معرفی و دانلود کتاب کبوتر راننده - سطح 2

عکس جلد کتاب کبوتر راننده - سطح 2
قیمت:
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کبوتر راننده - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کبوتر راننده - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کبوتر راننده - سطح 2

کتاب کبوتر راننده - سطح 2 نوشته‌ی لاله جعفری، یک اثر آموزشی و سرگرم‌کننده برای کلاس اوّلی‌ها است. کتابی که قرار است به کودکان حروف الفبا را در قالب داستان‌ آموزش دهد. کتاب پیش‌ رو در سطح دو قرار دارد و مناسب دانش‌آموزانی است که دروس شش تا ده را آموزش دیده‌اند و حال می‌خواهند با خواندن این کتاب سواد خود را ارتقا بخشند. این کتاب از مجموعه‌ی پرطرفدار «کلاس اوّلی‌، کتاب‌ اوّلی‌» است.

درباره‌ی کتاب کبوتر راننده - سطح 2

کتاب کبوتر راننده اثری از لاله جعفری است و در سطح دو به نگارش درآمده. این کتاب قرار است به فراگیری هرچه بهتر حروف الفبا از سوی کودکان کمک کند. این کتاب در واقع مناسب کودکانی است که والدین‌شان دوست دارند هرچه زودتر فرزند خود را با فرهنگ کتاب‌خوانی آشنا کنند. این کتاب از ذوق و قریحه‌ی قابل توجهی برخوردار است و به خوبی قادر است با داستان‌ها و تصاویر خوش رنگ‌ولعاب خود کودکان را به مطالعه جذب کند. این اثر آموزشی که در عین حال سرگرم‌کننده است، به عنوان یک کتاب آموزشی برای تکمیل آموزه‌های معلمان در مدرسه شکل گرفته است. کتاب کبوتر راننده برای سطح دو نوشته شده و براساس حروف الفبا و مطالبی‌ست که از درس شش تا ده کتاب فارسی کلاس اوّل دبستان موجود است. این کتاب داستان‌هایی براساس حروف الفبایی ارائه داده که کودکان تا این مقطع از سال فرا گرفته‌اند و حال با خواندن این داستان‌ها سواد خود را ارتقا می‌بخشند.

کتاب کبوتر راننده به شیوه‌‌ای به نگارش درآمده تا کودکان را به خود جذب کند. این کتاب قرار است ادامه‌ای بر آموزه‌های مطالب درسی باشد و اگر از قالب جذابی برخوردار نباشد، نخواهد توانست کودکان را به مطالعه جذب کند. پس در طراحی، تصویرسازی و گرافیک این کتاب از قالب‌های بسیار جذاب و گیرایی بهره برده شده تا تمام کودکان به آن علاقه‌مند شوند. استفاده از تصاویر رنگارنگ، پرداختن به امر تخیل در ذهن کودکان، به کار گرفتن طراحی‌های گرافیکی زیبا از اشیا و حیوانات و همچنین خلق داستان‌های شنیدنی و دوست‌داشتنی همگی از ویژگی‌های ممتاز و برتر کتاب کبوتر راننده هستند.

درباره‌ی مجموعه کلاس اوّلی، کتاب اوّلی

این مجموعه به هدف آموزش مؤثر و بهتر حروف الفبا به کلاس اوّلی‌ها طراحی شده است. در این مجموعه، به تألیف جمعی از نویسندگان بادانش در این زمینه، کتاب‌های داستانی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی برای کودکان تدارک دیده شده است. این مجموعه متناسب و هماهنگ با دروسی که برای کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان طراحی شده، داستان‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. هر داستان در زیر گروه سطح به‌خصوصی قرار می‌گیرد. شیوه‌ی نویسندگان این مجموعه به این شکل است که با حروفی داستان‌سرایی می‌کنند که کودک در مدرسه آموزش دیده است. هر کدام از کتاب‌های این مجموعه به پنج سطح تقسیم می‌شوند و هر کتاب به یک سطح مشخص اشاره دارد که براساس شماره‌ی دروس کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان است. به عنوان مثال سطح یک برای کودکانی‌ست که تا پایان درس شماره‌ی پنج آموزش دیده‌اند و سطح پنج برای آن‌هایی طراحی شده که تا آخر کتاب فارسی اوّل دبستان را در مدرسه یاد گرفته‌اند.

کتاب کبوتر راننده - سطح 2 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دانش‌آموزان کلاس اوّلی که در سطح دو قرار دارند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب کبوتر راننده - سطح 2 می‌خوانیم

پرپری آمد پیش شیشه‌ی کامیون. نازش کرد.

بوسش کرد: «یواش داداش! درست است که گنده‌ای، در داری و دنده داری. ببین داداش، شما یک راننده کم داری. راننده‌ات باشم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کبوتر راننده - سطح 2
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353919-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کبوتر راننده - سطح 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کبوتر راننده - سطح 2

برای دریافت کتاب کبوتر راننده - سطح 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.