معرفی و دانلود کتاب خانه در آتش: داستانی درباره‌ از دست دادن، عشق و رهبری خدمتگزار

عکس جلد کتاب خانه در آتش: داستانی درباره‌ از دست دادن، عشق و رهبری خدمتگزار
قیمت:
۱۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه در آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه در آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه در آتش: داستانی درباره‌ از دست دادن، عشق و رهبری خدمتگزار

کتاب خانه در آتش درباره‌ی زن جوانی به نام سوفی است که در مسیر زندگی خود با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شود و سعی می‌کند از پس آن‌ها برآید. کن جنینگز و مایک مک. کورمیک کوشیده‌اند داستان جذاب و مهیجی را روایت کنند که خواننده در طول مسیر با شخصیت اصلی همراهی کند و از تجربیات او درس بگیرد. این کتاب موفق به دریافت جایزه‌ی نسل بعدی ایندی (Next Generation Indie) در سال 2020 شده است.

درباره‌ی کتاب خانه در آتش

کتاب خانه در آتش (House on Firership)، رمانی جذاب و تکان‌دهنده است که به پیچیدگی‌های احساسی انسان‌ها و قدرت تحول‌آفرینِ رهبری خدمتگزار می‌پردازد و مفاهیم ازدست‌دادن، عشق و رهبری را بررسی می‌کند. سبک نوشتاری، داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی کتاب به‌گونه‌ای است که خوانندگان را با خود همراه می‌کند و باعث هم‌ذات‌پنداری آن‌ها با داستان می‌شود.

شخصیت اصلی این کتاب زن جوانی است که از زندگی ناامید شده است، اما به‌تدریج و در طول داستان یاد می‌گیرد احساسات خود را مدیریت کند. سوفی، شخصیت اصلی کتاب، در مسیر خود فقدان‌های زیادی را تجربه می‌کند. هریک از این فقدان‌ها می‌تواند فرصت و تهدیدهای زیادی را به همراه داشته باشد و او باید بین این دو گزینه انتخاب کند. او همچنین در طول مسیر اشکال مختلف عشق را تجربه می‌کند و باعث می‌شود مخاطب با او احساس همدلی داشته باشد.

کن جنینگز (Ken Jennings) و مایک مک. کورمیک (Michael J. Mccormick) در کتاب خانه در آتش سعی دارند روح یک مدیر و قدرت خدمت و فداکاری او را به تصویر بکشند. نویسندگان کتاب نامبرده در پی آن هستند تا معنای متعارف کلمات قدرت و اقتدار را به چالش بکشند و از آن دسته سبک‌های رهبری که نیازهای دیگران را در اولویت قرار می‌دهند، حمایت کنند. به عبارت روشن، تمرکز رهبری خدمتگزار، کمک به دیگران و ساختن یک دنیای بهتر برای آن‌ها است.

پیام اصلی کتاب خانه در آتش امیدبخش است: باید علی‌رغمِ مشکلات، چالش‌ها و ازدست‌دادن‌ها، امیدوار باقی ماند. این کتاب همچنین نشان می‌دهد عشق و رهبری خدمتگزار می‌توانند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند. کتاب خانه در آتش برای هر انسانی که به دنبال معنا و هدف در زندگی است، مفید، ارزشمند و کاربردی است.

کتاب خانه در آتش را انتشارات شادن پژواک با ترجمه‌ی رحمت ربیع‌پور منتشر ساخته است.

کتاب خانه در آتش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب خانه در آتش را به رهبران حرفه‌ای و کسانی که می‌خواهند هدف والایی در زندگی داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب خانه در آتش: داستانی درباره‌ از دست دادن، عشق و رهبری خدمتگزار می‌خوانیم

بلند شدم، همان‌طور که به حمام می‌رفتم، آب‌دهان سگ را از روی صورتم پاک کردم، صورتم را سفت و سخت پاک کردم. یک فنجان چای سبز آماده کردم، با این امید که کافئین شروع خوبی را برای روزم رقم بزند. دقیقاٌ سیزده بلوبری را داخل شیربستنی پروتئینی‌ام ریختم. حتماٌ باید یک عدد فرد باشد، زیرا مشکل دارم.
دارسی قبلاٌ رفته بود. او در فرودگاه به‌عنوان مهندس شیمی کار می‌کرد. دختر بااستعدادی بود. از من کوچک‌تر بود اما در دانشگاه یک سال جلوتر از من بود، و بعد از فارغ‌التحصیلی یک شغل رقابتی در شرکت بایر پیدا کرده بود. من به پیتسبرگ آمدم و ما هم‌اتاق شدیم. او به من کمک کرد تا اعتمادبه‌نفس خودم را تقویت کنم. مامان هم به من کمک کرد تا وارد کار روزنامه‌نگاری شوم.

دارسی من را به بعضی از دوستان ابر ورزشکار و خارج از منزل خود دعوت کرد که سعی کردند مرا تشویق کنند تا مثل خودشان باشم. آن‌ها مرا به تمرین با شدت بالا برای یک ورزش سه گانه‌ی اسپرینت بردند، اما من هنوز در این باره مطمئن نبودم. دارسی یکی از ورزشی‌ترین و کاریزماتیک‌ترین افراد روی کره‌ی زمین بود. او درون‌گرایی شدید مرا متعادل کرد. برای من، ملاقات با مردم و مخصوصا آن گونه‌های عجیب و غریب یعنی مردان سخت بود.

من جلوی کمدم ایستادم و با خودم کلنجار رفتم که چه بپوشم. من به دنبال حرفه‌ای‌گرایی بودم اما قرار بود به موسسه‌ی خانه‌ی کشیشان دانشکده بروم. همیشه برای اینکه بفهمم چه بپوشم تا مناسب باشد مشکل داشتم. چه کار کنم؟ بعد از چند بار تلاش و تلنبار کردن کلی لباس روی زمین سرانجام به این نتیجه رسیدم که یک بلوز ابریشمی سبز با شلوار جین بپوشم. به آینده‌ام فکر کردم و یک کفش تنیس را سفید که خیلی جذاب نبود، برداشتم تا با لباس‌هایم جور دربیاید.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: در تاریکی
فصل دوم: اولین منبع
فصل سوم: تنها
فصل چهارم: تاثیرگذاری بر جامعه
فصل پنجم: خانه
فصل ششم: در آموزش برای زمامداری
فصل هفتم: آتش‌نشان
فصل هشتم: افغانستان
فصل نهم: ببینید چه چیزی می‌تواند باشد
فصل دهم: راه قدرت، ایجاد سازمان‌های موثر
فصل یازدهم: تله‌ی آتش
فصل دوازدهم: متفاوت خدمت کن
فصل سیزدهم: سرآشپزها
فصل چهاردهم: دوستان
فصل پانزدهم: خالکوبی بر روی قلب
فصل شانزدهم: دختری به مادرش نیاز دارد
فصل هفدهم: همه ما سرپرستیم
فصل هجدهم: تمرین دو دقیقه‌ای
فصل نوزدهم: نزدیک خطر
فصل بیستم: سفرها
فصل بیست‌ویکم: مکلف
فصل بیست‌ودوم: چکش و میخ
فصل بیست‌وسوم: خانه در آتش
ایجاد تفاوت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه در آتش: داستانی درباره‌ از دست دادن، عشق و رهبری خدمتگزار
نویسنده،
مترجمرحمت ربیع پور
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات190
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه در آتش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه در آتش

برای دریافت کتاب خانه در آتش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.