معرفی و دانلود کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4

عکس جلد کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4
قیمت:
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4

کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4 اثری داستانی و آموزشی از مژگان کلهر برای کلاس اوّلی‌هاست. این کتاب که به چند سطح آموزشی تقسیم شده، بر اساس دروسی است که برای کتاب فارسی اوّل دبستان طراحی شده. این کتاب در واقع مجموعه‌ای داستانی‌ست که با اهداف آموزشی نوشته‌ شده و برای کودکانی که در حال یادگیری حروف الفبا هستند، محتواهای ارزشمندی طراحی کرده است.

درباره‌ی کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4

کتاب خواهر دوقلوی من تألیف مژگان کلهر است و برای کودکانی‌ست که مقطع اوّل دبستان را پشت سر می‌گذارند. این کتاب به طور کلی بر اساس دروسی که کلاس اوّلی‌ها در مدارس آموزش می‌بینند طراحی شده و تلاش دارد به بهترین شکل الفبا را یاد دهد. نویسنده در این کتاب داستان‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را به نگارش درآورده و به خوبی ابعاد آموزشی را در بستر خود نهادینه کرده است. کتاب خواهر دوقلوی من با علم به اینکه داستان چقدر می‌تواند در وجوه آموزشی و حک کردن حروف الفبا در ذهن کودکان تأثیرگذار باشد، از قالب‌ها و فرمت‌های به‌روزی در این بستر استفاده کرده است. مژگان کلهر نسبت به سلیقه و ذوق کودکان در این سنین به خوبی آگاه است و تلاش کرده داستان‌هایی را تعریف کند که به لحاظ تصویرسازی و قدرت تخیل کاملاً چشم‌ها و ذهن‌های مخاطبان را به خود جذب کنند. به همین روی، کتابی که برای کودک کلاس اوّلی‌تان تهیه خواهید کرد، به لحاظ طراحی گرافیکی و به کار گرفتن حروف الفبا در داستان‌ها، بسیار گیرا و منحصر‌به‌فرد عمل کرده است.

این کتاب در سطح چهار قرار دارد و مناسب آن دسته از کلاس اوّلی‌های نوسوادی است که در حال یادگیری دروس شماره چهارده تا هجده هستند. این کتاب روند رو به رشد کودکان مورد توجه خود قرار داده و سعی می‌کند از سطح بالاتری برای انتخاب واژگان و جمله‌سازی‌های جدیدتر بهره ببرد.

هر شخصی می‌داند که دیگر صرفاً مدارس و الگو‌های قدیمی برای تدریس به کودکان کافی نیست و باید به دنبال روش‌هایی رفت که توجه آنان را بتوان جلب کرد. این روش‌ها باید بیش از هر چیز از گیرایی و ایده‌های رنگارنگ بهره‌مند باشند. از آنجایی که شیوه‌های مدرن و گوناگونی وارد حوزه‌ی آموزشی شده‌اند، والدین نیز به طبع با این ابعاد جدید آگاه هستند و بهترین‌ها را برای فرزندشان برمی‌گزینند. این کتاب از مجموعه‌ی «کلاس اوّلی، کتاب اوّلی» است و برای کودکان از قالب‌ها و شیوه‌های جذب‌کننده و گیرایی برای آموزش هرچه بهتر مطالب بهره برده است. این کتاب از ظاهر چشم‌نوازی برخوردار است و به راحتی ذوق کودکان را به یادگیری افزایش می‌دهد.

داستان‌هایی که در این کتاب به نگارش درآمده بیشتر بر محوریت دنیای حیوانات هستند. در ترسیم و طراحی گرافیکی حیوانات نیز سعی شده خلاقیت و دانش بصری درخور توجهی به کار گرفته شود تا با چنین تکنیکی کودک به خواندن داستان‌ها تشویق شود. با خواندن این داستان‌ها، شما اولین تجربه‌ی کتاب‌خوانی را برای کودک خود رقم خواهید زد. این داستان‌ها به نخستین روایت‌ها و جهان‌هایی تبدیل خواهند شد که کودکان به تنهایی و به صورت انفرادی آن‌ها را می‌خوانند و نیازی به کمک والدین نخواهند داشت. با تهیه‌ی این کتاب به رشد و آموزش فرزند خود بیشتر اهمیت دهید. با این کتاب، قدرت کتاب‌خوانی و به کار گرفتن کلمات را از همان آغاز به کودک خود یاد خواهید داد.

درباره‌ی مجموعه کلاس اوّلی، کتاب اوّلی

این مجموعه به هدف آموزش مؤثر و بهتر حروف الفبا به کلاس اوّلی‌ها طراحی شده است. در این مجموعه، به تألیف جمعی از نویسندگان بادانش در این زمینه، کتاب‌های داستانی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی برای کودکان تدارک دیده شده است. این مجموعه متناسب و هماهنگ با دروسی که برای کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان طراحی شده، داستان‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. هر داستان در زیر گروه سطح به‌خصوصی قرار می‌گیرد.

کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4 برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کلاس اوّلی‌ها پیشنهاد می‌شود و همچنین به والدینی که سعی دارند تجربه‌ی آموزشی جذاب‌تری برای کودک‌شان رقم بزنند.

در بخشی از کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4 می‌خوانیم

خواهر دوقلوی من توی آینه‌ی اتاقم زندگی می‌کند. همیشه وقتی بیدار می‌شوم می‌بینمش.
خواهرم موهای بلندی دارد و هر روز موهایش را جور خاصی می‌بندد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353862-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۵۰۰ ۲۶,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4

برای دریافت کتاب خواهر دوقلوی من - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.