معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبر خدمتگزار

عکس جلد کتاب صوتی رهبر خدمتگزار
قیمت:
۲۶۰۰۰ 13000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبر خدمتگزار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبر خدمتگزار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهبر خدمتگزار

چگونه می‌توان رهبری فوق‌العاده بود؟ کن جنینگز و جان استال ورت در کتاب صوتی رهبر خدمتگزار، نکاتی را به شما یاد می‌دهند که با کمک آن‌ها بتوانید رهبری موفق و در عین حال محبوب باشید. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید برای موفقیت در رهبری باید در قدم اول خدمتگزار خوبی شوید.

درباره کتاب صوتی رهبر خدمتگزار:

برای روبه‌رو شدن با سهمگین‌ترین چالش‌های زندگی باید اشتیاق کافی را در کاری که انجام می‌دهید داشته باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید با غلبه بر موانع و گذر از آن‌ها خودتان و کسانی را که تحت رهبری شما هستند، به هدف والای خود برسانید. درواقع با انجام این کار باعث رشد سازمان خود شده و می‌توانید به بهترین نحو به مردم خدمت کنید.

کتاب رهبر خدمتگزار (The Serving Leader) درمورد همین موضوع است. با شنیدن آن شیوه‌ی صحیح رهبری در زندگی، کسب‌وکار و سازمان خود را یاد می‌گیرید و می‌توانید با سهمگین‌ترین چالش‌های کسب‌وکار خود روبه‌رو شوید. کن جنینگز و جان استال ورت در این کتاب به شما ثابت می‌کنند که بهترین و موفق‌ترین رهبران نه در مقابل، بلکه پشت سر کارکنان خود ایستاده‌اند.

نویسندگان این کتاب عقیده دارند تنها با اولویت دادن به دیگران است که می‌توانید در رتبه اول قرار بگیرید و به نتایج فوق‌العاده برسید. این کتاب با روایت داستانی خیالی اصول رهبری صحیح را به شما می‌آموزد. شخصیت‌های این داستان براساس افراد واقعی گرفته شده‌اند و نتایج ذکر شده براساس چیزهایی است که واقعا اتفاق افتاده‌اند.

اگر دوست دارید به یک رهبر خدمتگزار تبدیل شوید، این کتاب به عنوان یک نسخه‌ی عملی تاثیرگذار برای شما عمل می‌کند و شما را به یک سفر درونی می‌برد که درنهایت به رشد فردی می‌رسید. برای اینکه سازمان‌تان را بزرگ کنید و کاری کنید که افراد آن به بهترین نحو وظایف خود را انجام بدهند، در قدم اول باید خود و شیوه‌ی رهبری‌تان را تغییر دهید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رهبر خدمتگزار:

- وقتی در کلینیک کلیولند به دنبال راهی برای آموزش رهبری بودم، کتاب «رهبر خدمتگزار» را انتخاب کردم. این کار تحولی را آغاز کرد که تا امروز ادامه دارد. (Joe Patrnchak)

- این کتاب ما را به چالش می‌کشد تا هدف و اصول خود را بررسی کنیم و شجاعانه به درون خود بنگریم. جهان بسیار به یک رهبر خدمتگزار نیاز دارد. (شریل باشلدر - تاجر موفق آمریکایی)

- رهبر خدمتگزار نقشه راه جدیدی را برای رهبرانی که به دنبال دستیابی به نتایج برجسته هستند ارائه می‌دهد. این اصول برای هر سازمانی قابل اجرا است و می‌تواند نحوه ارتباط مردم با یکدیگر را برای خدمت به یک هدف بزرگتر بهتر کند. (Richard Lovering)

- این کتاب شما را به چالش می‌کشد تا در نحوه خدمت به خانواده، تیم و جامعه خود تجدید نظر کنید. (Roseann Kobialka)

- من خیلی خوشحالم که اصول کتاب رهبر خدمتگزار را با تیم‌ها و شرکای اجرایی خود به اشتراک می‌گذارم. (Craig Stambaugh)

کتاب صوتی رهبر خدمتگزار مناسب چه کسانی است؟

تمام رهبرانی که به دنبال رشد و توسعه فردی خود هستند، می‌توانند از راهکارهای ارائه شده در این کتاب بهره‌مند شوند.

نویسندگان کتاب صوتی رهبر خدمتگزار را بیشتر بشناسیم:

کن جنینگز (Ken Jennings) یکی از مربیان موفق حوزه رهبری و از شرکای ارشدِ وِنچور وُرکز (VentureWorks) است. او همچنین عضو هیئت علمیِ دانشکدهٔ رهبری در دانشگاهِ بِتِل (Bethel University School of Leadership) محسوب می‌شود. جنینگز قبل از این جزو شرکای شرکت اَکسِنچو و یکی از مشاوران سرمایه‌گذاری بود.

کتاب دیگر این نویسنده و مشاور برجسته «تغییر نظام سلامت: خلق شرکتی همواره پیروز در عرصهٔ سلامت» است که در حوزه شیوه‌های رهبری و اجرای راهبردها صحبت می‌کند. وی همچنین در طرح‌های ابتکاری زیادی شرکت کرده که هدف اصلی فعالیت آن‌ها تسریع امور رهبری خدمتگزار بوده است.

جان استال ورت (John Stahl-Wert) رئیس بنیادِ رهبریِ پیتزبورگ است که حدود 25 سال است که فعالیت‌های تعاونی انجام می‌دهند. وی در حال حاضر عضو هیئت علمیِ کالجِ ژنو (Geneva College) در رشتهٔ رهبریِ سازمانی است که رشته‌های رهبری کسب‌وکار و منابع انسانی در آن آموزش داده می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی رهبر خدمتگزار می‌شنویم:

امروز صبح پدر و مادرم به بیمارستان رفتند تا جواب آزمایشای دیروزو بگیرن. پدرم با خودش کنار اومده بود که انتظار نداشته باشه اخبار پزشکی امیدوارکننده‌ای بشنوه تا در مدتی که براش باقی مونده بود، امیدی غیرواقعی پیدا کنه. با این حال پزشک‌ها با توجه به یکی از آزمایش‌های سیتی اسکن متوجه شده بودن که پدرم به علت رشد بیش از حد تومور دچار انسداد روده‌ای شده. حداقل حالا می‌دونستیم که چرا پدرم دیگه اشتها نداره. دکترا می‌خواستن شیمی‌درمانی رو شروع کنن. فکر کنم که بایستی برنامه‌ام رو عقب بندازم. پدرم خیلی می‌خواد که من پروژه رو ادامه بدم و منم خیلی میخوام کنار پدرم باشم. سرم پر شده از حقایق، اصول و نمودارها. اما قلبم چیز دیگه‌ای میخواد. نمی‌دونم قلبم چی می‌خواد. دستورالعمل؟ حضور در کار؟ اگه تا الان چیزی یاد گرفته باشم متوجه شدم که مدل رهبر خدمتگزار رو نمیشه صرفا با شناخت اصول و نمودارها درک کرد. فکر کنم رابطم با پدرم کلید حل این معماست. اگر چه همچنان بین ما فاصله‌ی زیادی وجود داره. علت گنگ بودن قضیه برام اینه که پدرم به من میگه که مدل رهبر خدمتگزار نوعی جدید از رابطه‌ست. خب مایلم تا این نوع جدید از رابطه بین ما شکل بگیره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
بخش یک: پیش به سوی مسیر تندرو
18 دقیقه
بخش دو: تکلیفی جدید
28 دقیقه
بخش سه: اقدام؛ هرم واژگون
26 دقیقه
بخش چهار: اقدام؛ میله را بالا ببر
28 دقیقه
بخش پنج: اقدام؛ راه را باز کن
20 دقیقه
بخش شش: اقدام تعمیر جاده‌ای فرسوده
24 دقیقه
بخش هفت: اقدام؛ از نقاط قوت استفاده کن
27 دقیقه
بخش هشت: اقدام؛ به سوی هدفی والا حرکت کن
3 دقیقه
بخش نه: رهبر خدمتگزار
9 دقیقه
بخش ده: رهبر خدمتگزار، پارادوکسی فی نفسه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهبر خدمتگزار
نویسنده،
مترجمنوید اصلانی
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۲۶۰۰۰ 13000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهبر خدمتگزار

faeze sabbagh
۱۴۰۱/۴/۱۹
شنیدن این کتاب را توصیه میکنم
از دو جهت شخصی و اجتماعی میتونید در نظر داشته باشید که مفید هست. خدمتگزار و خدمتگزار بودن چیزی هست که هم برای خود و هم برای اجتماع ضروری هست
مجتبی عسگری
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
کتاب اکثرا داستان شخصی نویسنده هست و داحلش یهو‌ی نکته مهم میگه... در کل بد نیست‌ی ۵ نکته مهم داره که اونارم وسط داستانش میگه خیلی طولش داده
حسین حیدری
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
کتاب عالی و صدای گوینه یک نفر نیست که خسته بشید و چند نفر هستند و این کیفیت کار را بالا اورده
حمید طالبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
نه خوبه نه بد، معمولیه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهبر خدمتگزار

برای دریافت کتاب صوتی رهبر خدمتگزار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.