معرفی و دانلود کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید: روش‌های پیشگیری و کمک درمان‌ طبیعی

عکس جلد کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید: روش‌های پیشگیری و کمک درمان‌ طبیعی
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید: روش‌های پیشگیری و کمک درمان‌ طبیعی

کوین ترودو در کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید نگاه ما را به مفاهیم سلامت و تغذیه تغییر می‌دهد. ترودو در این کتاب جنجالی به این مسئله می‌پردازد که نظام جهانی سلامت، برای کسب سود بیشتر می‌خواهد که ما از درمان‌های طبیعی غافل شویم. این کتاب خواندنی دستورالعملی طبیعی برای اصلاح زندگی و بهبود روش‌های مراقبت از بدن است.

درباره‌ی کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید

کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید (Natural Cures "They" Don't Want You to Know about) اثر نویسنده‌ی آمریکایی، کوین ترودو (Kevin Trudeau)، در سال 2005 منتشر شد. ترودو در این کتاب بیان می‌کند که شرکت‌های داروسازی و دولت ایالات متحده نمی‌خواهند که شما درباره‌ی درمان‌های طبیعی چیزی بدانید. ازآن‌جایی که این درمان‌ها به سلامت شما کمک می‌کنند، باعث کاهش سود شرکت‌های داروسازی می‌شوند؛ در نتیجه، دست‌های پشت‌پرده همیشه این درمان‌ها را سانسور کرده‌اند و نمی‌گذارند که از آن‌ها مطلع شوید.

کوین ترودو در کتاب کاربردی و مهم درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید می‌خواهد به ما بگوید که حتی برای بیماری‌های سختی چون سرطان، ایدز، دیابت و ... هم درمان‌هایی کاملاً طبیعی وجود دارد که ما آن‌ها را نمی‌شناسیم. علاوه بر آن، ترودو راهکارهایی برای درمان بیماری‌های روحی، مانند افسردگی و خستگی، ارائه می‌کند. در نتیجه‌ی مطالعه‌ی این کتاب مفید، شما می‌توانید بدون نیاز به داروهای شیمایی و جراحی، سطح سلامت خود را در زندگی افزایش دهید و با بیماری‌های خطرناک مختلف مقابله کنید.

ترودو بر این عقیده است که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، کمیسیون تجارت فدرال و شرکت‌های بزرگ غذایی و دارویی همگی در این پنهان‌کاری بزرگ دست دارند. این قدرت‌های بزرگ ضررهای ناشی از مواد شیمیایی موجود در موادغذایی را به ما نمی‌گویند تا از این طریق جلوی کاهش سود خودشان را بگیرند. کوین ترودو در کتاب ارزشمند درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید به ما یاد می‌دهد که چگونه با پرهیز از غذاهای مضر، کیفیت سلامت خود را افزایش دهیم.

کتاب چالش‌برانگیز درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید و سخنرانی‌های کوین ترودو باعث شده است که بارها پای او به دادگاه‌های آمریکا باز شود. سازمان‌های قدرتمند آمریکایی، ترودو را خطری برای سودآوری خود تلقی می‌کنند. به همین خاطر بارها خواسته‌اند که با طرح شکایت علیه او، جلوی فعالیت‌هایش را بگیرند؛ اما ترودو هیچ‌گاه از تلاش دست نکشیده و به آگاهی‌بخشی در زمینه‌ی سلامت ادامه داده است.

در سال 2006 ترودو ادعا کرد که نسخه‌ی اولیه‌ی این کتاب سانسور و درمان‌های طبیعی از آن حذف شده است. به همین خاطر در ویراست دوم این کتاب در کنار نام‌بردن از محصولات غذایی خطرناک، درمان‌هایی طبیعی را برای انواع بیماری‌ها مطرح کرد. نسخه‌ی کامل این کتاب توسط محمود جولایی به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات کاپیتان در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید برای چه‌کسانی مناسب است؟

کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید به تمام افرادی که می‌خواهند با شناخت درمان‌های طبیعی زندگی سالمی را در پیش بگیرند، توصیه می‌شود.

با کوین ترودو بیشتر آشنا شویم

کوین ترودو، نویسنده و کارآفرین آمریکایی، در سال 1963 متولد شد. شهرت اصلی او به‌خاطر درمان‌های طبیعی انواع بیماری‌ها است. بحث‌های چالش‌برانگیزی که ترودو درباره‌ی نظام جهانی سلامت به راه انداخته، بارها او را به دادگاه‌های آمریکا کشانده است. این موضوع نام او را بیشتر بر سر زبان‌ها انداخته و باعث شده که مخاطبان بیشتری کتاب‌هایش را بخوانند و در سخنرانی‌هایش شرکت کنند.

ترودو موفق شده است که بیش از شصت شرکت معتبر جهانی را به ثبت برساند. از طرفی، کتاب‌های او به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده و شهرتی جهانی یافته‌اند. از آثار کوین ترودو می‌توان به کتاب‌های «آرزوی تو دستور توست»، «حافظه‌ی برتر» و «القا به ذهن» اشاره کرد.

علاوه بر فعالیت‌های تجاری و نویسندگی، ترودو در زمینه‌ی نشر و رسانه نیز فعالیت می‌کند. او یک شبکه‌ی تلویزیونی را راه‌اندازی کرده است که در آن به مسائلی چون سلامت و اقتصاد می‌پردازد.

در بخشی از کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید: روش‌های پیشگیری و کمک درمان‌ طبیعی می‌خوانیم

به‌محض تأیید دارو و ثبت اختراع شرکت دارویی، این شرکت تنها شرکتی می‌شود که می‌تواند آن دارو را بفروشد. دریافت انحصار داروی اختراع شده، معادل ورود خودکار یک میلیارد دلار در حساب بانکی افراد است! به همین دلیل است که هرگز یک شرکت دارویی را نمی‌بینید که درمان طبیعی را ترویج کند. درمان‌های طبیعی قابل ثبت نیستند! تنها در صورت داشتن داروی دارای ثبت اختراع می‌توانید سود کسب کنید. در فروش یک داروی طبیعی که قابل ثبت نباشد سود قابل توجهی وجود ندارد. هنگامی‌که یک محصول اختراع شده دارید، تنها شرکتی هستید که می‌توانید آن را بفروشید و هیچ رقابتی در کار نیست. می‌توانید آن را با قیمت بسیار گزاف بفروشید و سود آن تضمین شده است. اگر یک محصول طبیعی اختراع نشده را می‌فروشید، صد شرکت دیگر نیز می‌توانند همان محصول را بفروشند. شما هیچ انحصاری ندارید. به دلیل رقابت، قیمت‌ها پایین آمده و سودها فوق‌العاده کم می‌شوند. لذا صنعت دارو فقط داروهای اختراع شده را تبلیغ می‌کند زیرا سود در آن جا است.

به همین دلیل است که شرکت‌های دارویی ده‌ها میلیون دلار به لابی گران می‌دهند تا کاری کنند سازمان غذا و دارو «قوانین» جدید تنظیم کنند. با دقت گوش کنید. سازمان غذا و دارو قدرت وضع «قوانین» و اجرای آن‌ها را دارد. می‌تواند بدون تصویب، یا بحث در کنگره، «قانون» وضع کند. سازمان غذا و دارو به منظور حفظ سود صنعت دارو، مهم‌ترین‌ «قانون» تمام دوران را تصویب کرده است. سازمان غذا و دارو اکنون به‌عنوان «قانون» عنوان می‌کند که «فقط یک دارو می‌تواند از یک بیماری پیشگیری کرده و یا آن یا درمان کند.» این تفکر احمقانه است. درباره عواقب آن فکر کنید. سازمان غذا و دارو اکنون سود شرکت‌های دارویی را تضمین کرده و از آن محافظت می‌کند!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
سلب مسئولیت
ابتدا این بخش را بخوانید!
مقدمه نویسنده
فصل 1. من باید تا حالا مرده باشم!
فصل 2. مشکل مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا چیست؟
فصل 3. همیشه پای پول در میان است!
فصل 4. آن‌ها چه کسانی هستند؟
فصل 5. چرا بیمار می‌شویم؟
فصل 6. چه کنیم تا دیگر بیمار نشویم؟!
فصل 7. چرا مردم چاق هستند؟
فصل 8. چگونه می‌توان به‌راحتی لاغر شد و لاغر ماند؟
فصل 9. چگونه برچسب‌ مواد غذایی را بخوانیم؟
فصل 10. هنوز متقاعد نشده‌اید؟
فصل 11. درمان‌های «طبیعی» برای بیماری‌های خاص
فصل 12. سؤالات متداول
ضمیمه الف
ضمیمه ب
ضمیمه ج

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید: روش‌های پیشگیری و کمک درمان‌ طبیعی
نویسنده
مترجممحمود جولایی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات472
زبانفارسی
شابک978-622-97813-3-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم صنایع غذایی، کتاب‌های طب سنتی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید

محمد پویا
۱۴۰۲/۴/۲۵
توصیه میکنم کسانی که میخواهند در زمینه شناخت حقیقی سلامت جسمی و روحیشون اطلاعات مفید کسب کنند این کتاب رو نه یک بار بلکه بیشتر مطالعه کنند، و سعی در عمل کردن به داده‌های این کتاب داشته باشند، اولین هدف از موفقیت کسب آسایش و آرامش در زندگی هست که از سه اصل مهم بهره میگیره، آگاهی از این سه اصل مثله و روشن کردن یک ماشین پر سرعته که در ما وجود داشته اما به دلیل عدم آگاهی از این قدرت ماشین موفقیت همیشه این ماشین خاموش بوده اون سه اصل (تغذیه درست، ذهن آسودگی یا آرامش ذهنی و ورزش صحیح) برای فرد هست که با اصلاح این سه اصل ماشین موفقیت درونی ما روشن میشه و به سمت منطقه موفقیت و امپراتوری ما به حرکت در میاد.
الهه ی ناز
۱۴۰۲/۵/۵
توی این کتاب هیچگونه داروی طبیعی یا گیاهی معرفی نشده. توضیح داده که به دنبال درمان نباشید بلکه علتی که باعث شده بیماربشید رو از بین ببرید. و گفته که علت و ریشه‌ی تمام بیماری‌ها به روش زندگی افراد برمیگرده. و اینکه تمام انسانها هرروز به بدنشون سم وارد میشه و این سموم ریشه‌ی مرض هاشون.
در کل من من
خوندنشو توصیه میکنم. خودمم بشدت اعتقاد دارم که دارو نخورید بلکه علت بوجود آمدن بیماری رو از بین ببرید
Amin Javan
۱۴۰۲/۵/۷
کتاب به انواع عوامل خطرزا در رابطه با بیماری‌ها اشاره میکند و هرچیزی که انسان در آن دخالت میکند نفی میکند. خوراکی‌ها امواج سروصدا و تمام مشکلات را بررسی میکند. ولی اگر بخواهیم به نوشته‌های ایشان در ایران عمل کنیم دیگر نباید چیزی بخوریم نباید چیزی بنوشیم و از خانه بیرون نیاییم چون عوامل بیماریزا همه جا را گرفته
Lida Yazdanpanah
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کلا میگه چیزهای ارگانیک مصرف کنید. دفع سموم بدن کنید. حتی آب لوله کشی هم نخورید. حالا من کجا برم این همه چیز ارگانیک پیدا کنم حتی آب! با بعضی از توصیه‌هایش موافقم با بعضی‌هایش هم نه چون به نظرم زیادی وسواس گونه داره صحبت میکنه. بحث انرژی درمانی هم مطرح کرده که خوب کسانی اعتقاد دارند اما من تا این حد که این پیشنهاد کرده اعتقاد ندارم
جواد صنوبری
۱۴۰۲/۶/۱
کل حرفهایی که میزنه رو میشه تو سه تا برگه آچار خلاصه کردنه برا صحبت هاش منبع میارهیه سری مطلب آماده کرده همش همون هارو تکرار میکنه برا درآمد زایی بیشتر کلا سر مردم گذاشتن سایت معرفی کرده اونجا باید بری پول پرداخت کنی تا مگر بهت خدمات بده
م راد
۱۴۰۲/۴/۳۰
گفته‌های این کناب رو عینا توی زندگی خودم و اطرافیانم دیده ام. به نظر محرف جالبی برای گفتن داره. اگر بدون تعصب خاصی بخونیدش حتما مفید خواهد بود
مهدی قطب الدینی بهرمان
۱۴۰۲/۶/۱
کتاب بسیار عالی و مفید و کاربردی است که با ایجاد باورهای مناسب ادم رو در مسیر زندگی سالم قرار میدهد ترجمه عالی ایی دارد
فرزاد کاویانی
۱۴۰۲/۹/۱۸
بسیار مفید و روشنگر هست و اطلاعات واقعی از بنیادهای حاکمیت این جهان در خودش داره
محمود نصر
۱۴۰۳/۱/۲
عالی بود نویسنده با شجاعت حقایق رو بدون پرده پوشی بیان نموده است
رضا نقی پور
۱۴۰۲/۸/۱۴
بیش از اندازه مطالب تکرار شده در این کتاب ولی در کل کتاب مناسبی هست
هادی خزاعی امین
۱۴۰۲/۵/۱
کتاب خوبی بود اون قسمت که در مورد علل چاقی میگه من خوشم آومد
پرویز شاملو
۱۴۰۲/۵/۱۲
این کتاب خیلی عالیه. حقایقی رو بهت میگه که تا حالا نشنیدی
Mohammad Dorr
۱۴۰۳/۲/۱
حتما ارزش یک بار خواندن را داشت
آنیتاغلامی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
زیبا وآگاهی دهنده
Mamad Delfani0
۱۴۰۲/۸/۱۰
کوین فوق‌العاده است
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید

برای دریافت کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند بدانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.