معرفی و دانلود کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید

عکس جلد کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید
قیمت:
۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید

کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید به قلم مایکلین ماندی، راهنمایی موثر و مفید برای آشنایی کودکان با موقعیت‌های متفاوت و جدید در زندگی و کنار آمدن و وفق دادنشان با شرایط فعلی زندگی است.

موضوع کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید چیست؟

کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید (Saying Goodbye-Saying Hello) ششمین جلد از مجموعه‌ی مهارت‌های زندگی است که راهنمایی‌ها و اطلاعاتی که کودکان برای رویارویی با تغییر شرایط در زندگی به آن نیاز دارند، را ارائه می‌دهد. یکی از بزرگترین تغییرات در زندگی هر کودک می‌تواند عوض کردن خانه باشد که همین موضوع ممکن است نگرانی‌ها و مشکلاتی را در پی داشته باشد.

تقریباً برای همه شما پیش آمده است که مجبور شوید محل زندگیتان را تغییر دهید. همه‌ی شما احوالاتی را که آن موقع داشته‌اید، به یاد دارید. زمانی که همراه با کودکان قصد جابه‌جایی دارید، این شما هستید که باید به آن‌ها کمک کنید در میان همه‌ی شلوغی‌ها و کشمکش‌ها و بسیاری دیگر از تغییراتی که پیش رویشان قرار دارد، احساس امنیت کنند و مطمئن باشند به آن‌ها آسیبی نمی‌رسد.

با توجه به سن و سال کودک، بهتر است در اولین فرصت به او بگویید که به زودی اسباب‌کشی خواهید کرد و توضیح دهید که چرا قرار است این کار را بکنید. می‌توانید به فرزندتان کمک کنید تا متوجه شود بعضی چیزها از جمله جایی که زندگی می‌کنید، تغییر خواهد کرد، اما آدم‌هایی که دوستشان دارد و به آن‌ها وابسته است، باز هم جزئی از زندگی‌اش خواهند بود.

کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید مناسب چه کسانی است؟

مایکلین ماندی (Michaelene Mundy) کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید را برای کودکان دبستانی به رشته تحریر درآورده است.

این کتاب به کودک کمک می‌کند همانطور که نگرانی از مکان‌ها و آدم‌های جدید و تلخی خداحافظی کردن را تجربه می‌کند، لذت و هیجان اسباب‌کشی و خانه‌ی تازه را هم احساس کند. همچنین شما به عنوان بزرگتر می‌توانید به فرزندتان کمک کنید با همسایه‌های قبلی خداحافظی کند و با همسایه‌های جدید روابط تازه‌ای را آغاز کند. به مرور زمان به این نکته پی خواهید برد که با یاری رساندن به کودکتان برای رسیدن به سازگاری که در پی آن شادمانی را به دنبال داشته باشد، به خودتان هم در این باره کمک کرده‌اید.

در بخشی از کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید می‌خوانیم:

اسباب‌کشی هیجان‌انگیز است!

پیدا کردن چیزهای خاص در خانه، حیاط و محلۀ جدید را برای خودت به یک ماجراجویی تبدیل کن. احتمالاً مامان و بابا سرگرم باز کردن جعبه‌ها و جابه‌جا کردن اسباب و اثاثیه هستند. می‌توانی در بعضی کارها به آن‌ها کمک کنی و بعد بروی در خانه و حیاط گشتی بزنی. بعد از مدتی، تو و پدر و مادرت می‌توانید کمی با هم قدم بزنید و محله‌تان را ببینید.

اول از همه می‌توانی خانۀ جدیدتان و حیاط آن را ببینی و بعد هم می‌توانی محله و آدم‌هایی را که در آن زندگی می‌کنند،
بشناسی. خیلی زود با مدرسۀ جدیدت آشنا می‌شوی و کلی بچۀ هم سن و سال خودت پیدا می‌کنی.

فهرست مطالب کتاب

چرا مردم خانه‌شان را عوض می‌کنند؟
احساسات جو رو اجور!
خداحافظی
تو چطوری می‌توانی کمک کنی؟
این همه تغییر!
چند تا چیز غیرمنتظره
اسباب‌کشی هیجان‌انگیز است!
کمک بخواه!
این خانه را هم به خانۀ خودت تبدیل کن!
همۀ چیزها را تغییر نده!
با دوستانت در تماس باش!
مدرسۀ تازه
شروع دوستی
خانۀ تو همان جایی است که قلبت آنجاست
سخنی با بزرگترها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید
نویسنده
مترجممریم رزاقی مقدم، سپیده خلیلی
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-964-12-0636-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید

برای دریافت کتاب خدانگهدار خانه قدیمی، سلام خانه جدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.