معرفی و دانلود کتاب بخواه تا برآورده شود

عکس جلد کتاب بخواه تا برآورده شود
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بخواه تا برآورده شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بخواه تا برآورده شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بخواه تا برآورده شود

خواستن توانستن است! کتاب بخواه تا برآورده شود، اثر کوین ترودو مولتی‌میلیاردر خودساخته و صاحب آثار پرفروش در فهرست نیویورک تایمز، مهر تأییدی بر این مثل معروف است. امروزه کمتر کسی را پیدا می‌کنید که با مفهوم قانون جذب آشنایی نداشته باشد، اما این قانون اسرار نهفته‌ای دارد که ترودو برای اولین بار آن‌ها را با مردم دنیا به اشتراک گذاشته و رازهای پنهان در آن را آشکار کرده است.

درباره‌ی کتاب بخواه تا برآورده شود

اگر به سراغ این کتاب آمده‌اید، حتماً آرزو و هدفی داشته و از زندگی خود خواسته‌ی بیشتری دارید. کوین ترودو (Kevin Trudeau) نویسنده‌ی کتاب جنجالی بخواه تا برآورده شود (Your Wish is Your Command) فوت کوزه‌گری رسیدن به آرزوها و رؤیاها را در این اثر برملا کرده. او اسراری را با خوانندگانش به اشتراک می‌گذارد که مدعی‌ست هیچکس در سایر کتاب‌های مربوط به قانون جذب، به آن‌ها اشاره نکرده است.

کوین ترودو که از جوانی وارد گروه‌های برادری مخفی و زیرزمینی شده بود، با رازهای پنهان قانون جذب آشنایی یافت و پس از ترک آن گروه‌ها، تصمیم گرفت دانسته‌های خود را با همگان به اشتراک بگذارد. مطالب کتاب بخواه تا برآورده شود از جمله‌ی همان آموزش‌ها هستند که اولین بار در یک سمینار مطرح شده و با استقبال زیادی از سوی حضار روبه‌رو شدند. همین امر سبب شد کوین ترودو آموزه‌های این سمینار را به صورت کتاب صوتی منتشر کند و در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

کتاب بخواه تا برآورده شود از دو بخش اصلی تشکیل شده که هر کدام شامل چند فصل می‌شوند. بخش اول کتاب متمرکز بر قانون جذب و تکنیک‌های مربوط به آن است. در این بخش با پنج مفهوم اساسی قانون جذب و روش‌های یادگیری در گروه‌های مخفی آشنا می‌شوید. نویسنده پس از پرداختن به مراحل چهارگانه‌ی یادگیری، به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین راز قانون جذب می‌پردازد و در هشت فصل تمامی جزئیات این مقوله را شرح می‌دهد. بخش دوم کتاب کسب ثروت نام گرفته و همان‌گونه که از نامش بر می‌آید، به نکات مربوط به راه‌های کسب پول، پس‌انداز کردن و استفاده از قانون جذب برای ثروتمند شدن اختصاص یافته.

کتاب بخواه تا برآورده شود در سال 2009 منتشر شده و انتشارات کاپیتان با ترجمه‌ی محمود جولایی و سوگند رمضانی آن را اختیار دوستداران کتابخوانی قرار داده است.

کتاب بخواه تا برآورده شود مناسب چه کسانی است؟

خواندن این اثر به دوستداران کتب موفقیت و خودیاری، خصوصاً علاقه‌مندان به یادگیری تکنیک‌های قانون جذب توصیه می‌شود.

با کوین ترودو بیشتر آشنا شویم

کوین مارک ترودو نویسنده، تاجر و سخنران آمریکایی، متولد 1963 و مالک بیش از شصت شرکت و چند شبکه‌ی ماهواره‌ای است. او در جوانی مشاغل گوناگونی را تجربه کرد که از آن جمله می‌‌توان به خرید و فروش خودروهای دست‌دوم اشاره کرد. او که به جز ثروتمندشدن به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشید، دست از ادامه‌ی تحصیل کشید و جذب گروه‌های برادری مخفی شد که به آموزش تکنیک‌های موفقیت و کسب ثروت می‌پرداختند. او پس از ترک آن گروه‌ها، اقدام به انتشار آموزش‌ها و مهارت‌هایی کرد که نزد ایشان فرا گرفته بود و البته طولی نکشید که سزای خیانت و رازگشایی‌های خود را دید، چرا که سرانجام به ده سال زندان و پرداخت جریمه‌ی 37 میلیون دلاری محکوم شد.

ترودو برای فرار از قدرت نفوذ گروه‌های مخفی که زمانی عضوشان بود، سمینار آموزشی خود را در اروپا برگزار کرد و مطالب کتاب «آرزوی تو دستور توست» که با عنوان «بخواه تا برآورده شود» نیز ترجمه شده، اولین بار در آن گردهمایی مطرح شد و سپس در قالب کتاب صوتی انتشار یافت. کتاب‌های ترودو درباره‌ی روش‌های درمانی و کاهش وزن که تحت عناوین «درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید» و «کاهش وزن، روشی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید» منتشر شدند، از دیگر آثار مهم این نویسنده به‌شمار می‌آیند که همچون کتاب حاضر جنجال زیادی به راه انداختند.

در بخشی از کتاب بخواه تا برآورده شود می‌خوانیم

زمان بچگی، مجبور بودیم کتاب بخوانیم، اما اکنون این کار توسط حاکمان جوامع کنار گذاشته شده است. زیرا کتاب خواندن، بسیار قدرت آفرین است. ما در گروه‌های مخفی یادگیری‌مان را از کتاب‌ها شروع می‌کردیم و وقتی استادمان به ما کتابی می‌داد، هر کتاب روی یکی از چهار مفهوم پایه‌ای تأکید می‌کرد. در آن جا کتاب‌هایی برای مطالعه توصیه می‌شد تا بتوانیم تمرکزمان را روی چهار مفهوم پایه‌ای حفظ کنیم. البته به‌طور دائم، کتاب‌های مفید جدیدی نیز به ما معرفی می‌شدند؛ چون هزاران کتاب در این زمینه هست و البته بر اساس نیاز و نقاط ضعف هر کدام از ما، کتاب‌های خاصی به ما داده می‌شد.

در پایان این بخش کتاب‌هایی را به شما معرفی می‌کنم که البته مخصوص گروه‌های سطح بالای جامعه نیست. چنین کتاب‌هایی به دلایل گوناگون در دسترس شما قرار ندارند و ما نمی‌توانیم این‌گونه کتاب‌ها را از کتاب‌خانه‌های گروه‌های مخفی برداریم و برای شما بیاوریم. شاید بپرسید این کتاب‌ها و کتاب‌خانه‌ها کجا هستند؟ حقیقت این است که آن‌ها در خانه‌ی افراد گروه قرار دارند، نه در ساختمان‌های اسکالن‌بونز یا برادرهود. این اطلاعات همان‌طور که گفتم، نسل به نسل از طریق ارتباطات خانوادگی منتقل شده و کتاب‌ها در خانه‌های این افراد نگهداری می‌شود. اما شما انتخاب دومی هم دارید و می‌توانید از سایر کتاب‌هایی استفاده کنید که من و همکارانم خوانده‌ایم و از لحاظ مفهوم، آن‌ها را بسیار نزدیک به آموزش‌های خود یافتیم. گفتم که یکی از مهم‌ترین روش‌های یادگیری ‌ما کتاب بود و همچنین مشاهده‌ی فیزیکی افراد الگو و استادان. البته گاهی هم دسترسی مستقیم به آن‌ها نداشتیم و از طریق سایر استادان یا حامیانشان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها دست می‌یافتیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجمان
پیشگفتار
مقدمه‌ی کوین ترودو
بخش اول: بخواه تا برآورده شود
فصل اول: پنج مفهوم اساسی
شما به چه کسی گوش می‌کنید؟
روش‌های یادگیری در گروه‌های مخفی
مفهوم آموزش‌پذیری
چگونه متوجه شوید که آموزش‌پذیر هستید؟
فصل دوم: پاسخ به سؤالات
ترازوی آموزش و پیشرفت
مراحل چهارگانه یادگیری
فصل سوم: پاسخ به سؤالات
شاگردی کردن از طریق کتاب
اهمیت کتاب‌خوانی
علت این‌همه تأکید روی مفاهیم پایه‌ای چیست؟
فصل چهارم: پاسخ به سؤالات
مفهوم پنجم
شروعی تازه با قانون جذب
راز مخفی
مغز، فرستنده و گیرنده‌ی امواج
درک کاربرد قانون جذب
فصل پنجم: پاسخ به سؤالات
ارتعاش راز بزرگ قانون جذب
چگونه ارتعاش عالی بفرستیم؟
فصل ششم: پاسخ به سؤالات
راز عمل کردن قانون جذب چیست؟
حس خوب داشتن یعنی چه؟
نحوه‌ی توصیف اهداف
باور چیست؟
فصل هفتم: قانون جذب چطور کار می‌کند؟
من کی به هدفم می‌رسم؟!
چه مدت باید ارتعاش بفرستم؟
هرگز تردید نکنید!
چطور اشتیاق سوزان داشته باشم؟
شک یا عدم باور دقیقاً چیست؟
چطور شروع کنم؟
فصل هشتم: پاسخ به سؤالات
چطور حالمان را خوب کنیم؟
رؤیاسازی خلاقانه - تصویرسازی ذهنی
معجزه‌ی شکرگزاری
دفتر آرزوها داشته باشید!
تابلوی آرزوها داشته باشید!
بخش دوم: کسب ثروت
فصل نهم: چگونه میلیاردر شوید؟
پاسخ به سؤالات
فصل دهم: قانون جذب برای کسب ثروت چطور کار می‌کند؟
روش‌های تقویت ارتعاش
هفت راز ثروتمندان که آن‌ها هرگز به شما نگفتند.
نکاتی درباره‌ی راه‌های کسب پول
تکنیک‌های پول جمع‌کردن-پس‌انداز
فصل یازدهم: چگونه احساستان را خوب کنید؟
پاسخ به سؤالات
فصل دوازدهم: از همین الآن شروع کنید.
فصل سیزدهم: بخواه تا برآورده شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بخواه تا برآورده شود
نویسنده
مترجممحمود جولایی، سوگند رمضانی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-622-99580-8-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بخواه تا برآورده شود

جواد رویایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
مبانی خیلی ساده و در عین حال خیلی قدرتمند در جهت دستیابی به خواسته‌ها رو بیان میکنه که یادگیریش بسیار آسونه به شرطی که تکرار وتکرار بشه در خوندن مطالب تا به ناخودآگاه وارد بشه و ارتعاشات خواسته رو با قدرت ارسال بکنه و در سریعترین زمان دریافت کرد
روژان محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۶
چقدر خوب میشه صوتی همه کتاب‌های کوین ترود منتشر بشه، این مرد یک انسان واقعی و راهنمای بی نظیره که سخاوتمندانه اطلاعات خوب و سودمندی رو در اختیار انسان‌های دیگه قرار میده.
فرید هنرور
۱۴۰۲/۱۱/۶
یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که دارم میخونم و دقیقا آموزشی که داره ارائه میده، سبک استاد و شاگردی هست و بی نظیره...
حمید رضا شاهنظری
۱۴۰۲/۹/۳۰
این همان کتاب آرزوی تو دستور توست که فقط اسمش فرق میکنه
asal taghipour
۱۴۰۲/۸/۱۷
واقعا بی نظیر بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب بخواه تا برآورده شود

برای دریافت کتاب بخواه تا برآورده شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.