معرفی و دانلود کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید: چیزی که شما را نکشد قطعا شما را قوی‌تر می‌کند

عکس جلد کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید: چیزی که شما را نکشد قطعا شما را قوی‌تر می‌کند
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید: چیزی که شما را نکشد قطعا شما را قوی‌تر می‌کند

کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید نوشته‌ی رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی، این باور را در شما پرورش می‌دهد که چیزی که شما را نکشد قطعاً قوی‌تر می‌کند و موفقیت‌های عالی پشت شکست‌های بزرگ جای گرفته است. ابوالفضل طاهریان ریزی این مطالب جذاب را از منابع معتبر مختلف ترجمه و گردآوری کرده است.

درباره کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید

کارآفرینان و ثروتمندان واقعی دنیا امروز کسانی هستند که ذهنیتی متفاوت و متمایز نسبت به پول، سرمایه‌گذاری و ریسک دارند. امروز آن‌ها دیگر هدفشان به دست آوردن پول بیشتر نیست، بلکه هدف اصلی آن‌ها ارزش‌آفرینی و کسب تجربیات طلایی از چالش‌هایی است که کمتر آدمی در دنیا جرأت نزدیک‌تر شدن به آن‌ها را دارد. (مثلاً سفر تفریحی به فضا و یا حذف کامل سوخت‌های فسیلی).

آن‌ها از اعماق وجود خود به این موضوع اعتقاد دارند که برای رسیدن به موفقیت‌های خیره‌کننده باید سرعت شکست‌های خود را بالا برد و به عبارتی خوب شکست خورد و در آن تأمل کرد تا به موفقیت‌های عالی رسید. آن‌ها شکست‌های رایج در مسیر موفقیت را صادق‌ترین معمان می‌دانند که نکات طلایی زیادی را در خود نهفته‌اند. ما به جای تسلیم در هنگام شکست و عدم مسئولیت‌پذیری باید این سوال را در ذهن خود مطرح کنیم که واقعاً بعد از این فرود قرار است من به چه فرازی دست پیدا کنم. هر چقدر شکست شما سخت‌تر و از دید دیگران ترسناک‌تر باشد، باید منتظر اتفاقات بی‌نظیر و پیروزی‌های فوق‌العاده‌تری باشید.

جالب است که اکثر مردم وقتی موفقیت‌های فوق‌العاده‌ی شما را می‌بینند ناگهان دچار فراموشی می‌شوند و آن‌ها را به شانس و موفقیت‌های یک‌شبه نسبت می‌دهند. در این لحظات تنها شما می‌دانید که چه زحماتی متحمل شده‌اید ؛ حتی اگر دیگران آن را موفقیت یک‌شبه بنامند. ما باید به این باور برسیم که پس از شکست‌های بزرگ موفقیت‌های عالی در انتظار ماست. هدف اصلی کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید رسیدن به این باور است.

کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید نگرش و زندگی مالی‌تان دچار تحول شود، خواندن کتاب «خوب ببازید تا عالی ببرید» را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده‌ی آمریکایی - ژاپنی، شهرت خود را مدیون کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است. او در طول زندگی خود به فعالیت‌های مختلفی پرداخته که تجارت، آموزش، سرمایه‌گذاری و... بخشی از آن را تشکیل می‌دهند.

کتاب‌های کیوساکی در سراسر جهان به چاپ رسیده‌اند و در تمام کشورها، ازجمله ایران، با استقبال خوانندگان مواجه شده‌اند. «ارتقای هوش مالی»، «دانشکده کسب‌وکار»، «راهنمای ثروتمند شدن» تنها بخشی از کتاب‌های این نویسنده‌ی پرفروش هستند.

کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت پدر پولدار است و در نگارش برخی کتاب‌ها با رابرت کیوساکی همکاری داشته است. دغدغه‌ی کیم معطوف به سواد مالی زنان است و عقیده دارد که وقتی پای پول درمیان باشد، زنان آموخته‌اند که به همسرشان، اعضای خانواده یا دولت وابسته باشند، درحالی‌که باید خودشان این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

جملات برگزیده کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید

- دانش چیزی است که شما را ثروتمند می‌کند نه اطلاعات.
- امروز دانش شما را ثروتمند می‌کند و کمبود دانش شما را فقیر می‌کند.
- با وجود اینکه ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم، این اطلاعات نیست که شما را ثروتمند می‌کند. شما باید تغییر ذهنیت را از اطلاعات به دانش انجام دهید.
- در پس هر حرکت بزرگ در تاریخ و هر دستاورد بزرگ در سطح فردی، یک تغییر ذهنی بزرگ و یک تغییر کامل در طرز فکر وجود دارد که مسیر تاریخ عمومی یا شخصی را برای همیشه تغییر می‌دهد.

در بخشی از کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید می‌خوانیم

اکثر مردم برای سود سرمایه‌ای، سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ اما ثروتمندان برای جریان نقدینگی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به زبان ساده، سرمایه‌گذاری برای سود سرمایه‌ای مانند قمار است. شما پول خود را سرمایه‌گذاری می‌کنید و امیدوارید قیمت آن بالا برود. به عنوان مثال، بسیاری از مردم خانه‌ای می‌خرند به این امید که بتوانند بعداً آن را با قیمت بیشتری بفروشند. در این بین باید هزینه‌های رهن و خانه خود را بپردازند. پول از جیب آن‌ها می‌رود. تبدیل به یک بدهی می‌شود.

مشکل این است که وقتی برای سود سرمایه‌ای، سرمایه‌گذاری می‌کنید، کنترلی روی افزایش یا کاهش قیمت ندارید و مسئله بزرگتر این است که اگر سود کنید، بالاترین نرخ مالیات را هم پرداخت می‌کنید.

برعکس، ثروتمندان برای جریان نقدی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ بنابراین، به عنوان مثال، آن‌ها املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری را با پول دیگران می‌خرند، مستأجرانی برای پرداخت هزینه‌ها پیدا می‌کنند و هر ماه اجاره را جمع‌آوری می‌کنند. خانه در این حالت به یک دارایی تبدیل می‌شود و اگر سود سرمایه‌ای وجود داشته باشد، این یک امتیاز است.

با سرمایه‌گذاری برای جریان نقدی به جای سود سرمایه‌ای، ثروتمندان بر درآمد خود کنترل دارند و کمترین نرخ مالیات را می‌پردازند و گاهی اوقات هیچ مالیاتی ندارند.

اما سرمایه‌گذاری برای جریان نقدی، در حالی که یک مفهوم ساده است، به آموزش مالی قوی نیاز دارد تا بتوانید تصمیمات مالی خود را بگیرید.

یک آموزش مالی واقعی به بچه‌ها می‌آموزد که چگونه به جای منفعل بودن در مورد سرمایه‌گذاری، درآمد غیرفعال داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: می‌خواهید ثروتمند شوید؟
فصل 2: چهار ستون سواد مالی
فصل 3: هشت شاخص مالی کلیدی برای دانستن اینکه آیا یک تجارت موفق است یا خیر
فصل 4: امنیت شغلی چیست؟
فصل 5: ویژگی‌های یک کارآفرین
فصل 6: خوب ببازید تا عالی ببرید!
فصل 7: چگونه به یک کارآفرین موفق تبدیل شویم؟
فصل 8: سرنگونی غول‌ها و معنی آن برای شما
فصل 9: سادگی بهترین گزینه است
فصل 10: چرا زندگی مینیمالیستی هرگز شما را ثروتمند نخواهد کرد؟
فصل 11: خیانت بانک‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوب ببازید تا عالی ببرید: چیزی که شما را نکشد قطعا شما را قوی‌تر می‌کند
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-284-237-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید

Lili
۱۴۰۲/۹/۴
وقتی تردید داری که ادامه تحصیل یا مهارت؟! (البته بعد از ارشد و دکترا منظورمه) این کتاب ممکنه کمک کنه تا جوابت رو بدونی تا راحت تر تصمیم بگیری.
ندا حبیب پور
۱۴۰۱/۶/۱۰
جهان، عرصه‌ی عبرت‌آموزی است
شکست، اولین گام پیروزی است
مهدی حقیقت
۱۴۰۱/۸/۱۷
درباره فواید شکست خیلی خوب
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید

برای دریافت کتاب خوب ببازید تا عالی ببرید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.