معرفی و دانلود کتاب کودک مهربان

عکس جلد کتاب کودک مهربان
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کودک مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کودک مهربان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کودک مهربان

کتاب کودک مهربان به قلم مایکلین ماندی، با بیانی زیبا و دلنشین به کودکان می‌آموزد که مهربان باشند، با دیگران رفتار درستی داشته باشند و در نهایت دنیا را به جای زیباتر و بهتری تبدیل کنند.

ممکن است گمان کنید مهربانی و شفقت به طور طبیعی به کودکان ارث می‌رسد و تنها خصیصه‌ای ذاتی است. بچه‌ها هنوز مثل بیشتر بزرگترها به انسان‌هایی بدبین و شکاک تبدیل نشده‌اند و بدون داشتن بار نگرانی و مسئولیت و توقعات مالی که بزرگترها درگیر آن هستند، به دور از هرگونه ریا و غل و غشی دوست دارند بدون ذر‌ه‌ای غرور و خودخواهی دستشان را برای کمک به دیگران دراز کنند.

با این همه شکی وجود ندارد که محبت و دلسوزی، یک خصیصۀ نیکوی اکتسابی نیز هست؛ ویژگی‌ای که شما می‌توانید آن را به صورت الگو درآورید و آموزش دهید. شفقت و مهربانی خصلت پسندیده‌ای است که کودکان می‌توانند آن را با خود همراه کنند و به تمامی انسان‌هایی که در طول عمرشان به زندگیشان وارد می‌شوند، هدیه دهند. همۀ کارشناسان بر این باورند که مهربانی به هیچ وجه با نصیحت و پند و اندرز به دست نمی‌آید، بلکه باید آن را در عمل خود به کودکان نشان دهید.

موضوع کتاب کودک مهربان چیست؟

کتاب کودک مهربان (One Caring Kid) چهارمین جلد از مجموعه‌‌ی مهارت‌های زندگی است و با بیانی قابل فهم و روان کودکان را آگاه می‌کند که زندگی آن‌ها تا چه اندازه می‌تواند دنیا را عوض کند و هر یک از ما به این جهان آمده‌ایم تا به بهتر شدن آن کمک کنیم.

کتاب کودک مهربان مناسب چه کسانی است؟

مایکلین ماندی (Michaelene Mundy) که یک مشاور در اجتماع و مدرسه است، این کتاب را با روایتی خواندنی و دوست داشتنی برای کودکان دبستانی به رشته تحریر در آورده است. همچنین این کتاب می‌خواهد الهام‌بخش بزرگترها برای انتقال خصلت‌های پسندیدۀ درونشان به کودکان باشد؛ محاسنی که چه بسا آن‌ها را به دست فراموشی سپرده‌اند.

در بخشی از کتاب کودک مهربان می‌خوانیم:

احتمالاً دلت می‌خواهد همۀ مشکلات کوچک و بزرگ دنیا را سروسامان بدهی. وقتی می‌بینی در پیاده رو آشغال ریخته‌اند، با خودت فکر می‌کنی کاش مردم این طور آت و آشغال‌هایشان را نمی‌ریختند تا کس دیگری مجبور شود آن‌ها را جمع کند. یا اگر برادرت با سر و صدای زیاد غذا می‌خورد، با خودت می‌گویی کاش بس کند. چرا این‌ها مراعات دیگران را نمی‌کنند؟ بعضی وقت‌ها کار زیادی دربارۀ آنچه دیگران انجام می‌دهند یا فکرهایی که می‌کنند، از دست تو بر نمی‌آید. وظیفۀ مهم و اصلی تو ایناست که خودت درست فکر کنی و رفتار درستی داشته باشی. برای اینکه دنیا را بهتر و زیباتر کنی، می‌توانی از درون خودت شروع کنی.

فهرست مطالب کتاب

بعضی وقت‌ها مهربان بودن آسان است
بعضی وقت‌ها هم مهربان بودن آسان نیست
محبت کردن به آدم‌هایی که می‌شناسی
محبت کردن به آدم‌هایی که نمی‌شناسی
خودت را دوست داشته باش!
مهربانی با همه‌ی مردم دنیا
عشق ورزیدن به خدا
گذشت و بخشش نشانه‌ی مهربانی است
مهربانی می‌تواند به دیگران هم سرایت کند
به لطف خداوند امیدوار باش!
اگر می‌خواهی دنیا را عوض کنی، از خودت شروع کن!
برای مهربان بودن، باید دل و جرئت داشته باشی
قهرمانان و انسان‌های بزرگ را فراموش نکن!
از قلبت پیروی کن!
سخنی با بزرگترها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کودک مهربان
نویسنده
مترجممریم رزاقی مقدم، سپیده خلیلی
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-964-12-0634-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کودک مهربان

برای دریافت کتاب کودک مهربان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.