معرفی و دانلود کتاب خرسی و صبر و انتظار

عکس جلد کتاب خرسی و صبر و انتظار
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرسی و صبر و انتظار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرسی و صبر و انتظار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرسی و صبر و انتظار

درست است که صبور بودن اخلاق خیلی خوبی است، ولی انتظار کشیدن خیلی سخت است. کتاب خرسی و صبر و انتظار درباره‌ی خرسی است که دیگر بیشتر از این نمی‌تواند صبر کند. این داستان آموزنده را کارما ویلسون برای خردسالان نوشته است. می‌توانید با کمک این داستان و با زبان شعر صبور بودن را به کودکتان آموزش دهید.

درباره‌ی کتاب خرسی و صبر و انتظار

یک بعدازظهر آفتابی و زیبا، خرسی کنار غارش در حال آه کشیدن و نِق زدن است. خرسی تصمیم گرفته امشب دوستش خرگوش را با ترتیب دادن یک جشن تولد بزرگ غافلگیر کند و بی‌صبرانه منتظر رسیدن این لحظه است. خرسی که چند هفته‌ای را برای برنامه‌ریزی امشب وقت گذاشته، دیگر تحمل ندارد و دلش می‌خواهد هر چه ‌زودتر شب فرا برسد. کتاب خرسی و صبر و انتظار (Bear Can't Wait)، نوشته‌ی کارما ویلسون (Karma Wilson)، داستان یک روز پرماجرا از زندگی خرسی و دوستانش را به شعر درآورده است.

در ادامه‌ی کتاب خرسی و صبر و انتظار، همه‌ی دوستان خرسی به غار او می‌آیند تا برای پختن کیک و بقیه‌ی کارها به او کمک کنند. خرسی هم هر چنددقیقه‌یک‌بار از آن‌ها می‌پرسد که هنوز شب نشده؟ اما ناگهان خرسی یک خراب‌کاری بزرگ می‌کند. حالا باید ببینیم که او و دوستانش فرصت می‌کنند قبل از رسیدن خرگوش همه‌چیز را مرتب و آماده کنند یا نه؟

جین چپمن (Jane Chapman)، تصویرگر باسابقه‌ی کتاب‌های کودکان با طراحی‌های واضح و رنگارنگ خود، داستان خرسی را برای بچه‌ها خواندنی‌تر کرده است. انتشارات پرتقال این کتاب تصویری را با ترجمه‌ی فیروزه کاتب و در قالب شعری که سروده‌ی مریم اسلامی است، منتشر کرده.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های خرسی و دوستاش

مجموعه‌ی نُه‌جلدی خرسی و دوستاش (The Bear Books) را کارما ویلسون و جین چپمن برای آموزش نکات مختلف به کودکان در قالب داستان‌هایی میان یک خرس و حیوانات دیگری که دوستانش هستند، طراحی کرده‌اند. ازجمله دیگر جلدهای این مجموعه می‌توان به کتاب «دندون خرسی لق شده» و «خرسی چرا می‌ترسی؟» اشاره کرد. انتشارات پرتقال هفت‌جلد از مجموعه‌ی خرسی و دوستاش را با ترجمه‌ی فیروزه کاتب و برگردان به شعر توسط مریم اسلامی منتشر کرده است.

کتاب خرسی و صبر و انتظار مناسب چه کسانی است؟

کتاب خرسی و صبر و انتظار، مناسب کودکان 3 تا 7 سال است. این کتاب با زبان روان و شعری خود، دستیار خوبی برای مربیان و والدینی است که می‌خواهند برای بچه‌ها داستانی را بخوانند که درعین سرگرم‌کننده بودن، آموزنده هم باشد.

با کارما ویلسون بیشتر آشنا شویم

کارما ویلسون، در سال 1970 در ایالات متحده متولد شد. از همان کودکی که تنها فرزند یک خانواده بود، به کتاب خواندن علاقه‌مند شد. در نوجوانی او روزی یک رمان می‌خواند و آرزو داشت که در آینده نویسنده بشود. او معتقد است که زندگی سرشار از لحظات و دقایقی است که هرکدامشان برای ما درسی جدید هستند. بعضی از این لحظات، شیرین و خوش هستند و بعضی از آن‌ها ترسناک؛ بعضی هم آن‌قدر مبهم و تاریک که چیزی از آن به خاطر نمی‌آوریم.

کارما ویلسون برای کودکان می‌نویسد؛ چون به‌نظر او تمام این احساسات و تجربیات از کودکی آغاز می‌شوند. به‌مرور، آن حس شگفتی، کنجکاوی و توانایی‌مان برای درک ظریف‌تر و شگفت‌انگیزتر دیدن پدیده‌های اطرافمان زیر غبار زمان کمرنگ‌تر می‌شوند. برای هرکسی راهی وجود دارد که دوباره آن احساسات را شعله‌ور کند. راهی که کارما ویلسون برای خود انتخاب کرده، خلق کتاب داستان یا شعر برای کودکان است.

بزرگ‌ترین منبع الهام کارما ویلسون، فرزندان، خانواده و دوستانش هستند. هدف همیشگی او این است که بچه‌ها را سرگرم کند و آن‌ها را تشویق کند تا درباره‌ی جهان درون خود و اطرافشان فکر کنند، تلاش برای کشف آن را فراموش نکنند، خلاق باشند و در تمام طول زندگی خود اشتیاق فراوانی به آموختن داشته باشند. کارما ویلسون اعتقاد دارد که سوادآموزی پایه‌ی هرگونه آموزش و پیشرفتی در جامعه است. چراکه دانش با کلمات قابل‌انتقال است.

از کارما ویلسون کتاب‌های دیگری مثل «خرسی مریضه، تب داره»، «خرسی و رنگ‌های قشنگ»، «خرسی بازم غذا می‌خواد» و «خانه کجاست؟» ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب خرسی و صبر و انتظار می‌خوانیم

راسو و موش و موشِ کور‌
با عجله می‌آن به غار
خوراکی آوردن اونا
فوری می‌شن مشغول کار
موشی می‌گه: «شروع کنید تا بپزیم سوپ و ژله کیک هویج درست کنیم با دقت و با حوصله.»
زود یکی هیزم می‌آره
آتیشو روشن می‌کنه
خرسی هم آرد و تخم‌مرغ
قاطی روغن می‌کنه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرسی و صبر و انتظار
نویسنده
مترجمفیروزه کاتب، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-274-198-3
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرسی و صبر و انتظار

سپیده یزدان پناه
۱۴۰۲/۵/۳
کتاب‌های خرسی عالی هستند
آموزش صبر و همکاری رو به بچه‌ها آموزش میده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خرسی و صبر و انتظار

برای دریافت کتاب خرسی و صبر و انتظار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.