معرفی و دانلود کتاب خدمتکار آقای کارنگی

عکس جلد کتاب خدمتکار آقای کارنگی
قیمت:
۱۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خدمتکار آقای کارنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خدمتکار آقای کارنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خدمتکار آقای کارنگی

کتاب خدمتکار آقای کارنگی نوشته‌ی ماری بندیکت که یکی از پرفروش‌ترین‌های یو اس ای تودی محسوب می‌شود، شما را با سیر تحول شخصیتی یکی از بزرگ‌ترین نیکوکاران آمریکا یعنی اندرو کارنگی آشنا می‌سازد. تحول این شخصیت بزرگ تاریخی به دستان یک زن رقم می‌خورد، زن مهاجری که با هویت جعلی در منزل کارنگی مشغول به کار می‌شود و برای کارفرمای خود عشق و محبت به ارمغان می‌آورد.

درباره‌ی کتاب خدمتکار آقای کارنگی:

کلارا کلی آن‌طور که دیگران تصور می‌کنند نیست؛ او خدمتکار باتجربه‌‌ای به شمار نمی‌آید که برای کار در یکی از بزرگترین خانه‌های پیتسبورگ استخدام شده باشد. او یک دختر کشاورز فقیر است که نه جایی برای رفتن دارد و نه پولی در جیب! شخصیت اصلی رمان جذاب و خواندنی خدمتکار آقای کارنگی (Carnegie's Maid) همنام زنی‌ست که گم شده و کلارا تصمیم دارد با دزدیدن هویت او پول بازگشت به خانه را به دست بیاورد.

کلارا با هویت جدید خود به خانه‌ی اندرو کارنگی راه می‌یابد! اما اندرو کارنگی چه کسی است؟ او یکی از مشهورترین نیکوکاران و سرمایه‌داران اسکاتلندی‌تبار آمریکایی محسوب می‌شود که همچنان با کارهای خیرش شناخته می‌شود و ماری بندیکت (Marie Benedict) این شخصیت حقیقی را در رمان خود جای داده است و شما از نگاه کلارا با وی آشنا می‌شوید و می‌بینید که این زن چگونه صنعتگری بی‌رحم را به اولین نیکوکار حقیقی جهان تبدیل می‌کند.

در این رمان کلارا پس از مدت کوتاهی موفق می‌شود اعتماد این مرد بزرگ را به خود جلب کند اما چه می‌شود اگر تمام دروغ‌های این خدمتکار درباره‌ی گذشته‌اش فاش شود؟

رمان پرفروش خدمتکار آقای کارنگی با توصیفات دقیق و جذابی که ارائه می‌دهد شما را با خود به قرن نوزدهم آمریکا می‌برد و با یکی از شخصیت‌های بزرگ تاریخ و عشق او آشنا می‌سازد، عشقی که زندگی او و بسیاری از انسان‌ها را تغییر می‌دهد.

نکوداشت‌های کتاب خدمتکار آقای کارنگی:

- بندیکت تجربه‌ای بی‌نقص از مهاجرت در طول تاریخ آمریکا در اختیارتان قرار می‌دهد. کتاب خدمتکار آقای کارنگی عمیقاً انسانی و سرشار از شخصیت‌های پیچیده و آسیب‌پذیر است و شما در نهایت تحقق رویای آمریکایی را توسط شخصیت‌های داستان مشاهده می‌کنید. (Erika Robuck)

- در رمان خدمتکار آقای کارنگی، ماری بندیکت ماهرانه ما را با کلارا، زن جوانی آشنا می‌کند که در دهه 1860 به آمریکا مهاجرت می‌کند و به طور غیر منتظره‌ای خدمتکار مادر آندرو کارنگی می‌شود. این کتاب چرخش‌های سرنوشت ساز و عاشقانه‌های غیرمنتظره‌ای را در دل خود جای داده است. (Pam Jenoff)

- ماری بندیکت یک رمان پر سر و صدا نوشته است که داستان معمولی سیندرلا را به یک پیروزی کاملا آمریکایی تبدیل می کند. ( Library Journal)

- رمان عالی تاریخی. (Publishers Weekly)

- من همه‌چیز را در مورد این کتاب دوست داشتم، کمی درام، کمی عاشقانه و یک داستان خوب. مطالعه‌ی این رمان بسیار توصیه می‌شود. (Sherry Fritzsche)

- داستانی جذاب. (Bustle)

کتاب خدمتکار آقای کارنگی مناسب چه کسانی است؟

اگر به رمان‌های تاریخی و عاشقانه علاقه دارید، این کتاب برای شما گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود و مطمئن باشید که از خواندن آن پشیمان نمی‌شوید.

با ماری بندیکت بیشتر آشنا شویم:

او با نام حقیقی هدر بندیکت ترل (Heather Terrell) در سال 1969 به دنیا آمد و تعدادی از آثار داستانی خود را با نام مستعار ماری بندیکت منتشر می‌کند. این رمان‌نویس مشهور و پرفروش آمریکایی در پیتسبورگ دبیرستان خود را به اتمام رساند و برای ادامه تحصیل به دانشکده حقوق دانشگاه بوستون رفت. ترل به مدت ده سال وکالت کرد اما پس از موفقیت نخستین رمانش این شغل را کنار گذاشت و به صورت تمام وقت مشغول نویسندگی شد. از میان آثار این نویسنده‌ی مشهور می‌توان به مواردی مانند من تنها زن صحنه بودم، آن یکی اینشتین و... اشاره کرد. او به‌همراه خانواده‌اش در پیتسبرگ زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب خدمتکار آقای کارنگی می‌خوانیم:

قبل از اینکه بانو بیدار شود، باید لباس‌های روز قبل او را در گنجه قرار دهید و لباس‌های صبح او را آماده کنید.

قبل از ساعت هشت سینی نان و چای را به‌همراه روزنامه و هر وسیلهٔ دیگری که بانو شما را به آوردن آن ملزم کرده، برای او ببرید و بیدارش کنید. بسته به خواستهٔ بانو آتش شومینه و حمام او را روشن کنید و به او کمک کنید تا آماده شود، به او برسید و مدل موی او را درست کنید.

ساعت نه‌ونیم وقتی بانو صبحانه میل می‌کند باید اتاق‌خوابش را تمیز و مرتب کنید و لباس‌های بیرونی او را آماده کنید تا اگر مایل باشد بعد از صبحانهٔ خانوادگی بتواند خارج از منزل قدم بزند.

بعد از صبحانهٔ خانوادگی اگر بانو مایل بود بیرون برود باید در تعویض لباس به او کمک کنید. اگر بیرون می‌رود باید او را همراهی کنید.

بعد از ناهار اگر بانو به شما نیاز نداشت باید لباس‌هایش را برس بکشید و آن‌ها را رفو کنید و بدوزید یا لباس‌های زیر و متعلقات شخصی او را بشویید. بانو تا زمانی که چای عصر آماده شود استراحت می‌کند.

باید برای چای عصر به بانو کمک کنید و زمان این کار ساعت پنج خواهد بود.

زمانی که بانو چای عصر خود را می‌نوشد بار دیگر اتاق‌خوابش را مرتب کنید و لباس مناسب شام او را آماده کنید.

بعد از ساعت شش‌ونیم به بانو کمک کنید تا برای شام لباس مناسبی بپوشد.

بعد از ساعت هشت باید اتاق‌خواب بانو را مرتب کنید، مطمئن شوید که گل‌ها تازه باشند، لباس‌هایش اتو شده باشند، لگن توالت خالی باشد، بطری آب او پر باشد و شانه و برس‌های او تمیز شده باشند.

تا زمانی که بانو بخواهد بخوابد، می‌توانید بقیهٔ روز را به کارهای شخصی خود بپردازید. در زمان خواب باید به بانو کمک کنید تا لباس‌هایش را دربیاورد و به مو و ناخن‌های او بپردازید.

غرق خواندن هستید، درست است؟ صدای مردی از آن ‌طرف کتابخانه شنیده شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خدمتکار آقای کارنگی
نویسنده
مترجمزهرا احمدی
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-622-97603-9-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خدمتکار آقای کارنگی

ترکان شایان
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
عالی بود کلارا» که مستأصلانه در تلاش است تا وضعیت مالی خانواده‌اش را بهبود ببخشد، جای «کلارای» دیگر را به عنوان خدمتکار زنی اشرافی و رعب انگیز به نام «مارگارت کارنگی»، مادر «اندرو» و «تام»، می‌گیرد. تحصیلات و هوش «کلارا» باعث می‌شود رازش پنهان باقی بماند، و حتی «اندرو» به او علاقه پیدا کند. احترام رابطه‌ای آمیز و حتی رمانتیک میان آن‌ها به وجود می‌آید اما تفاوت در جایگاه اجتماعی، تصور هر نوع آینده برای این رابطه را نامحتمل می‌سازد خلاصه که به همه پیشنهادش می‌کنم.
زهره
۱۴۰۱/۶/۴
در کل بد نبود. تلاش کلارا برای خانواده ش قابل تحسین بود. اگر بعد از اینکه خانواده ش به آمریکا آمدند پیش اندرو می‌رفت واقعیت رو بهش میگفت, داستان قشنگ تر میشد، اندور شخصیت همین کلارا کلی که ندیمه مادرش شده بود رو دوست داشت. خلاقیت نویسنده در خلق شخصیت کلارا، جالب بود که با شخصیت واقعی اندرو داستان پیش می‌رفت.
رویدادهای تاریخی داستان هم قابل توجه بود.
Fateme Edrissi
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
داستانی پرکشش و جذاب
توصیفات گاهی خسته کننده میشه بخصوص جایی که آقای کارنگی سرنامه را نوشته
اما میشه ازش گذشت و ادامه رمان را خواند و تصمیم گیری‌ها و بی عدالتی‌هایی را بخوانید که هنوز هم هست
بنده لذت بردم از خواندن کتاب
ممنون از کتابراه
نگار میرنظامی
۱۴۰۲/۲/۱۳
خیلی کتابو دوست داشتم. علاوه بر روایت تاریخ و چگونه صنعتی شدن امریکا و نقش مهاجران در ان پر از عشقی پاک و ارزش خانواده و تعهد و حتی روابط زنانه و خانوادگی در ان دوره را به خوبی بازگو میکند. ممنونم
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۹/۲۱
ترجمه خوبه داستان آموزنده ست و مطالب تاریخی خوبی یادتون میده ولی فقط آقای کارنگی واقعی بود و خدمتکارش تو تاریخ نبوده و ماجرای عاشقانه ش هم واقعی نیست البته به گفته نویسنده امثال کلارا تو تاریخ بودن
وجیهه میرنظامی
۱۴۰۲/۳/۲۴
کتابی تاثیرگذار و واقع گرایانه بود، اما بارها تاکید بر اختلاف طبقاتی، و فقر به تصویر کشیده شده، تمِ داستان را تلخ کرده بود.
الهام کریمی
۱۴۰۲/۲/۱۲
بعد از مدتها کتابی رو یک نفس خوندم و تا ساعت ۳. ۵ صبح تمومش کردم
برای من این سبک رمان‌ها دلپذیر‌اند و نمیتونم زمین بگذارم شون تا تموم بشن
مریم گل اور
۱۴۰۰/۸/۲۴
رمان بسیار زیبایی بود, همت و تلاش یک زن برای رسیدن به هدف خود را به خوبی نشان داده است. سپاس از کتابراه، نویسنده و مترجم محترم
Afsaneh aram
۱۴۰۱/۴/۲۴
من عاشق این کتاب شدم
توصیف شخصیت‌ها و مکانها و موقعیت‌ها تا عمق داستان‌هدایت می‌کنه خواننده
من که خیلی لذت بردم
شراره شهاب الدین
۱۴۰۰/۹/۱۳
ترجمه روان و خوبی داشت. ولی داستان کتاب محور معمولی رو طی میکنه فراز و فرودی نداره در کل خیلی درگیرم نکرد
Roza M
۱۴۰۰/۷/۱۹
کتاب بسیار زیبایی بود و ترجمه روانی داشت. کتاب‌هایی که بر اساس واقعیت نوشته میشوند بسیار تاثیرگذارند
فرزانه مرادعلی
۱۴۰۱/۶/۲
اینکه آخرش فهمیدم داستان تقریبا واقعی بوده خیلی برام الهام بخش بود، داستان تاثیر گذار و قشنگی بود
کاربر yousefi
۱۴۰۰/۷/۲۸
ترجمه روانی داشت، داستان هم مشخص بود. فقط نفهمیدم بالاخره چشمای کارنگی آبی بود یا مشکی؟؟
معصومه چهره زاد
۱۴۰۱/۷/۲۸
رمان جذابی بودولی بنظر من داستان بعد از ترک کلارانباید به این زودی تموم میشد
مینا امینی
۱۴۰۱/۴/۱۸
قلبم با خوندن آخر داستان مچاله شد، ولی جسورانه پیش رفت و جسورانه تر ترک کرد.
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب خدمتکار آقای کارنگی

برای دریافت کتاب خدمتکار آقای کارنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.