معرفی و دانلود کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2

عکس جلد کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2

کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 داستانی کودکانه نوشته‌ی معصومه یزدانی است که در زمره‌ی کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی پایه‌ی اول دبستان قرار می‌گیرد. دانش‌آموزان کلاس اول با خواندن این کتاب می‌توانند مرحله‌به‌مرحله، هم‌زمان با یادگیری حروف الفبا در کلاس درس، داستان بخوانند و لذت کتابخوانی را از همان آغاز تجربه کنند.

درباره‌ی کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2

کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 نوشته‌ی معصومه یزدانی است. دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی که به تازگی خواندن و نوشتن را آغاز کرده‌اند و دوست دارند با کلمات تازه‌تر و جمله‌های طولانی‌تر آشنا شوند، با کمک این کتاب می‌توانند ضمن یادگیری الفبای زبان فارسی، به تنهایی داستان بخوانند. برای مطالعه‌ی کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ لازم است تا درس 10 کتاب فارسی اول دبستان پیش رفته باشید. داستان این کتاب غالباً حروف الفبای درس‌های 6 تا 10 را در برمی‌گیرد؛ از این رو در سطح 2 قرار گرفته است.

کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 مهارت‌های خوانداری و نوشتاری دانش‌آموزان کلاس اول دبستان را ضمن داستانی ساده و شیرین، تقویت و به آن‌ها کمک می‌کند دیکته‌های بی‌غلطی داشته باشند. این کتاب را مهدیه صفائی‌نیا با ذوق و حوصله تصویرگری کرده است و کاراکترهای بامزه و بانمکی دارد که توجه کودک شما را جلب می‌کند تا برای خواندن کتاب مشتاق‌تر شود. کتاب فوق، برای پرورش مهارت کتابخوانی و روان‌خوانی دانش‌آموزان پایه‌ی اول سودمند است و علاوه بر با سواد شدن و تثبیت آموخته‌هایشان، آن‌ها را به داستان‌خوانی علاقه‌مند می‌کند. در کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 یادگیری با قصه خواندن تلفیق می‌شود و کودک حروف الفبا و صداهای مختلف را در یک بافت داستانی درک می‌کند. این امر، به یادگیری بهتر و عمیق‌تر می‌انجامد.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس‌ اولی، کتاب‌ اولی

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی به دانش‌آموزان کلاس اول کمک می‌کند داستان‌های شاد و کوتاهی را بخوانند و در حین سوادآموزی، از لذت قصه‌خوانی هم بهره‌مند شوند. داستان‌های این مجموعه در 5 سطح مختلف آموزشی تهیه شده است که دانش‌آموز بتواند درس به درس با قصه‌های مختلف پیش برود و هم‌زمان با یادگیری حروف جدید کتاب فارسی اول دبستان، با کلمات و جمله‌های متنوع‌تری در قالب داستان آشنا شود.

داستان‌های سطح یک شامل آسان‌ترین و ساده‌ترین داستان‌ها و داستان‌های سطح پنج مناسب دانش‌آموزانی است که همه‌ی حروف الفبا را خوانده و کتاب فارسی خود را به اتمام رسانده باشند. فعالیت‌های پایانی هر کتاب هم سواد کودک شما را ارزیابی می‌کنند.

این مجموعه کتاب که در جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد عنوانِ برگزیده را کسب کرد، به مدد نشر افق راهی بازار شده است.

کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی والدینی که دانش‌آموز کلاس اولی دارند و می‌خواهند او را به کتاب خواندن علاقه‌مند کنند، پیشنهاد می‌کنیم. مخاطبین این داستان باید دروس 6 تا 10 کتاب فارسی اول دبستان را پشت‌سر گذاشته باشند.

در بخشی از کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 می‌خوانیم

گوزن دارو را به کبوتر داد. کبوتر پرواز کرد.
از شنزار رد شد و زود به کشتزار رسید.
کبوترم پر دارم. دارو را به کشتزار می‌برم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-834-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2

برای دریافت کتاب داروی بزی را کی می‌برد؟ - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.