معرفی و دانلود کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو

عکس جلد کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو

بسیاری از شما در پی ساختن عضلاتی ورزیده و بدنی ورزشکارانه هستید. اما ممکن است تا کنون به نتیجه‌ی مطلوبتان نرسیده باشید. گرت سپستد در کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو گزیده‌ای از کارآمدترین تمرین‌ها را برای دستیابی به اندامی سالم و قدرتمند در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو

صد و سی مورد از بهترین تمرینات شکمی و عضلانی به دست یکی از متخصصان کارکشته در حوزه‌ی ورزش‌های قدرتی و آمادگی جسمانی و متخصص تناسب اندام، گرت سپستد (Gareth Sapstead)، در کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو (Ultimate Abs: The Definitive Guide to Developing a Chiseled Six-Pack) گردآوری شده است. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کنند تا با تقویت آمادگی جسمانی‌تان، به موفقیت در اهداف ورزشی خود برسید. چه در یک باشگاه کاملاً مجهز تمرین کنید و چه در خانه، سپستد برنامه‌ی منسجمی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا بر اساس تجهیزاتی که در دسترس دارید، به نتایج فوق‌العاده دست یابید.

رویکرد متمایز ستپسد برای ارائه‌ی محتوای مؤثر و نوآورانه در زمینه‌ی تناسب اندام، او را به یکی از پرطرفدارترین متخصصان این حوزه در شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است. در کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو، گرت سپستد به اصولی می‌پردازد که زیربنای تمرینات مؤثر شکمی هستند. او همچنین به باورهای نادرست پیرامون این تمرین‌ها می‌پردازد تا مسیر مستقیمی را برای مؤثرترین راه در جهت تربیت یک بدن قدرتمند ارائه کند.

اگر همه‌چیز را برای ساختن بدن ایده‌آل خود در نظر گرفته‌اید، از تغذیه گرفته تا مراقبت‌های پزشکی و غیره، و اکنون تنها عضلات شکم و پهلوی شما هستند که هنوز آن‌طور که می خواهید شکل نگرفته‌اند، برخی از تمرینات هیپرتروفی که ستپستد در این کتاب ارائه داده است می‌تواند راه‌ حل خوبی برایتان باشد. در نهایت، این شمایید که باید مسیر خود را تعیین کنید. در انجام این کار، به یاد داشته باشید که علم حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد؛ اما هنر را نیز فراموش نکنید! چرا که بدن‌سازی ترکیبی از این دو است.

این کتاب برای کسانی که از چالش نمی‌ترسند، چه از نظر روحی و چه از نظر فیزیکی، یک راهنمای جامع و بی‌ردخور به شمار می‌رود. درست مانند ایستادن در مقابل رودخانه‌ای یخ‌زده که در سوی دیگر آن بهشتی رؤیایی قرار دارد. به پریدن فکر نکنید، فقط بپرید. شما با مطالعه‌ی کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو در مورد بدن خود، ساختار آن و هر چیزی که برای پرورش شکم و پهلوهایی ورزیده نیاز دارید، مطالب بسیاری خواهید آموخت.

کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو نوشته‌ی پرت سپستد و ترجمه‌ی نگار ذاکری به همت انتشارات نرسی تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو

  • کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو راهکارهای بسیار خوبی را برای تمرین عضلات شکم و پهلو در اختیار شما قرار می‌دهد. این اثر راهنمای تمرین شما برای ساختن یک بدن ورزشی است. (Nick Tumminello)

  • کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو چیزی بیشتر از تمرینات ساده به شما ارائه می‌دهد. این اثر اصول اساسی را آموزش را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارد و شما را برای یک موفقیت پایدار و بلندمدت آماده می‌کند. (Ebenezer Samuel)

  • گرت سپستد با انجام تحقیقات علمی و به‌کارگیری آن‌ها به روشی عملی، و قابل دسترسی ساختن آن‌ها برای آحاد گوناگون جامعه، کامل‌ترین طرح اولیه را برای تمرینات مغزی و شکمی ارائه می‌دهد. کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو به‌تازگی استاندارد جدیدی را برای تمرینات اصلی در رشته‌ی ما ایجاد کرده است و احتمالاً هیچ کتابی در آینده از آن بالاتر نخواهد رفت. (Joel Seedman)

کتاب دایره‌المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال ساختن اندام ایده‌آل خود هستید و یا چنانچه به کتاب‌های آمادگی جسمانی و ورزشی علاقه دارید، مطالعه‌ی این دایره‌المعارف جامع و آموزنده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو می‌خوانیم

برای بسیاری از افراد بخش پایینی عضله‌های شکم می‌تواند یک نقطه دردسر ساز باشد. مواجهه با چربی و عضله‌های سرسخت شکم که رشد نمی‌کنند می‌تواند ناامید کننده باشد، به ویژه اگر سخت تمرین می‌کنید و سعی می‌کنید تغذیه مناسبی داشته باشید. داشتن سطح پایینی از چربی بدن اجازه می‌دهد شما شکمتان را به صورت چهار یا حتی شش تکه ببینید؛ اما برای رسیدن به شکم هشت تکه افسانه‌ای لازم است تمرین‌های ویژهای را اجرا کنید که بخش پایینی عضله‌های شکم شما را هدف قرار می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: نمایی از عضلات سطحی و عمقی شکم
فصل دوم: حرکت کرانچ با هدف‌گیری ستون فقرات
فصل سوم: هدف قرار دادن بخش پایینی عضله‌های شکم
فصل چهارم: هدف‌گیری عضله‌های مورب
فصل پنجم: پلانک‌ها و دیگر حرکات مختلف
فصل ششم: تمرین‌هایی برای تکمیل برنامه ساخت سیکس‌پک
فصل هفتم: برنامه‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو
نویسنده
مترجمنگار ذاکری
ناشر چاپیانتشارات نرسی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات197
زبانفارسی
شابک978-622-94761-9-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو

برای دریافت کتاب دایره المعارف تمرین‌های حرفه‌ای شکم و پهلو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.