معرفی و دانلود کتاب دری در دیوار

عکس جلد کتاب دری در دیوار
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دری در دیوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دری در دیوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دری در دیوار

کتاب دری در دیوار، مشتمل بر سه داستان کوتاه است. در این کتاب تخیل بی‌پایان هربرت جورج ولز سه داستان مختلف را خلق می‌کند. داستانی تمثیلی درباره دری مرموز و ماجرای هراس‌انگیز دریایی پر از موجودات ترسناک.

داستان‌های کتاب دری در دیوار (The Door In The Wall) صرفاً از داستان‌های ژانر علمی تخیلی نیستند که هدف اصلی در آن‌ها سرگرم کردن خواننده باشد، بلکه نویسنده در آن‌ها با بهره‌گیری از ویژگی‌های این سبک از روایت، خواننده خود را با دنیای لایتناهی تخیلات می‌برد تا در آن به تماشای پیچیدگی‌های درونی خود بنشیند، انسان‌هایی که فرصت این را دارند که با ورود به دنیایی دیگر خود را خوشبخت بدانند و یا دست‌کم بتوانند از زاویه‌ای دیگر به خود بنگرند.

هربرت جورج ولز (Herbert George Wells) روزنامه‌نگار، جامعه‌شناس، تاریخ‌نگار و نویسنده‌ی سوسیالیست انگلیسی و خالق رمان‌های علمی/تخیلی است. داستان «دری در دیوار» نخستین‌بار در مجموعه‌ای تحت عنوان «کشور کوران و داستان‌های دیگر»، داستان دوم این مجموعه «مهاجمین دریا» نخستین‌بار در مجموعه‌ای تحت عنوان «پلاتنر و داستان‌های دیگر» و داستان سوم «پروانه‌ها» نیز تحت عنوان «باکتری‌های به سرقت‌رفته و دیگر حوادث» منتشر شده است.

در بخشی از کتاب دری در دیوار می‌خوانیم:

بدن‌های ناشناس درهم‌پیچیده، موجودات مخوفی بودند شبیه تصوری که یک شخص می‌تواند در مورد هشت‌پا در ذهن داشته باشد، با بازوهایی بسیار بزرگ و قابل انعطاف، که به شکل مارپیچ روی زمین منطقه گسترده شده بود. پوست بدن‌شان مانند چرم براق، بافتی درخشان داشت. در انتهای بازوها دهان گردی قرار گرفته بود؛ زائده‌ی عجیب قسمت انتهایی بدن، بازوها، و چشم‌های بزرگ و حساس، هیبت عجیبی را برای این موجودات فراهم آورده بود. تنه‌ی این مخلوقات به اندازه‌ی یک گراز بزرگ، و طول بازوهای‌شان به چند ده متر می‌رسید. آقای فایسون با خود فکر کرد که حدود هفت یا هشت تا از این موجودات این‌جاست. حدود بیست‌متر دورتر از آن‌ها، در میان خیزاب‌هایی که حالا بالاتر آمده بود، دوتای دیگر در حال بیرون‌آمدن از دریا بودند.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
دری در دیوار
مهاجمین دریا
پروانه‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دری در دیوار
نویسنده
مترجممرضیه خسروی
ناشر چاپینشر روزگار نو
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-6867-89-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دری در دیوار

کاوه عزیزی
۱۳۹۶/۸/۳۰
معرکه است داستان اول درباره مردیه که در طول زندگی‌اش سه بار در بهشت بر رویش باز میشود...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دری در دیوار

برای دریافت کتاب دری در دیوار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.