.
م ک
۱۳۹۸/۸/۲۹
به قول دوستمان قهرمان داستان واقعا تنفر برانگیز بود. یک زن خیانتکار و هوسباز. اینجور داستانها در جامعه‌ی ما زیاد جالب نیستن حداقل برای من قابل درک نیست.
maryam nazemi
۱۳۹۸/۲/۱۹
تو آخرای داستان تعلیق واقعا سکته‌ام داد
ایکاش این سبک از زندگی‌ها هیچ وقت سمت ما نیاد
ایکاش یاد بگیریم به آسانی تو چارچوب خونواده مرهم همدیگه باشیم
یاسمین زارع دزفولی
۱۳۹۹/۴/۲۳
سلام. خدا کنه جامعه ما هیچوقت اینجوری نشه و گناه و هوس از ما دور باشه. ترجمه هم نامناسب بود متن ترجمه انگار کتاب تاریخی بود.
راضیه ..
۱۳۹۸/۲/۲۱
موضوع‌ش‌جدیدنبوداماجنبه‌ی ارایه‌ش برام جدیدوجالب بود، اززبان چندنفرداستان پیش میره واواسطش واقعاهیجان‌انگیزمیشه
Maryam Goudarzi
۱۳۹۹/۱/۶
نحوه روایت داستان و درگیری با اون رو دوست داشتم گرچه با موضوع سخت می‌تونستم ارتباط برقرارکنم
M. Tha
۱۳۹۸/۳/۵
داستان به شدت کلیشه ای.
با نخوندنش چیزی از دست نمیدی اما با خوندنش زمان ارزشمندتونو اتلاف میکنین.
Farzaneh Moghaddasi
۱۳۹۸/۲/۲۴
داستان خیلی منطقی پیش میرفت، دقیقا شروع و روند یک خیانت، در قالب داستانی پلیسی، کمی متفاوت به نظر می‌رسید.
فاطمه فرامرزی
۱۳۹۸/۲/۲۹
داستان عجیبی بود یه موضوع معمولی خیانت که خارق العاده نوشته شده
آوا غلامی
۱۳۹۸/۲/۱۹
چقدر قهرمان قصه تنفر برانگیز بود
ماندانا ناظمی
۱۴۰۰/۱۱/۴
برای من کتاب جذابی نبود حاشیه‌ها آدمو از اصل داستان دور می‌کرد
کاوه عزیزی
۱۳۹۸/۲/۱۲
یک داستان پرهیجان درباره خاطره‌هایی که دوباره یادآوری میشن و این بار اصلا خوشایند نیستند.
مبینا اسماعیلی
۱۳۹۸/۸/۱۹
رمان گیرایی.. ارزش خوندن داره
انا عدالت
۱۳۹۸/۲/۱۷
عالى بود این کتاب
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب خانه‌ای برای تعطیلات

برای دریافت کتاب خانه‌ای برای تعطیلات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.