معرفی و دانلود کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

عکس جلد کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد
قیمت:
17500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

سازمان‌ها چگونه می‌توانند تمام توانایی کارمندان خود را به‌ کار بگیرند؟ این سوال دهه‌هاست که ذهن مدیران را مشغول کرده. کن جنینگز و هدر هاید در کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد، به رهبران کمک می‌کنند تا از این چالش سربلند بیرون بیایند. این کتاب توضیح می‌دهد که تنها راه موفقیت در چنین مسیری، یکسان‌سازی اهداف سازمان با اهداف کارمندانش است که در نهایت منجر به تحقق آرزوهای هر دو طرف می‌شود.

درباره‌ی کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

قدرتمندترین سازمان‌ها، نمونه‌هایی هستند که موفقیت متقابل را محور اصلی کار خود قرار داده‌اند. این رویکردی است که کن جنینگز (Ken Jennings) و هدر هاید (Heather Hyde)، نویسندگان کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد (Connecting Purpose and Performance) در اثر خود معرفی می‌کنند. آن‌ها به مدیران سازمان‌ها توصیه می‌کنند که برای کسب موفقیت‌های بیشتر، اهداف خود و کارمندان را در یک راستا قرار دهند. این روش باعث تقویت تعهد کاری می‌شود و افراد را ترغیب می‌کند تا تمام توانایی‌های خود را به‌ کار بگیرند. زیرا موفقیت سازمانی تنها زمانی به‌ ثمر می‌نشیند که عملکرد تمامی افراد حول محور اهداف مشترک بچرخد. در چنین شرایطی، وظیفه‌ی مدیر، رهبری گروه در راستای تحقق دستاوردهای تعیین‌شده است.

شایان ذکر است که لازمه‌ی دستیابی به چنین جایگاهی، مشارکت دادن کارمندان در تمامی فعالیت‌هاست. این شیوه باعث افزایش بازدهی افراد می‌شود و نتیجه‌ی درخشانی برای هر دو طرف به‌ همراه دارد. فرایندی که کتاب هدف والا توصیه می‌کند از 5 مرحله تشکیل شده. این تمرین‌ها برای تقویت هماهنگ‌سازی افراد و سازمان‌ها مفید هستند و رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

کن جنینگز و هدر هاید، توصیه‌های خود در راستای شیوه‌های مدیریت کارآمد را با استفاده از روایتی سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده مطرح می‌کنند. این روایت درباره‌ی مردی است که ریاست یک شرکت محصولات پزشکی را به‌ عهده گرفته و با دریافت یک هشدار، تصمیم می‌گیرد تحولاتی اساسی در زندگی و محیط کار خود ایجاد کند. او با یادگیری شماری از ترفندهای استراتژیک، شیوه‌ی رهبری شرکت را تغییر می‌دهد و در نهایت عملکرد بهتری از سوی کارمندان دریافت می‌کند.

نویسندگان با نگارش کتاب حاضر و اشتراک‌گذاری تجربیات خود، به سازمان‌های متعددی کمک کرده‌اند تا دستاورد والای خود را پیدا کرده و میان هدف و عملکرد، تعادل ایجاد کنند. همسویی اهداف باعث می‌شود تا کارمندان کامیابی شرکت را با موفقیت‌های فردی خود در یک راستا ببینند و از تمامی پتانسیل‌هایشان استفاده کنند. کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد با ترجمه‌ی طاهره مهرانی و به‌ همت نشر شادن پژواک منتشر شده و آماده است تا راهنمای مدیران باشد.

نکوداشت‌های کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

  • هیچ هدفی والاتر از خدمت‌گزاری نیست و کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد همین کار را برای همه‌ی ما انجام می‌دهد. مطالعه‌ی این کتاب را به تمامی سازمان‌ها توصیه می‌کنم. (کیز ری‌استما، استاد دانشکده‌ی مدیریت بازرگانی، دانشگاه بین‌المللی هوانوردی Embry-Riddle)

  • کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد، پیوند میان زندگی و دستیابی به اهداف ارزشمند را نشان می‌دهد. رویکرد نویسندگان این اثر می‌تواند ضعف رهبران و سازمان‌ها را شناسایی کرده و بهبود ببخشد. (بیل براون، کشیش و رهبر اقامتگاه سنت جوزف)

  • من به اصولی که کتاب اهداف والا مطرح می‌کند به‌شدت ایمان دارم. این اصول هم‌اکنون در سازمان ما رعایت می‌شود. (جنت توبیان، رهبر توسعه‌ی برند جهانیِ Eli Lilly and Company)

  • کتاب هدف والا همان چیزی است که رهبران امروز به آن احتیاج دارند. نویسندگان کتاب ما را راهنمایی می‌کنند تا هم کارهای خوب را به سرانجام برسانیم و هم کارهای عالی را. (جینجر گراهام، سخنران و مدرس دانشگاه هاروارد)

کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب پیش‌رو به تمامی افرادی که در سمت‌های مدیریتی مشغول به‌ کارند و رهبری افراد و گروه‌ها را به عهده دارند، توصیه می‌شود.

با کن جنینگز و هدر هاید بیشتر آشنا شویم

کن جنینگز، نویسنده‌ای آمریکایی است که در زمینه‌ی مدیریت و رهبری استراتژیک به سازمان‌ها مشاوره می‌دهد. او همچنین تجربیات ارزنده‌ای در زمینه‌ی علوم زیستی، خدمات بهداشتی، خدمات مالی و شرکت‌های هوانوردی دارد. در نیروی هوایی ایالات متحده‌ی آمریکا خدمت کرده و فارغ‌التحصیل رشته‌ی مدیریت از مؤسسه‌ی فناوری نیروی هوایی است. کن جنینگز، مؤسس شرکت ThirdRiver هم هست که در زمینه‌ی استراتژی‌های کاربردی و روش‌های مدیریت کارآمد، به سازمان‌ها مشاوره می‌دهد. کتاب «رهبر خدمتگزار» یکی از بهترین آثار این نویسنده است که به فارسی هم ترجمه شده‌.

هدر هاید، یکی دیگر از بنیان‌گذاران شرکت ThirdRiver است. او از تجربیات خود جهت مشاوره در زمینه‌ی بهبود عملکرد نیروی انسانی استفاده می‌کند.

در بخشی از کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد می‌خوانیم

«آلکس» به مقاله اشاره کرد و گفت: «خوبه، به نظر پیشرفت‌هایی داشتید.»

«ما این کار رو با کمک هم انجام دادیم. این مقاله رو باهم به پایان رسوندیم.» او پرینت دیگری از مقاله را بیرون آورد و جمله‌ی آخر را به «آلکس» نشان داد: «سازمانی که در اون فرد با فرد و گروه با گروه برای رسیدن به هدفی والا باهم هماهنگ می‌شن، قدرتمندترین نیرو برای خیر و نیکی در جهانه.»

«بهت اطمینان دارم. اما چگونه توی یک هدف والا و مشترک سهیم شدی؟»

«ما با پرسش از افراد کار رو شروع کردیم، منظورم دقیقاً تمام افرادیه که اینجا کار می‌کنن، اینکه هدف والای دانشکده رو چی می‌دونن. تابلوی اعلانی رو در ورودی دانشکده قرار دادیم که از همه دعوت می‌کرد نظرشون رو نسبت به هدف والای دانشکده در برگه‌های ضمیمه بنویسن... جریانی آغاز شد. صدها برگه نوشته شد. سپس این حرکت به یک فناوری هوشمند در دانشکده تبدیل شد، گروهی از دانشجوها تابلوی آنلاینی با کارت‌های مجازی ساختن. این تابلوی آنلاین شروع به کار کرد. دانش‌آموخته‌ها، مدیرها، استادهای دانشگاه، دانشجوها و حتی دانشجوهای آینده هم در اون مشارکت کردن.»

«کویین» وارد بحث شد: «این کار فراگیر شد. سهامدارها داشتند چیزی رو تجربه می‌کردن که به هر کسی شانس مشارکت می‌داد.»

«داک» ادامه داد: «ما از اون‌ها پرسیدیم واقعاً آرزو دارید چی بشید؟ این جهان از ما چی می‌خواد؟ به چه چیزی ارج می‌گذاریم؟ چه چیزی برای شرکت‌هایی که سرانجام دانشجوهای ما اونجا مشغول به کار می‌شن، خوبه؟ چگونه هم روی کار درست و هم انجام درست کار تمرکز کنیم؟»

فهرست مطالب کتاب

معرفی کتاب توسط کن بلانچارد
مقدمه
فصل اول - هارد دیسک
فصل دوم - شروعی دوباره
فصل سوم - هدف والا
فصل چهارم - درمان
فصل پنجم - الگوبرداری
فصل ششم - بازخورد
27 دقیقه
فصل هفتم - اهداف مشترک
فصل هشتم - عواقب ناخواسته
فصل نهم - چالش
فصل دهم - پیوستن به شرکت، پیوستن به هدف
فصل یازدهم - رهبری مشترک
فصل دوازدهم - اجتماع
فصل سیزدهم - مربیگری هدف والا
فصل چهاردهم - تحکیم هماهنگی
فصل پانزدهم - شام و مهمان
فصل شانزدهم - پایه‌ریزی موفقیت
فصل هفدهم - هیچ انسانی یک جزیره نیست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد
نویسنده،
مترجمطاهره مهرانی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات149
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
17500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد

برای دریافت کتاب هدف والا: ارتباط میان هدف و عملکرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.