معرفی و دانلود کتاب دانش تمرکز قدرتمند: 23 روش برای بهره وری و نظم بیشتر، تعلل و استرس کمتر

عکس جلد کتاب دانش تمرکز قدرتمند: 23 روش برای بهره وری و نظم بیشتر، تعلل و استرس کمتر
قیمت:
29000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دانش تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دانش تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دانش تمرکز قدرتمند: 23 روش برای بهره وری و نظم بیشتر، تعلل و استرس کمتر

کتاب دانش تمرکز قدرتمند نوشته‌ی پیتر هالینز، به شما آموزش می‌دهد که چگونه با صرف وقت کمتر، کارایی بهتری داشته باشید. این کتاب الگویی است برای تمرکز کردن و خلق ایده‌ها، بدون نگرانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن. نویسنده انضباطی را آموزش می‌دهد که دل‌مشغولی‌های روزمره، امکان برقراری آن را از افراد سلب کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب دانش تمرکز قدرتمند

اگر توانایی تمرکز کردن ندارید و نمی‌توانید کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، پیتر هالینز (Peter Hollins) در کتاب دانش تمرکز قدرتمند (The Science of Powerful Focus) شما را از مخمصه نجات می‌دهد. این کتاب که با ترجمه‌ی فرشید نادری‌نژاد به چاپ رسیده، به خواننده درباره‌ی کارکرد مغز و عملکرد بدن هنگام انجام کارها اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهد. پیتر هالینز در این کتاب توضیح می‌دهد که هرچند ممکن است روش‌هایی برای تقویت تمرکز آموخته باشید، اما اینْ تنها دانش لازم نیست. افراد باید بتوانند این روش‌ها را با عملکردهای مغز و بدن خود هماهنگ کنند و لازمه‌ی این هماهنگی، شناخت است. انتقال این شناخت به افراد و چگونگی هماهنگی آن با اهداف و خواسته‌هایشان دغدغه‌ی نویسنده در نگارش این کتاب است.

عنوان کتاب، دانش تمرکز قدرتمند است؛ که گویای محتوای آن نیز هست. نویسنده در یازده فصل به مباحثی نظیر «مدیریت انرژی»، «راهکارهای سریع برای تقویت تمرکز» و «کاهش استرس حین انجام کار» می‌پردازد. او در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه باید اهداف کار و زندگی را مشخص کرد و با اراده‌ی فولادین در جهت دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب تلاش کرد. پیتر هالینز از اهمیت اراده حرف می‌زند؛ این‌که اراده چگونه می‌تواند افراد رو به سمت اهداف‌شان سوق دهد.

اما اراده به‌تنهایی کاری از پیش نمی‌برد؛ بلکه انضباط و اراده همراه یکدیگرند. نویسنده بر مبحث انضباط تأکید زیادی دارد. پیتر هالینز طی مطالعات خود دریافت که برقراری نظم، برای بسیاری افراد مسئله‌ی دشواری است. به همین خاطر به تفصیل به توضیح اهمیت انضباط و چگونگی برقراری آن می‌پردازد. او نتایج مطالعات خود در این زمینه را با خوانندگان کتاب دانش قدرتمند زندگی به اشتراک گذاشته است. چیزی که در نهایت از این کتاب نصیب خواننده می‌شود، نظم و قدرت مدیریت غیرقابل‌بازگشتی است که کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد.

یکی از مباحث اصلی و جالب توجه این کتاب، نقش تمرکز در جنبه‌های مختلف زندگی است. هرچند ممکن است اهمیت این مسئله بدیهی به‌نظر برسد، اما پیتر هالینز از زاویه‌ی جدیدی به قضیه نگاه می‌کند که کمتر دیده شده است. کتاب‌های بسیاری در این زمینه نوشته شده‌اند، اما دیدگاه متمایز و به‌دور از کلیشه‌ی پیتر هالینز، باعث تمایز کتاب دانش تمرکز قدرتمند از سایرین شده است.

بنابراین، آماده باشید که حواس‌پرتی‌ها را کنار بذارید و با قدرت به سمت اهداف دلخواه‌تان حرکت کنید. چراکه از این پس، فرصتی برای اتلاف وقت وجود ندارد. دنیا در حرکت است و باید مراقب باشیم عقب نمانیم. هرچند که نگرانی‌هایی وجود دارد، اما کنترل آن‌ها ضروری است. پیتر هالینز، یاری‌رسان تمام افرادی است که قصد دارند تغییر چشمگیری در شیوه‌ی کار و زندگی خود ایجاد کنند. پس با انتخاب کتاب دانش تمرکز قدرتمند، اولین قدم را بردارید.

انتشارات ایماد این اثر را با ترجمه‌ی فرشید نادری‌نژاد روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب دانش تمرکز قدرتمند مناسب چه کسانی است؟

کتاب دانش تمرکز قدرتمند، می‌تواند پیشنهاد خوبی برای افرادی باشد که با مشکل استرس، عدم تمرکز یا اختلال در زمان‌بندی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. اگر ترجیح می‌دهید که در زمان کمتر، نتیجه‌ی بهتری به‌دست بیاورید، این کتاب گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

با پیتر هالینز بیشتر آشنا شویم

پیتر هالینز پژوهشگر و نویسنده‌ی پرفروش حوزه‌ی روان‌شناسی است. او سال‌های زیادی از فعالیت خودش را صرف مطالعه‌ی رفتار انسان‌ها کرده. نتیجه‌ی پژوهش‌های او، در نگارش کتاب دانش تمرکز قدرتمند دیده می‌شود. کتاب «کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن» و کتاب «علم خودانضباطی» از دیگر آثار شاخص این نویسنده است.

در بخشی از کتاب دانش تمرکز قدرتمند می خوانیم

زمانی که به کلمه انضباط فکر می‌کنید، چه چیزی به ذهن‌تان می‌رسد؟ احتمال دارد به چیزی منفی فکر کنید مثل لگد خوردن و یا فرستاده شدن به اتاق‌تان زمانی که بچه بودید یا حتی گرفتن یک هشدار برای تخلف در محل کار. بیشتر افراد فکر می‌کنند که انضباط یک نوع مجازات است، اما در واقع به معنای تمریناتی به منظور اصلاح، بهبود یا رفع نواقص روحی یا اخلاقی یک فرد می‌باشد.

درست است، بسیاری از پدر و مادرها این نتایج را از طریق تنبیه‌های مختلف بدست می‌آورند، بنابراین اینکه از آن حس منفی بگیرید، پیش زمینه دارد. اگرچه، انضباط یک ویژگی است که در میان برخی از افراد مثل ورزشکاران بسیار مورد تحسین قرار می‌گیرد. هر ورزشکار حرفه‌ای به شما می‌گوید برای کسب موفقیت‌های بزرگ به انضباط نیاز است.

مایکل جوردن که احتمالا به عنوان بزرگترین بستکبالیست تاریخ شناخته می‌شود، یک بار گفت که فقط بخاطر اینکه ورزش کردن را دوست دارد هر روز 3 ساعت در باشگاه حضور پیدا نمی‌کند. او متوجه شده بود که باید بدن و ذهنش را تمرین دهد تا بتواند به بهترین نتیجه برسد، حتی در روزهایی که ترجیح می‌داده در خانه بماند یا استراحت کند!

اراده همراه با انضباط است؛ در واقع قالب ذهنیِ قاطعیت است که موجب شکوفایی انضباط می‌شود. بسیاری از افراد، اراده را به عنوان ساز و کار شکست می‌شناسند، چون ارتباط نزدیکی با اجتناب از وسوسه‌ها دارد. در پایان یک روز سخت کاری، نشستن پای تلویزیون خیلی راحت‌تر از بیرون رفتن و دویدن است، اما برای افرادی که تمایل به حفظ سلامتی‌شان دارند، ترکیب انضباط و اراده موجب موفقیت می‌شود؛ در نتیجه بیشتر اوقات بند کفش‌هایشان را می‌بندند و به بیرون می‌روند تا بدوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: انضباط‌ و‌ اراده
فصل 2: اهداف
فصل 3: به تعویق انداختن
فصل 4: انرژی
فصل 5: استرس
فصل 6: سینگل تسک بودن‌ (تک‌کاره بودن)
فصل 7: بهره‌وری
فصل 8: تاکتیک‌ها
فصل 9: چند نکته‌ی باقی‌مانده
فصل 10: شرطی‌سازی
فصل 11: طبیعت
نتیجه‌گیری
چکیده هر فصل
از زبان مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دانش تمرکز قدرتمند: 23 روش برای بهره وری و نظم بیشتر، تعلل و استرس کمتر
نویسنده
مترجمفرشید نادری نژاد
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-98229-4-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
29000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دانش تمرکز قدرتمند

سید جواد موسویان
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
ذهن انسان قدرتمند هست و اگر بتونیم این قدرت فوق العاده ذهن را بهر نحوی قوی کنیم قطعا در زندگی موفق خواهیم بود این کتاب می‌تونه کمک کنه
زینب سرپلی زاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
سلام خیلی به اینجور کتاب‌ها علاقه دارم زیرا در زندگی فردی کمک زیادی به ما می‌کند
امیر احمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بیشتر خاطره و داستانه تا راه حل و روش‌های انجامش
arash amiri
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
کتاب بسیار عالی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب دانش تمرکز قدرتمند

برای دریافت کتاب دانش تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.